Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Helft van de nieuwprijs!

De echte nieuwprijs ligt zelfs nog een tikkeltje lager dan z'n vraagprijs.
    En dat zijn dan modellen van minimum 10 jaar geleden. Goed bezig om je geloofwaardigheid als handelaar helemaal om zeep te helpen.

http://www.2dehands.be/fietsen/fiets...260177397.html
    Je hebt toch een mailtje gestuurd.
    Al zijn fietsen worden verkocht wegens stopzetting van de hobby.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• BB30 trapaslagers in gort gereden. Enfin, die fragiele dingen hebben het toch bijna 3 jaar uitgehouden.

Comment

• Krachtpatser

Net m'n ouwe getrouwe Focus weer in orde laten zetten voor het winterseizoen. De wegen liggen echt té vettig om nog veel met de koersfiets rond te rijden.

Blijft een dure hobby...
        Soms heb ik zin in een goeie tweedehands mtb, maar ik rij niet genoeg offroad om er veel geld aan te hangen, dus blijft het voorlopig zoals het is.
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Dinsdag gevallen met de mtb.
          Stuur geschonden
          Kader geschonden
          Zadel gebroken
          Licht gebroken
          Elleboog open
          Knie open

Feest!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Altijd vervelend.. Dat klinkt alsof het voor veel geld schade is.. Zo lang het voornamelijk materiële schade is valt het echter nog mee. Mij heeft een mountainbikeongeval ooit een maand ziekteverlof, een gebroken neus en 7 tanden gekost..

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Bwa mijn mtb mag afzien dus het stuur en kader laat ik zo.
              Een ander licht zit er al op want dat had ik nog liggen.
              Enkel het zadel zal me 100 a 130€ kosten.
              Heb wel nog eentje liggen, maar dat trekt op niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Krachtpatser
                Niks krachtpatser, gewoon rommel die lagers.

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Net m'n ouwe getrouwe Focus weer in orde laten zetten voor het winterseizoen. De wegen liggen echt té vettig om nog veel met de koersfiets rond te rijden.

Blijft een dure hobby...
                Soms heb ik zin in een goeie tweedehands mtb, maar ik rij niet genoeg offroad om er veel geld aan te hangen, dus blijft het voorlopig zoals het is.
                Bwa, een dure hobby. Ik weet het niet. Een cassette, een ketting, een paar remblokken en wat lagers zijn nu niet echt de kost hé. Ik vind fietsen in het algemeen een vrij goedkope hobby. Niemand verplicht je ook om duur materiaal te kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                  Dinsdag gevallen met de mtb.
                  Stuur geschonden
                  Kader geschonden
                  Zadel gebroken
                  Licht gebroken
                  Elleboog open
                  Knie open

Feest!

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                  Altijd vervelend.. Dat klinkt alsof het voor veel geld schade is.. Zo lang het voornamelijk materiële schade is valt het echter nog mee. Mij heeft een mountainbikeongeval ooit een maand ziekteverlof, een gebroken neus en 7 tanden gekost..

Daar ben ik tot op heden nog altijd van gespaard gebleven. Wel al ooit veel chance gehad. Vooral in de Alpen dan.

Comment

Daar ben ik tot op heden nog altijd van gespaard gebleven. Wel al ooit veel chance gehad. Vooral in de Alpen dan.
                    Er zijn maar 2 soorten mountainbikers. Zij die al zijn gevallen en zij die nog zullen vallen :cool:

Alleszins.. Ik ga nu een ritje maken.

Comment

• Hier ook, effe nog wat eten en dan het bos in, ritje van een 2h.

Schoon weer maar het wordt wel veel schuiven precies.

Comment

BB30 trapaslagers in gort gereden. Enfin, die fragiele dingen hebben het toch bijna 3 jaar uitgehouden.

Ik had nog een setje lagers liggen dat Cannondale me ooit (kosteloos) had opgestuurd. De dealer heeft deze gratis gemonteerd. Dat noemt service!

Comment

Niks krachtpatser, gewoon rommel die lagers.

Bwa, een dure hobby. Ik weet het niet. Een cassette, een ketting, een paar remblokken en wat lagers zijn nu niet echt de kost hé. Ik vind fietsen in het algemeen een vrij goedkope hobby. Niemand verplicht je ook om duur materiaal te kopen.
                          Voor m'n eigen gemoedsrust wil ik niet uitrekenen hoeveel fietsen me al gekost heeft de laatste 5 jaar.

En dan vertel ik mezelf dat ik maandelijkse zowat 150 euro uitspaar door naar het werk te fietsen... Dat helpt een beetje.

Comment

• Ff onder het stof uit halen. Zaterdag nieuwe fiets besteld. Ben nog maar beginneling. 15 jaar geleden eentje gekocht met de bedoeling van, maar nooit echte van gekomen op een paar ritjes na.

Dus ook maar beginnersfiets gekocht. Trek X-Caliber 9 2016. Zaterdag afhalen.

Comment

• Foto, afmontage
                              De modelnaam zegt me niks, volg het allemaal niet meer zoveel ook.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Staat allemaal op de site van Trek hé :-)
                                zal vanavond eens erop zetten.

Comment

• Daarnet op training in de Lichtaartse bossen de ganse BK CP ploeg gezien, inclusief de wereldkampioen Mathieu Van Der Poel die geïnterviewd en gefilmd werd.

Comment

• Waarom wordt bij de YT de ketting langer op het grote tandwiel gehouden?

Tegen weglopen vd ketting?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                                      Waarom wordt bij de YT de ketting langer op het grote tandwiel gehouden?

Tegen weglopen vd ketting?
                                      Inderdaad. Dat is een kettinggeleider. Zorgt er op ruw terrein voor dat de ketting minder makkelijk van het voorblad gaat.

Comment

• Het nieuwe jaar op 1 januari modderig ingezet
                                        Alleen dat kuisen achteraf ...

Comment

Working...
                                        X