Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
    De MK's staan erop, miljaar vallen die klein uit Zowel dikte als hoogte is een pak minder de de RK, zoveel verschil had ik niet verwacht....
    Je zult zeker meer grip hebben met de Mountain Kings. Ze bestaan ook in 2.4 als je frame dat toelaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Ik ben de Cateyes al wel gewoon dus vind goed m'n weg in de menu's.
      Cijfertjes zijn aan de kleine kant, behalve de huidige snelheid dan, wat een nadeel kan zijn als je wat slechter ziet.
      Het is een vrij klein toestelletje, ik was er zelf verbaasd van.
      Montage heel simpel, zelfs met mijn 2 linkerhanden.
      Oeps. Ik heb, op foto weliswaar, ook steeds het gevoel dat het een joekel (vergeleken met andere) van een fietscomputer is maar niet dus.

Zou je het niet ongeveer kunnen vergelijken met mijn vorig Specialized-model? http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=250

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Ik heb dat altijd al gedaan, maar ik pak mijn stuur ook al wel eens graag in het midden vast als ik me plat leg, heb dus graag mij stuur wat clean.
        Op de MTB, bedoel je? Of heb je het nu over de koersfiets?
        Op geen van beide, neem ik mijn stuur zó smal vast dat er geen computertje meer bij zou kunnen. Immers, dan moet je je handen al vlak naast de stuurpen zetten. Ik vind dat nogal overdreven.
        Op mijn racefiets zit de houder voor mijn Polar. Op de MTB heb ik helemaal geen computertje en ik mis dat ook helemaal niet. Op mijn oude MTB en koersfiets, zitten ook geen computertjes, maar daarop, vind ik dat al helemaal niet nodig.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
          Oeps. Ik heb, op foto weliswaar, ook steeds het gevoel dat het een joekel (vergeleken met andere) van een fietscomputer is maar niet dus.

Zou je het niet ongeveer kunnen vergelijken met mijn vorig Specialized-model? http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=250
          Tip: fotografeer hem eens ingezoomd en vanop een afstand. Alles wat van dichtbij in groothoek gefotografeerd wordt, lijkt groter op foto. Ik zie dat ook op een horlogeforum: close-ups van een uurwerk op de pols, dat er op foto dan steevast groter uitziet op de pols dan het eigenlijk is.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Geen joekel, integendeel.

Meet 4.5cm op 3cm. Dus klein

Hier nog een paar foto's. Ik heb normale handen

Comment

• @ Beta: Gelijk heb je maar je kan moeilijk nog een foto nemen van iets dat je niet meer hebt. Ik moet het doen met foto's die ik reeds heb.
              Last edited by ; 13/07/2011, 19:13.

Comment

Geen joekel, integendeel.

Meet 4.5cm op 3cm. Dus klein

Hier nog een paar foto's. Ik heb normale handen

Het houdertje van mijn verloren Specialized-computertje meet alleen al 4 op 3,5cm. Dan is deze Cateye idd wel klein.

Ik wou de Cateye online kopen maar misschien toch maar best wachten tot ik het ergens irl heb kunnen zien.

Comment

@ Beta: Gelijk heb je maar je kan moeilijk nog een foto nemen van iets dat je niet meer hebt. Ik moet het doen met foto's die ik reeds heb.
                  No prob. Hoeft uiteraard helemaal niet. Het is maar een gegeven dat ik meegeef.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Hoo, die 2012 bikes van Trek en GF zien er best vet uit Ook meer keuze qua 29'ers die hopelijk ook buiten de VS verkrijgbaar zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      Op de MTB, bedoel je? Of heb je het nu over de koersfiets?
                      Op geen van beide, neem ik mijn stuur zó smal vast dat er geen computertje meer bij zou kunnen. Immers, dan moet je je handen al vlak naast de stuurpen zetten. Ik vind dat nogal overdreven.
                      Op mijn racefiets zit de houder voor mijn Polar. Op de MTB heb ik helemaal geen computertje en ik mis dat ook helemaal niet. Op mijn oude MTB en koersfiets, zitten ook geen computertjes, maar daarop, vind ik dat al helemaal niet nodig.
                      Ja, ja , mtb he, koersfiets niet.

Je hebt al je remmen en versnellingen dus als je daar al tussen wil pakken zit je automatisch vlak naast je stuurpen.
                      Dus daar vasthouden met de ellebogen tussen de knieën ofwel de ellebogen daarop het stuur en de handen vooruit.

Alleen als ik me op de weg voor een langer stuk echt plat wil leggen he.

Comment

• De twijfel is ondertss weer serieus van de partij.

Zou dit (VDO C4 ds) wat betekenen? Of toch maar beter bij Cateye of Sigma blijven?
                        Last edited by ; 14/07/2011, 21:00.

Comment

• De kogel is eindelijk door de kerk.
                          Zojuist naar Van Eyck gereden en daar de knoop doorgehakt.

Effe getwijfeld tussen Sigma of Cateye maar verkoper wist me te vertellen dat van de Sigma-toestellen er regelmatig terug binnen werden gebracht wegens problemen en dat dit niet het geval was met Cateye.

Irl sprak de Cateye Strada me veel minder aan.

Comment

• Goeie koop!

Heb die Cateye ook steken op m'n wegfiets en MTB, heel tevreden van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Goeie koop!

Heb die Cateye ook steken op m'n wegfiets en MTB, heel tevreden van
                              Deze kleurencombi was ik online nog niet tegengekomen. Vermits wit/rood en toch wel Cateye (of Sigma) reeds mijn voorkeur hadden, wist ik meteen, bij het zien van dit toestel, dat het dit ging worden en wat functies betreft, meer dan genoeg.

Heb 'm juist gemonteerd maar is het normaal dat je telkens een klik hoort wanneer de magneet voorbij de sensor passeert?

Comment

• Dan raken ze mekaar vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  Dan raken ze mekaar vrees ik.
                                  Ik wist dat dit antwoord ging komen want heb er nog direct zelf willen bij vermelden dat dit zeker niet het geval is.

De klik was er ook wanneer ik vóór montage heb getest of de sensor reageerde op de magneet.

Comment

• Je hoort een tik ja, dat is het relais dat zich sluit. Is volkomen normaal.

Comment

• Roughneck = nen dabber?

Toevallig gespot op Youtube.

Deel 1 van de 62 kilometer mountainbike toertocht die de Dabbers reden in Lommel-Kattenbos. Deel 1/3 loopt van de start tot aan de eerste bevoorrading. (± 30...
                                      Last edited by ; 15/07/2011, 23:36.

Comment

Je hoort een tik ja, dat is het relais dat zich sluit. Is volkomen normaal.
                                        Mercikes.

Comment

Ik wist dat dit antwoord ging komen want heb er nog direct zelf willen bij vermelden dat dit zeker niet het geval is.

De klik was er ook wanneer ik vóór montage heb getest of de sensor reageerde op de magneet.
                                          Tja, laat op de avond en bezig aan de 2e tripel, dan kan je dat verwachten he.

Comment

Working...
                                          X