Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
    Voor een eerste gebruik kieper ik daar een nachtje steradent tabletten in. Nen echte camelback heeft trouwens geen last van plastieksmaakjes in tegenstelling tot versies van Decathlon bvb...
    Na ieder gebruik goed uitspoelen en zo goed mogelijk droogdeppen. Het mondstukje er afhalen zodat de slang kan uitdrogen en iets plooien in ijzerdraad waar je de zak kan ophangen zodat ie mooi open staat en kan uitdrogen. Om de maand ofzo kieper ik daar terug eens enkele steradent tabletten in voor een nachtje en dan goed spoelen.

haha okay thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
      Ah OK, de mijne waren niet helemaal op (wss daardoor dus geen probleem). Maar vervang ze liever nu al omdat ik hopelijk 10 dagen behoorlijk zal knallen en nu hoef ik mij zeker geen zorgen te maken
      Goed vs. versleten.

Comment

• Das duidelijk, zo erg was het bij mij duidelijk nog niet.

Gisteren Nys in Geraardsbergen aan het warmdraaien op het circuit op een SCOTT RC Spark, maar alle opschrift was ervan verdwenen. Net alsof we niet zien welke fiets het is

Indrukwekkend om die kerel bergop te zien vliegen trouwens...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
          Das duidelijk, zo erg was het bij mij duidelijk nog niet.

Gisteren Nys in Geraardsbergen aan het warmdraaien op het circuit op een SCOTT RC Spark, maar alle opschrift was ervan verdwenen. Net alsof we niet zien welke fiets het is

Indrukwekkend om die kerel bergop te zien vliegen trouwens...
          Zal misschien in conflict zijn met z'n sponsor?

Rijdt die normaal niet colnago of gaat dat niet op voor de mtb's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
            Zal misschien in conflict zijn met z'n sponsor?

Rijdt die normaal niet colnago of gaat dat niet op voor de mtb's?
            Ja, de race zelf op zijn normale HT Colnago. Er reden btw veel Scott's rond met een ander/geen opschrift.

Comment

• Colnago heeft geen fully in het aanbod, dus als Nys vering achteraan wil, moet hij ergens anders gaan shoppen. Dat gebeurde vroeger veel meer, ook bij het wegfietsen, maar dan om andere redenen.

Comment

Goed vs. versleten.

Kan je de staat van remblokjes goed zien of is het een kwestie van aanvoelen om te weten dat ze (bijna) aan vervanging toe zijn?

Comment

• Je moet zeker (na)kijken, want voelen doe je dat enkel als je op het ijzer zit. Je kan op het einde je hendel wel dichter naar het stuur trekken.
                  Als je niet veel in de modder fietst kan je met een setje remblokken wel jaren fietsen. Alhoewel dat natuurlijk ook afhangt van hoe veel en hoe lang je remt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Je moet zeker (na)kijken, want voelen doe je dat enkel als je op het ijzer zit. Je kan op het einde je hendel wel dichter naar het stuur trekken.
                    Als je niet veel in de modder fietst kan je met een setje remblokken wel jaren fietsen. Alhoewel dat natuurlijk ook afhangt van hoe veel en hoe lang je remt
                    Daarom dat het handig zou zijn om op tijd en stond zelf eens de staat te kunnen checken.
                    Ben nu ook niet bepaald het type dat voor modder zal thuis blijven, integendeel.

Comment

• Verdorie, ben gisteren mijn fietscomputertje verloren.
                      Heeft iemand een tip of merk voor een degelijk toestelletje? Ik weet zelf niet direct wat of welk ik zou nemen. Het hoeft geen gesofisticeerd ding te zijn maar er het mag iets meer hebben dan gereden km's, tijd en gemiddelde. Kortom, een middelmatig toestel.

Comment

• Garmin 605 of 800 als het wat meer mag zijn
                        Anders maakt Cat-Eye nog leuke dingetjes.
                        Of neem een Polar, heb je gelijk ook zicht op jet hart-slag

Comment

• Ik heb 2 keer dezelfde van sigma, gewoon simpel dingetje zonder poespas voor 15 euro (met draad koersfiets) of 22 euro (draadloos op de mtb)

Comment

Garmin 605 of 800 als het wat meer mag zijn
                            Anders maakt Cat-Eye nog leuke dingetjes.
                            Of neem een Polar, heb je gelijk ook zicht op jet hart-slag
                            Heb eerder al eens aan de aanschaf van één of andere Garmin gedacht maar ik vind deze te duur voor datgene ik het zou gebruiken.
                            Het mag eventueel met hartslagmeter zijn maar hoeft niet echt omdat ik reeds een aparte hartslagmeter gebruik.
                            Maar idd, aan Cat-Eye had ik nog niet gedacht, eerder en enkel aan Sigma.

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                            Ik heb 2 keer dezelfde van sigma, gewoon simpel dingetje zonder poespas voor 15 euro (met draad koersfiets) of 22 euro (draadloos op de mtb)

Moet sowieso draadloos zijn.

Comment

Ik heb 2 keer dezelfde van sigma, gewoon simpel dingetje zonder poespas voor 15 euro (met draad koersfiets) of 22 euro (draadloos op de mtb)

Heb ongeveer hetzelfde, werkt perfect en voor dat geld kan je (denk ik) niet veel beter krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                Heb eerder al eens aan de aanschaf van één of andere Garmin gedacht maar ik vind deze te duur voor datgene ik het zou gebruiken.
                                Het mag eventueel met hartslagmeter zijn maar hoeft niet echt omdat ik reeds een aparte hartslagmeter gebruik.
                                Maar idd, aan Cat-Eye had ik nog niet gedacht, eerder en enkel aan Sigma.

Moet sowieso draadloos zijn.
                                Dan moet je deze hebben, identiek maar dan draadloos:

Wou de prijs nog zoeken maar voind hem niet direct, dit lijkt de opvolger te zijn, 29 euro in decathlon:

Comment

• Thx voor de info.

Comment

• Ik heb die 1106 DTS, werkt prima.
                                    Batterijen gaan ondertussen ook al 1,5 jaar mee.

Comment

• Het gaat waarschijnlijk dit toestelletje worden.

Comment

• Lijkt me OK. Het leukste vind ik een toestel dat je centraal op je stuurpen kan monteren.

Comment

Lijkt me OK. Het leukste vind ik een toestel dat je centraal op je stuurpen kan monteren.
                                          Vind ik ook het leukste maar ik heb hiervoor een te korte stuurpen dus daar moet ik geen extra rekening mee houden.

Comment

Working...
                                          X