Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wouter Weylandt '84 - '11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
    't Zijn de renners die dit beslist hebben..
    lijkt allemaal leuk en vrij en zo maar ik vind dat het team zelf dat had moeten beslissen en dat niet op de renners hun schouders plaatsen. Die hebben al genoeg aan hun hoofd. Een renner moet rijden en beslissen in de koers, niet het team besturen.

Comment

Los van dit heel spijtige voorval vind ik het een wonder dat er niet nog veel meer ongevallen gebeuren op de fiets, al dan niet met dodelijke afloop.
      Ik heb 2 maal de Marmotte meegereden, de risico's die sommigen daar nemen zijn echt niet te schatten. Maar op een iets ander niveau zie je elke zondag hetzelfde bij de groepjes wielertoeristen die het 'Vlaamsche land' doorkruisen.
      Paar jaar geleden al voor mezelf uitgemaakt dat het voor mij op die manier niet meer hoeft. Fietsen in (grote) groepen is niet langer aan mij besteed. Enkel nog alleen of met 1 à 2 vrienden, 's morgens vroeg of naar de avond toe. Veel minder stress en veel meer genieten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
        Ik heb 2 maal de Marmotte meegereden, de risico's die sommigen daar nemen zijn echt niet te schatten. Maar op een iets ander niveau zie je elke zondag hetzelfde bij de groepjes wielertoeristen die het 'Vlaamsche land' doorkruisen.
        Ik ook twee maal meegereden. En ik denk niet dat er nog ooit een derde keer komt. Maffe toestanden soms, vooral die afdaling van de Glandon...

Comment

T-shirts van WW, geld gaat naar dat fonds...

Comment

t-shirt besteld

Comment

Decca heeft ook truitjes met '108 presente' erop, ook die opbrengst gaat naar familie. Mooi gebaar

Comment

Waar kan je die bestellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                  hier dacht ik: http://www.108presente.be/

Comment

Wat is dat toch met al die financiële steun aan die kerel zijn familie? Net alsof ze geruïneerd zijn. Ik vind het nogal vreemd aan geld te geven aan de familie van iemand die overleden is, en die je dan nog niet eens persoonlijk kent. Ik dacht eerst dat het betreffende fonds iets was om de veiligheid van wielrenners (en fietsers) te verbeteren of zo, maar blijkbaar gaat het om louter persoonlijk profijt.
                    Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het geld wél echt kunnen gebruiken ...
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                        Wat is dat toch met al die financiële steun aan die kerel zijn familie? Net alsof ze geruïneerd zijn. Ik vind het nogal vreemd aan geld te geven aan de familie van iemand die overleden is, en die je dan nog niet eens persoonlijk kent. Ik dacht eerst dat het betreffende fonds iets was om de veiligheid van wielrenners (en fietsers) te verbeteren of zo, maar blijkbaar gaat het om louter persoonlijk profijt.
                        Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het geld wél echt kunnen gebruiken ...
                        De verwachting is wel dat de familie van dat fonds geen nieuwe wagen gaat kopen of zo, maar daar effectief "een goed doel" gaat mee steunen
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Thanks

Comment

en bandjes hier: http://www.roadid.com/Wouter/

Comment

Hij wordt vandaag begraven.

Iemand die gaat kijken naar de ceremonie? Er zou een groot scherm op het plein staan.

Kan er niet bij zijn wegens werk, anders had ik misschien wel eens geweest.

Bevolking heeft het nut van een helm ondertussen wel ingezien, zie ondertuseen ook veel meer mensen met helm rondrijden (gelukkig).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS Bekijk Berichten
                                Bevolking heeft het nut van een helm ondertussen wel ingezien, zie ondertuseen ook veel meer mensen met helm rondrijden (gelukkig).
                                Het feit is wel dat die helm hier niet geholpen heeft..., maar met helm rijden is natuurlijk wel altijd veiliger dan zonder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS Bekijk Berichten
                                  Hij wordt vandaag begraven.

Iemand die gaat kijken naar de ceremonie? Er zou een groot scherm op het plein staan.

Kan er niet bij zijn wegens werk, anders had ik misschien wel eens geweest.

Ik had deze ochtend les in het auditorium naast de kerk, had een krop in m'n keel toen ik over het plein liep. (8.30)

Er stonden nog niet veel mensen toen, maar het waren wel mensen die echt betrokken waren.

Toen ik drnt terugkeerde liep de ceremonie net ten einde, veel mensen en hier en daar wielertoeristen die steun kwamen betuigen in outfit en fiets.

Comment

Hello!

Thank you for ordering your 108 shirt, and being a part of this amazing fundraising effort!

Like you, and many others around the world, we here at StomachOfAnger were shocked and saddened by the tragic and untimely death of Wouter Weylandt. In an effort to express our grief, we posted an image of a simple t-shirt design to Twitter and Facebook. While the image was initially intended as a small tribute to the memory of Wouter, we were blown away by your response, and decided to produce the 108 shirt with the goal of donating all the profits to the Wouter Weylandt memorial fund established by Wouter's Leopard-Trek team.

What happened next is truly amazing: Thousands of people all over the world - people who share in our grief and our desire to do something to help those left behind by Wouter's passing - joined us in our tribute to Wouter's memory and helped us spread the word. With your help, we have been able to accomplish something that we never could have done without you.

So far we - all of us together - have raised over $27,000 for the Weylandt fund with nearly 3000 orders from 33 countries and all 50 US states! Your generosity has been awesome and amazing.

We will continue to accept orders for the 108 shirt through May 29, the last day of the Giro d'Italia. When all orders are finalized, we will produce one run of the tees to fulfill those orders and then ship them immediately after. Expected arrival date for your order will be the 2nd week of June for US & Canadian addresses, and could take 2-4 weeks to other locations. If you ordered other items with your 108 order, those items will be shipped together. And because this is a single run of shirts, and a one-time-only project, we're sorry but we will be unable to process any exchanges or refunds on the 108 tees.

Words simply cannot express our gratitude. We hope that in return our 108 shirt will help you keep Wouter's memory close to your heart, and will help us remember the important things: family, friends, the thrill of two wheels.

Thank you all so much for joining us on this group ride. Never have we been more proud to be a part of the cycling community.

Michael & Kacha
                                    Founding Partners, StomachOfAnger

Comment

Working...
                                    X