Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn voor uw fiets is het ook interessanter.
Bwa, alles wat eraan kapot kan gaan, is vervangbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenBwa, alles wat eraan kapot kan gaan, is vervangbaar.
Comment
-
na 2 jaar mishandeling door een hogedruk marcheert bij mij nog alles picobello, nog geen kraakje of piepje te horen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenna 2 jaar mishandeling door een hogedruk marcheert bij mij nog alles picobello, nog geen kraakje of piepje te horen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDan heb je geluk. Hoge druk van dichtbij is echt niet goed, zeker niet als het nog eens warm water is. Je spuit alle vet en olie weg en het water dringt tussen alle afdichtingen door binnen in lagers enzomeer. Ik kuis m'n fiets enkel met spons en een emmer water.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Ik heb deze.
De luchtcompressor heeft altijd een beetje olie mee en op sommige zaken zoals autospiegels kon je dat wel zien.
Deze blaast nog veel harder en is ideaal voor de moto, fiets, auto.
Ik geef toe dat ik het ook gekocht heb uit gemakzucht.
Hem eens kantelen en het water overal laten uitlopen moet je nog steeds zelf doen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenna 2 jaar mishandeling door een hogedruk marcheert bij mij nog alles picobello, nog geen kraakje of piepje te horen
Maar paar weken terug vertelde ik het nog tegen ne mtb freak en hij vond het een raar verhaal dat het na 1 x HDR al vol met water zou steken. Maar volgens de LSB stak de trapas vol water en de as achteraan. Heeft de body moeten veranderen achteraan omdat die al aant roesten was.
Nu ja, het gekraak is weg. Kan zijn dat hij mij iets wijs maakte. Maar al is het maar een fiets van €1000, ik ga er toch vanuit dat die toch iets van water kan verdragen.
Sowiso toch van plan om de volgende keer eens voor een ander merk te gaan zien, en dan is het sowiso een andere LSB. Tenzij ik terug een Trek neem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrus Bekijk Berichten
Comment
-
Blij dat bij u nog alles marcheert, maar het gaat hier wel over fietsen!
Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenBlij dat bij u nog alles marcheert, maar het gaat hier wel over fietsen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMoeten we eens doen. Kan jij soms overdag in de week ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrus Bekijk Berichten2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition
2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
1999 Volvo V70 classic 2.5d
1967 Volvo 123 GT
Comment
-
in de Ardennen met deze fiets mogen rijden:
50 jaar innovatie in je fiets gegoten. Gemaakt door rijders, voor rijders. Shop de beste racefietsen, elektrische fietsen en mountainbikes op de markt.
Zeer tevreden van deze fiets. Ik denk er aan om mijn tweedehands fiets weg te doen en me die specialized te gaan kopen.
Comment
-
Is wel een goedkoop fietske voor een Specialized te zijn. Wist niet dat ze zo goedkope fietsen hadden.
Maar nu nog ne 650b? Liefhebber van de 650b?
Specialized is alle testmodellen nu aant weg doen, mss dat ge daar toch nog iets beters tussen vindt? Lijst is bij de dealer te krijgen.
Comment
-
Ik ben nog maar een maand of 5 bezig met mtb'en en doe het maar 3 keer per maand max, dus een hele dure fiets hoeft het niet te zijn.
Ik denk dat een 29inch iets te groot is om op technische stukjes overal vlot door te geraken. Vandaar dat ik dan opteer voor 27.5
Ik dacht ook dat die specialized niet zo slecht afgemonteerd was.
Mss eens horen bij de fietsemaker.
Comment
-
Als je er mee hebt gereden, zal dit veel meer zeggen dan specificaties .
Die Specialized Pitch Expert 650b lijkt mij alleszins aantrekkelijk geprijsd voor hetgeen je krijgt.
Zelf ben ik het mountainbike-wereldje nog maar net binnengerold met een Cube LTD Race (29").
Op technische stukken kan ik me best inbeelden dat kleinere (en dus lichtere) wielen wel leuk zijn.
Ik moet vooral opletten met de breedte van mijn stuur (700mm)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenIk ben nog maar een maand of 5 bezig met mtb'en en doe het maar 3 keer per maand max, dus een hele dure fiets hoeft het niet te zijn.
Ik denk dat een 29inch iets te groot is om op technische stukjes overal vlot door te geraken. Vandaar dat ik dan opteer voor 27.5
Ik dacht ook dat die specialized niet zo slecht afgemonteerd was.
Mss eens horen bij de fietsemaker.
Comment
Comment