Oorspronkelijk geplaatst door alanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk doe dat ook met dat fietsrek op m'n trekhaak, de eerste 10 km toch. De volgende 990 richting Frankrijk ofzo niet meer hoor.
Zal vanmiddag het vrouwke eens inlichten.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDat is misschien het gene dat ik nodig heb............... een verre reis met het fietsrek erop.
Zal vanmiddag het vrouwke eens inlichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDat is misschien het gene dat ik nodig heb............... een verre reis met het fietsrek erop.
Zal vanmiddag het vrouwke eens inlichten.
Comment
-
Ik moet echt dringend nog eens gaan mountainbiken, sinds juli nog maar 60 km gereden. 1 keer dus.
Weet iemand toevallig nog een goed parcours/bos in een straal van ong. 25km van Turnhout? Lichtaart en Kasterlee ging ik eerst altijd, maar wil eens ergens anders (lees: vooral ander parcours/routes) rijden.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Zonder zever, deze zit mij het best van alle helmen die ik al had: http://www.decathlon.be/fietshelm-900-id_8207773.html
Ik zie nu wel dat hij tijdelijk niet voorradig is.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenZonder zever, deze zit mij het best van alle helmen die ik al had: http://www.decathlon.be/fietshelm-900-id_8207773.html
Ik zie nu wel dat hij tijdelijk niet voorradig is.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenIk moet echt dringend nog eens gaan mountainbiken, sinds juli nog maar 60 km gereden. 1 keer dus.
Weet iemand toevallig nog een goed parcours/bos in een straal van ong. 25km van Turnhout? Lichtaart en Kasterlee ging ik eerst altijd, maar wil eens ergens anders (lees: vooral ander parcours/routes) rijden.
Lille is wel leuk, maar tamelijk kort), ook weer rood/groen/blauw.
Blauwe is leuk met de heuveltjes waar je met gemak met 2 wielen van de grond komt, rood is leuk (als het droog is).
Vorige keer wel goed gevallen door de vele putjes (overkop).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke36 Bekijk BerichtenRoute van Ravels al gereden? Blauw groen en rood. Kom je in Ravels, Turnhout, Merksplas,Weelde. Of die van Wortel, ook keuze uit rood/groen/blauw, dat is omstreken van Wortel, Merksplas, Rijkevorsel en kan je combineren met die van Lille.
Lille is wel leuk, maar tamelijk kort), ook weer rood/groen/blauw.
Blauwe is leuk met de heuveltjes waar je met gemak met 2 wielen van de grond komt, rood is leuk (als het droog is).
Vorige keer wel goed gevallen door de vele putjes (overkop).
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHerentals/Lichtaart/Kasterlee blijft de zaligste vast afgepijlde MTB route hier in de streek. En als je er je weg wat leert kennen wordt het er nog een pak interessanter.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Mooie vraag zie ik hierin:
- Wat is voor jullie de mooiste Bloso-route en zeker eens de moeite om eens te rijden?
Sent from my car (while driving) using Tapatalk..2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Ik rij alleen de BLOSO routes hier in de regio. Negen op de tien die van Herentals/Lichtaart/Kasterlee. Ook al zijn er onlangs enkele mooie trajecten geschrapt, het blijft een zalig parcours. Zeker als je je weg er kent (buiten het officiële parcours dus). Zelden vettig (kempische zandgrond) en veel variatie. Slingerende single tracks, nijdige klimmetjes met en zonder boomwortels, mulle zandstroken,... . Zelfs de grote Nys en Albert uit Vlaams-Brabant komen hier trainen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk rij alleen de BLOSO routes hier in de regio. Negen op de tien die van Herentals/Lichtaart/Kasterlee. Ook al zijn er onlangs enkele mooie trajecten geschrapt, het blijft een zalig parcours. Zeker als je je weg er kent (buiten het officiële parcours dus). Zelden vettig (kempische zandgrond) en veel variatie. Slingerende single tracks, nijdige klimmetjes met en zonder boomwortels, mulle zandstroken,... . Zelfs de grote Nys en Albert uit Vlaams-Brabant komen hier trainen.
Zeer mooi om te rijden.
Tapatalk Proden borre
Int3x0r
Comment
-
Dan kom ik zeker eens af!
Sent from my car (while driving) using Tapatalk..2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Net gemerkt dat Canyon en Cannondale nog amper 26" mountainbikes aanbieden...
Vind ik wat spijtig.
Sent from my iPad using Tapatalk.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenNet gemerkt dat Canyon en Cannondale nog amper 26" mountainbikes aanbieden...
Vind ik wat spijtig.
Sent from my iPad using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls niemand dat nog moet hebben bieden ze dat niet meer aan hé.
Het zal misschien beter rijden (heb er geen ervaring mee) maar die grote wielen ogen gek vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenZijn die wedstrijdmountainbikes ook 29" geworden?
Het zal misschien beter rijden (heb er geen ervaring mee) maar die grote wielen ogen gek vind ik.
Sent from my car (while driving) using Tapatalk..den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenVoor een 27,5 gaan is een optie.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
Comment