Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2011 : wie wint wat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenVandewalle, wat een kalf
Ik weet het niet, die mannen dat aan de leiding staan van het klassement. Die winnaar zien is altijd leuk maar de mannen van de 2'de rij die hun kas leeg rijden is veel schooner om te zien. Of jonge profs die hun kans wagen en aanvallen tegen beter weten in, das echte koers.
Zoals gisteren, Nico Sijmens die telkens bergop alles gaf om het bergklassement van Moncoutié te verdedigen. De knechten waardeer ik evenveel (soms nog meer) dan de kopmannen.
Hmm, kben precies wat afgeweken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenTgohja, als hij dermee naar de sprint ging was hij geklopt dus ik kon zijn uitval wel begrijpen. Zelfs begon hij van in het wiel, hij was geklopt geweest. Trouwens voor zo nen jonge gast is dat heel wat, 2'des worden.
Ik vond het gewoon erg dom van hem om op kop te blijven, das sowieso kiezen om te verliezen.
Comment
-
Ik heb schrik dat ze inkomsten gaan vragen op die plaatselijke ronden. Dat zou echt indruisen tegen de basis van het wielrennen, namelijk dat het een volkssport is.
De Muur moest erin gebleven hebben. Al wie de Muur zegt, denkt aan de RvV.
Al wie aan de RvV denkt, denkt aan de Muur waar Cancellara Boonen achterliet in 2010. Waar Cancellara in 2011 werd terug genomen. Waar duizenden mensen uren op voorhand staan te wachten om de bekendste helling van Vlaanderen bedwongen zien te worden door een kleine 200 profs.
Comment
-
De Muur moest er idd in gebleven zijn. Meerbeke niet. Ik snap ook helemaal niet waarom ze het daar zo vanzelfsprekend vinden dat de eindmeet elk jaar daar lag.
Ik zou het wel tof vinden moest het verschil tussen de koplopers en het peleton zo groot worden dat hun plaatselijke ronden te klein zijn. Zal wel niet zo snel gebeuren, maar toch.
Die rondjes zijn er wel over. De Ronde hoort een rit in lijn te zijn.
Comment
-
En oh, in de toekomst betalen om langs het parcours te kunnen staan, is al te gek. Zou ik ook nooit doen, hoe dichtbij ook. Dan liever op TV kijken, waar je sowieso het koersverloop beter kan volgen.
Comment
Comment