Als het mogelijk is mag je altijd wel eens wat fotos sturen, maar ik heb ook wel slechte ervaringen met 2 de hans wielen en sta er dus wat weigerachtig tegenover.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rochlans Bekijk BerichtenZeer knap inderdaad, welke wielen zijn dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenMountainbikers-topic III
Als ze geen 27.5 frame aanbieden zullen die renners idd met 29 rijden en als "niner" een team heeft, zullen geen 27.5 renners nemen. Ik ben echter 100% zeker dat je een Shurter niet op een 29 kan laten rijden ....impossible
- Likes 3
Comment
-
Gisteren dan maar de knoop doorgehakt en mijne droom MTB besteld. Ttz het merk kader waar ik van droomde. Qua afmontage heb ik mij toch nog wat moeten inhouden wegens budget
Tis ne Niner RKT geworden. Als alle stukken er op tijd geraken, kan ik hem zaterdag al gaan afhalen.
Ben ook nog niet zeker wat de afmontage gaat zijn. Bedoeling was:
- GX Eagle groep
- M8000 XT remmen
- DT Swiss M1900 wielen, maar wss gaan dit X1700 worden met de DT Swiss 350 naven (hangt beetje van de vertegenwoordiger af wat kan)
- RockShox SID RL demper, maar ook daar de vertegenwoordiger aan het zien om deze naar Fox Float 32 Factory te krijgen
- Merida dropper
De rest van de onderdelen (Stuur, stuurpen en zadel) gaan van mijne huidige Spark komen die ik terug origineel zet op dat vlak :-).
Ik kijk er al naar uit
Comment
-
Ge zijt den eerste persoon die een Rocket koopt waarvan ik weet.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichtenhttps://www.flickr.com/photos/147039...n/photostream/
Knappe fiets, ik vind vooral het kleurtje zalig.
Viel meteen op.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Pakketje uit DE aangekomen. Sinds ik 29'er rijd altijd met de Schwalbe RR gereden. Nu terug voor een setje Conti RaceKing RS gegaan. Reed met de 26' MTB vroeger altijd met raceking en was daar altijd super tevreden van. Vooral op de verharde weg bolt die beter dan de RR.
Comment
-
Vorige week nog eens met de crossfiets het bos in gegaan. Rond Deurne, Nederland.
Als fietser kan je alleen maar jaloers zijn op de infrastructuur in Nederland. Zowel on als off-road.
M'n Conti Cyclocross speed bandjes liepen wel heel erg snel vol... Maar dat wist ik op voorhand. Vooral geschikt voor vastere ondergrond.
Elke keer als ik offroad ga, krijg ik een big smile op m'n gezicht. Doe het niet genoeg.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Hoe veel vermoeiender is het om offroad te gaan met een crossfiets dan gewoon op de weg? Nog nooit gedaan buiten een zeldzaam mtb tochtje in de zomer, maar ga ervanuit dat het toch totaal iets anders is...
Comment
-
Het is eigenlijk amper te vergelijken.
Op asfalt leg ik er conti Grand Prix 4seasons op. Dan is het eigenlijk een comfortabele racefiets.
Offroad is veel intenser dan op de weg. Mijn hartslag gaat meteen de hoogte in. En als het wat heftiger wordt, moet je echt wennen aan het opvangen van de schokken. Je stuur niet te hard (maar ook niet te los) vasthouden. Je rug ziet meer af. Het zijn korte, intensieve inspanningen, terwijl op de weg het veel meer één lange matig intensieve inspanning is.
Ik had maar een uurtje tijd de laatste keer en ben snel even het MB parcours op geweest. Met een crossfiets is dat op bepaalde plaatsen een echte uitdaging. Na net geen uurtje was ik al aardig moe
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenGe zijt den eerste persoon die een Rocket koopt waarvan ik weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenAl 3 weken ni meer op de MTB gezeten. Wel 2 weken terug de vorkstikers laten veranderen in de kleuren van de fiets. Heel ander zicht. Nog eens zien voor foto te posten hier.
Comment
Comment