Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die zou net minder energie moeten verbruiken omdat hij altijd het juiste "verzet" gebruikt daar waar veel mensen de versnellingen niet gebruiken maar de motor/ batterij meer belasten.
    Heb deze gekozen omdat die de laatste technologieën heeft en dan ook sneller verkocht zou geraken als ik weer beter ben.....dat was toch de bedoeling.
    Heb ondertussen al uitgemaakt dat ik hem ga houden.
    Vind het ook plezant om niet tegen de wind te moeten vechten als ik naar mijn werk rijdt en vooral omdat je nooit bezweet toekomt.
    Vorige week als het zo warm was heb ik ook de motor meer laten werken en genoten van de omgeving en het briesje zonder te zweten.

Sent from here
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Back on topic.
      Heb naar de Mtb fietsen en de Stromer ook staan kijken maar denk niet dat die snel weer verkocht zouden geraken.

Sent from here
      den borre

Int3x0r

Comment

• MTB elektrisch is ook on topic hee
        Zoals ik zei is die markt aan het boomen. Ik vertelde dat ik nu de performance motor had omwille van zijn kracht. (ah ja, ik kocht de Nyon omdat dit het laatste nieuwe is bij Bosch, met dezelfde gedachte als jou... snel verkocht geraken omdat ik graag wissel. En heb 18% gekregen...Maar of hij snel weggaat weet ik niet haha)
        Bosch is nu bezig aan een motor speciaal voor MTB's en zal in 2016 op de markt komen. (dat, de Nyon en een baatterij van 500 watt zijn de nieuwigheden). Nu stond ik heel sterk op punt om een Cube MTB bij te kopen. Een 29'er gewoon omdat ik die zo mooi vind. Prijs valt heel erg goed mee... 2100 voor korting. En da's ook met de performance. Maar nu ik weet dat die komt is de vertwijfeling erg groot lol

Comment

• kan iemand mij even helpen?

2dehands fiets gekocht en deze pedalen waren gemonteerd.
          maar welk merk en evt model is dit?

er staat niets leesbaar (meer) op. Alvast bedankt!

Comment

• Zou dat niet voor spd zijn?

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Yup ziet er inderdaad spd uit

Comment

• SPD it is!
                Ter info, de hardheid van het klemmen van de pedaal kan je aanpassen met een inbussleutel aan de voorkant van het pedaal.
                2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• voor SPD dus shimano? toch? want SPD ken ik als 'kliksysteem' dus dit wijst op de compatibiliteit.
                  maar wat zou het merk (per definitie dan ook shimano?) en evt model van de pedaal zijn?
                  want spd compatibel vind je ook in alle soorten en maten :-)

bedankt voor de reacties en hulp alvast!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                    voor SPD dus shimano? toch? want SPD ken ik als 'kliksysteem' dus dit wijst op de compatibiliteit.
                    maar wat zou het merk (per definitie dan ook shimano?) en evt model van de pedaal zijn?
                    want spd compatibel vind je ook in alle soorten en maten :-)

bedankt voor de reacties en hulp alvast!
                    Dat zijn Coda pedalen. Was vroeger het onderdelen huismerk van Cannondale. Het is inderdaad een SPD kliksysteem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Dat zijn Coda pedalen. Was vroeger het onderdelen huismerk van Cannondale. Het is inderdaad een SPD kliksysteem.

bedankt!

Comment

• Dit weekend deze tegengekomen met USD vork.

den borre

Int3x0r

Comment

• Ik rij al jaren met een USD vork.

Comment

• Vorige week opnieuw een mtb gekocht. Deze keer voor een jonge 2dehands gegaan. Een cube LTD pro van 2014. Zeer goedkoop kunnen kopen, er zat wat speling op het achterwiel maar dat heb ik kunnen wegwerken met nieuwe lagertjes.

Momenteel erg tevreden over de fiets, al heb ik nog maar +-120km ermee gereden.

verstuurd vanaf mijn Nokia 3310

Comment

Ik rij al jaren met een USD vork.
                              Ook waar maar het is de eerste conventionele vork die ik zie.
                              den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                Ook waar maar het is de eerste conventionele vork die ik zie.
                                Is ook nog niet zo lang verkrijgbaar.

Comment

Is ook nog niet zo lang verkrijgbaar.
                                  Wat is het voordeel t.o.v. een gewone veering? Op het eerste zicht het gewicht?
                                  2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                  2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                  2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                  dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                  http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                    Wat is het voordeel t.o.v. een gewone veering? Op het eerste zicht het gewicht?
                                    Bij deze, het gewicht alvast niet.

Wat uitleg over de Rock Shox RS-1: http://www.velozine.nl/2014/04/08/ro...-alle-details/

Comment

• Daarnet op training in 't bos weer wat veldrijders aan het werk gezien. De Fidea ploeg en Nys met z'n maatje.

Comment

• Helft van de nieuwprijs!

De echte nieuwprijs ligt zelfs nog een tikkeltje lager dan z'n vraagprijs.
                                        En dat zijn dan modellen van minimum 10 jaar geleden. Goed bezig om je geloofwaardigheid als handelaar helemaal om zeep te helpen.

Comment

• Iemand ervaringen met de uitbreidingskrans van Blackspire?

Dit is om je 2x10-speed om te vormen naar een single speed.

Na wat problemen met mijn voordeiralleur, overweeg ik dit te proberen.
                                          2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
                                          2010 Opel Astra J 1.4I
                                          1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

Working...
                                          X