Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarstraks ook in de put van Nys aan 't rijden geweest, stukje zwart (cyclocrossparcours). Aan de kapel van de kruisberg is er een nieuwe technisch steile afdaling, de vorige die ik er vroeger altijd nam is verdwenen door de houtkap. Eigenlijk zowat alle interessante stukken gereden, 60 km in totaal waarvan ongeveer een 50 offroad. Soms rij ik ook drie uur haast volle bak. Hangt er vanaf of ik er zin in heb, hoe de benen voelen, dag ervoor zwaar gereden,... enz... .

Comment

• En als mijn wederhelft nu eens thuis wilde komen hé, dan kon ik ook nog es een uurke gaan.

Comment

• Een carbon fiets met alu lasnaden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Daarstraks ook in de put van Nys aan 't rijden geweest, stukje zwart (cyclocrossparcours). Aan de kapel van de kruisberg is er een nieuwe technisch steile afdaling, de vorige die ik er vroeger altijd nam is verdwenen door de houtkap. Eigenlijk zowat alle interessante stukken gereden, 60 km in totaal waarvan ongeveer een 50 offroad. Soms rij ik ook drie uur haast volle bak. Hangt er vanaf of ik er zin in heb, hoe de benen voelen, dag ervoor zwaar gereden,... enz... .
          Welke afdaling is dat precies?

Ik was pas laat weg, daardoor de route helaas wat in moeten korten. Heb wel licht, maar voor in de bossen in het donker vind ik dat licht toch wat tegenvallen. Heb groen en rood gedaan en 'n keer de klim richting de kapel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JackR Bekijk Berichten
            Welke afdaling is dat precies?

Ik was pas laat weg, daardoor de route helaas wat in moeten korten. Heb wel licht, maar voor in de bossen in het donker vind ik dat licht toch wat tegenvallen. Heb groen en rood gedaan en 'n keer de klim richting de kapel.
            Moeilijk uit te leggen. Recht tegenover de kapel, steil naar beneden.

Misschien is 't zo duidelijker.

Comment

• Ik weet denk ik welke je bedoelt Je kunt vanaf daar toch ook ergens richting de kerkhofstrook, wanneer je uitkomt boven op dat steile heuveltje "hoekje om" ?

Comment

• Vanochtend een ritje gedaan van 3,5 uur, uiteraard de lussen in Kasterlee, Lichtaart en Herentals mee gepakt. Soms heb je van die dagen dat het voor geen meter gaat. Dat was vandaag dus, ondanks dat het parcours er prima bij lag al direct verzuurde benen. Het was druk op de route, onderweg nog een hagelbui gehad. Kreeg het ook nog bijna aan de stok met een wandelaar.

Comment

• 's Zondags wilt iedereen van dat stukje bos genieten.

Comment

• Deze wielen zou ik voor in m'n F600SL willen. Zouden er super in passen, spijtig genoeg nagenoeg onvindbaar.

Comment

• Yep, het was erg druk in de bossen. Ben ook door menig MTB-er ingehaald.

Dat rood vind ik wat minder, maar in de zwarte uitvoering vind ik ze wel mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JackR Bekijk Berichten

Dat rood vind ik wat minder, maar in de zwarte uitvoering vind ik ze wel mooi.
                        Ze bestaan niet in 't zwart.

Comment

• Dat wat er nu in zit? Oh zie het al, dat is 'n ander model.

Comment

• Vandaag nog eens de groene luxe gereden in Lichtaart (vertrek en eindpunt aan camping Floreal). Parcour lag er op sommige plaatsen serieus nat en modderig bij.

Dat was nog één van de minst ergere stukken. ik hong van boven tot onder vol modder.

Meteen ook eens een fototje van mijn fiets.

2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Droog weer deze week, 't zal er snel terug droog zijn.

Comment

• Dat snap ik dus niet goed hé. Op het mountainbikeforum 's avonds of daags nadien die commentaren over nen TT omdat er modderstroken tussen zaten. Als er al gene modder mag tussen zitten, waarom gaat ge dan MTB'en? Koop dan ne racefiets en ga op de weg rijden of nog beter, koop u ne Tacx en stel dat op voor den tv.

Comment

• Mij maakt het niet uit dat er modder ligt. Mijn post was gewoon een 'mededeling'
                                  Enigste vervelende eraan is dat mijn drinkbus ook altijd volhangt en het is niet leuk om van een drinkbus te drinken waarvan 'Den teut' onder de modder hangt.
                                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                                    Mij maakt het niet uit dat er modder ligt. Mijn post was gewoon een 'mededeling'
                                    Enigste vervelende eraan is dat mijn drinkbus ook altijd volhangt en het is niet leuk om van een drinkbus te drinken waarvan 'Den teut' onder de modder hangt.
                                    Daarvoor heb ik dan ne camelbag :-).
                                    Enkel heb ik altijd nen hekel aan kuisen. Ben nogal lui :-). En mijn vrouw heeft altijd iets in de namiddag gepland waardoor ik geen tijd heb om te kuisen en dan moet dat ergens op nen avond. Maar lekker stukje dabben vind ik leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                      Dat snap ik dus niet goed hé. Op het mountainbikeforum 's avonds of daags nadien die commentaren over nen TT omdat er modderstroken tussen zaten. Als er al gene modder mag tussen zitten, waarom gaat ge dan MTB'en? Koop dan ne racefiets en ga op de weg rijden of nog beter, koop u ne Tacx en stel dat op voor den tv.
                                      Mountainbike is een zomersport. En op de weg heb ik geen paadjes en klimmetjes.

Comment

• Ik vind het zeker geen zomersport. Ik bike even veel of zelfs meer in de winter.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                                          Ik vind het zeker geen zomersport. Ik bike even veel of zelfs meer in de winter.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
                                          Uiteraard kan je gans 't jaar mountainbiken. Maar eigenlijk is MTB in competitie een zomersport.

Comment

Working...
                                          X