Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat een vreselijk nieuws, 26-27 jaar is veel te vroeg om te gaan.
Ik had wel nog nooit van hem gehoord eerlijk gezegd, hij stond waarschijnlijk aan de start van zijn carrière.
Het interview met de ploegbaas vond ik een beetje ongepast. Natuurlijk was hij een goede aanwinst voor de ploeg, maar net na een overlijden moet je niet over wedstrijden praten vind ik...
Sterkte voor vrienden en familieleden en in het bijzonder zijn vrouw.
Een goede vriend van mij gaat in de zomer ook naar Italië om een paar colletjes te doen, ik ga hem nu toch ook eens extra aanmanen om voorzichtig te zijn in de afdaling.
Ik dacht altijd: afdalen, leuk!, spannend!. Maar als er dan zoiets gebeurd denk je wel twee keer na voor je risico's gaat nemen, ook al besef je zelf niet dat het een risico is.
Sterkte voor vrienden en familieleden en in het bijzonder zijn vrouw.
Een goede vriend van mij gaat in de zomer ook naar Italië om een paar colletjes te doen, ik ga hem nu toch ook eens extra aanmanen om voorzichtig te zijn in de afdaling.
Ik dacht altijd: afdalen, leuk!, spannend!. Maar als er dan zoiets gebeurd denk je wel twee keer na voor je risico's gaat nemen, ook al besef je zelf niet dat het een risico is.
Het ligt allemaal heel vers in 't geheugen nu. Met z'n allen gaan we nu allemaal heel voorzichtig zijn... en over een maand zijn we 't met z'n allen vergeten.
Het ligt allemaal heel vers in 't geheugen nu. Met z'n allen gaan we nu allemaal heel voorzichtig zijn... en over een maand zijn we 't met z'n allen vergeten.
Amai, al bijzonder pijnlijk terwijl ik hem helemaal niet persoonlijk ken, wat moet dat dan niet zijn voor die familie en vrienden. Jammer dat zoiets moet gebeuren.
Team Leopard-trek trekt zich terug uit de Giro.
De beste beslissing mijn insziens.
Het lijkt me niet verantwoord om zo'n "gevaarlijke" koers te rijden met coureurs die er met hun gedachten niet bij zijn.
Team Leopard-trek trekt zich terug uit de Giro.
De beste beslissing mijn insziens.
Het lijkt me niet verantwoord om zo'n "gevaarlijke" koers te rijden met coureurs die er met hun gedachten niet bij zijn.
Comment