Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wouter Weylandt '84 - '11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wouter Weylandt '84 - '11

Omgekomen vandaag in de Giro...
    Rust in vrede.

Veel sterkte voor de familie en nabestaanden.

Dit is een zware klap voor de wielerwereld en ik kan het nog steeds niet goed vatten.

Comment

RIP en sterkte aan de mensen die hem kenden, in het bijzonder aan zijn madam.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Veel sterkte aan familie en vrienden.

En moge die beelden nooit meer getoond worden...

Comment

RIP Wouter, op het radionieuws van 17u was er nog geen bevestiging maar het klonk alvast onheilspellend. Om 17.30 het harde verdict.

Vreselijk voor familie, vrienden, collega's, entourage,...
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            RIP Wouter, op het radionieuws van 17u was er nog geen bevestiging maar het klonk alvast onheilspellend. Om 17.30 het harde verdict.

Vreselijk voor familie, vrienden, collega's, entourage,...

sprakeloos ((( sterkte ,

Comment

Vreselijk voor zijn zwangere vrouw :/
              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Veel sterkte voor familie en nabestaanden.

Een ongeboren kind nalaten: hoe vreselijk kan een sterfgeval zijn...

Ik was er echt niet goed van gisterenavond en nu eigenlijk ook nog altijd niet.

Comment

Wat een vreselijk nieuws, 26-27 jaar is veel te vroeg om te gaan.
                  Ik had wel nog nooit van hem gehoord eerlijk gezegd, hij stond waarschijnlijk aan de start van zijn carrière.
                  Het interview met de ploegbaas vond ik een beetje ongepast. Natuurlijk was hij een goede aanwinst voor de ploeg, maar net na een overlijden moet je niet over wedstrijden praten vind ik...

Comment

Er ligt een rouwregister in het CRVV te Oudenaarde.
                    Toch maar eens binnen springen.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Heel spijtige zaak. Fietsen (zeker in competitie) houdt natuurlijk altijd risico's in, zeker in 't gebergte.

Comment

Ik had een krop in de keel toen ze over de streep kwamen en zeker toen Van Nieuwerkerke dat gedicht voor las.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                          Ik had een krop in de keel toen ze over de streep kwamen.
                          ²²²²²

Comment

Sterkte voor vrienden en familieleden en in het bijzonder zijn vrouw.

Een goede vriend van mij gaat in de zomer ook naar Italië om een paar colletjes te doen, ik ga hem nu toch ook eens extra aanmanen om voorzichtig te zijn in de afdaling.

Ik dacht altijd: afdalen, leuk!, spannend!. Maar als er dan zoiets gebeurd denk je wel twee keer na voor je risico's gaat nemen, ook al besef je zelf niet dat het een risico is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                              Sterkte voor vrienden en familieleden en in het bijzonder zijn vrouw.

Een goede vriend van mij gaat in de zomer ook naar Italië om een paar colletjes te doen, ik ga hem nu toch ook eens extra aanmanen om voorzichtig te zijn in de afdaling.

Ik dacht altijd: afdalen, leuk!, spannend!. Maar als er dan zoiets gebeurd denk je wel twee keer na voor je risico's gaat nemen, ook al besef je zelf niet dat het een risico is.
                              Het ligt allemaal heel vers in 't geheugen nu. Met z'n allen gaan we nu allemaal heel voorzichtig zijn... en over een maand zijn we 't met z'n allen vergeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Het ligt allemaal heel vers in 't geheugen nu. Met z'n allen gaan we nu allemaal heel voorzichtig zijn... en over een maand zijn we 't met z'n allen vergeten.
                                niet vergeten hoor
                                gekaderd dat wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                  niet vergeten hoor
                                  gekaderd dat wel
                                  Ja oké, je weet wat ik bedoel hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                                    ²²²²²
                                    Amai, al bijzonder pijnlijk terwijl ik hem helemaal niet persoonlijk ken, wat moet dat dan niet zijn voor die familie en vrienden. Jammer dat zoiets moet gebeuren.

Comment

Team Leopard-trek trekt zich terug uit de Giro.
                                      De beste beslissing mijn insziens.
                                      Het lijkt me niet verantwoord om zo'n "gevaarlijke" koers te rijden met coureurs die er met hun gedachten niet bij zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                        Team Leopard-trek trekt zich terug uit de Giro.
                                        De beste beslissing mijn insziens.
                                        Het lijkt me niet verantwoord om zo'n "gevaarlijke" koers te rijden met coureurs die er met hun gedachten niet bij zijn.
                                        't Zijn de renners die dit beslist hebben..

Comment

Working...
                                        X