Al vaak zo'n kettingponsje gezien om een schakel los te maken in een ketting. Maar ik vraag me af hoe je de ketting terug aan elkaar krijgt, gewoon dat pennetje er terug in meppen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ketting inkorten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenAl vaak zo'n kettingponsje gezien om een schakel los te maken in een ketting. Maar ik vraag me af hoe je de ketting terug aan elkaar krijgt, gewoon dat pennetje er terug in meppen?
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenMaar dan liefst wel met een breekpen werken... anders krijg je die er bijna niet meer terug in zonder de schakel te beschadigen
Wel erbij zeggen dat ik onderweg al wel eens in panne heb gestaan omdat ik het niet goed gedaan had ook. Maar toch, toen onderweg gefixd en nooit nog last van gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenBwa, als je er wat handig in wordt lukt dat wel hoor, heb dat al vaak gedaan.
Wel erbij zeggen dat ik onderweg al wel eens in panne heb gestaan omdat ik het niet goed gedaan had ook. Maar toch, toen onderweg gefixd en nooit nog last van gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenToen ik de topictitel las dacht ik dat je vrouw uit de keuken was ontsnapt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenToen ik de topictitel las dacht ik dat je vrouw uit de keuken was ontsnapt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenAl vaak zo'n kettingponsje gezien om een schakel los te maken in een ketting. Maar ik vraag me af hoe je de ketting terug aan elkaar krijgt, gewoon dat pennetje er terug in meppen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenMaar dan liefst wel met een breekpen werken... anders krijg je die er bijna niet meer terug in zonder de schakel te beschadigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenBreekpen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDat is zo een pennetje met een taps toelopend stukje eraan dat je er met de hand reeds een stuk kan induwen. Dan kan je het er niet scheef indraaien. Als het pallete op z'n plaats zit kan je dat extra stukje dat dan naast je ketting uitsteekt gewoon afbreken.
Comment
Comment