Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk ben de Cateyes al wel gewoon dus vind goed m'n weg in de menu's.
Cijfertjes zijn aan de kleine kant, behalve de huidige snelheid dan, wat een nadeel kan zijn als je wat slechter ziet.
Het is een vrij klein toestelletje, ik was er zelf verbaasd van.
Montage heel simpel, zelfs met mijn 2 linkerhanden.
Zou je het niet ongeveer kunnen vergelijken met mijn vorig Specialized-model? http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=250
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk heb dat altijd al gedaan, maar ik pak mijn stuur ook al wel eens graag in het midden vast als ik me plat leg, heb dus graag mij stuur wat clean.
Op geen van beide, neem ik mijn stuur zó smal vast dat er geen computertje meer bij zou kunnen. Immers, dan moet je je handen al vlak naast de stuurpen zetten. Ik vind dat nogal overdreven.
Op mijn racefiets zit de houder voor mijn Polar. Op de MTB heb ik helemaal geen computertje en ik mis dat ook helemaal niet. Op mijn oude MTB en koersfiets, zitten ook geen computertjes, maar daarop, vind ik dat al helemaal niet nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenOeps. Ik heb, op foto weliswaar, ook steeds het gevoel dat het een joekel (vergeleken met andere) van een fietscomputer is maar niet dus.
Zou je het niet ongeveer kunnen vergelijken met mijn vorig Specialized-model? http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=250
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
Het houdertje van mijn verloren Specialized-computertje meet alleen al 4 op 3,5cm. Dan is deze Cateye idd wel klein.
Ik wou de Cateye online kopen maar misschien toch maar best wachten tot ik het ergens irl heb kunnen zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten@ Beta: Gelijk heb je maar je kan moeilijk nog een foto nemen van iets dat je niet meer hebt. Ik moet het doen met foto's die ik reeds heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenOp de MTB, bedoel je? Of heb je het nu over de koersfiets?
Op geen van beide, neem ik mijn stuur zó smal vast dat er geen computertje meer bij zou kunnen. Immers, dan moet je je handen al vlak naast de stuurpen zetten. Ik vind dat nogal overdreven.
Op mijn racefiets zit de houder voor mijn Polar. Op de MTB heb ik helemaal geen computertje en ik mis dat ook helemaal niet. Op mijn oude MTB en koersfiets, zitten ook geen computertjes, maar daarop, vind ik dat al helemaal niet nodig.
Je hebt al je remmen en versnellingen dus als je daar al tussen wil pakken zit je automatisch vlak naast je stuurpen.
Dus daar vasthouden met de ellebogen tussen de knieën ofwel de ellebogen daarop het stuur en de handen vooruit.
Alleen als ik me op de weg voor een langer stuk echt plat wil leggen he.
Comment
-
De kogel is eindelijk door de kerk.
Zojuist naar Van Eyck gereden en daar de knoop doorgehakt.
Effe getwijfeld tussen Sigma of Cateye maar verkoper wist me te vertellen dat van de Sigma-toestellen er regelmatig terug binnen werden gebracht wegens problemen en dat dit niet het geval was met Cateye.
Irl sprak de Cateye Strada me veel minder aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenGoeie koop!
Heb die Cateye ook steken op m'n wegfiets en MTB, heel tevreden van
Heb 'm juist gemonteerd maar is het normaal dat je telkens een klik hoort wanneer de magneet voorbij de sensor passeert?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDan raken ze mekaar vrees ik.
De klik was er ook wanneer ik vóór montage heb getest of de sensor reageerde op de magneet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJe hoort een tik ja, dat is het relais dat zich sluit. Is volkomen normaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk wist dat dit antwoord ging komen want heb er nog direct zelf willen bij vermelden dat dit zeker niet het geval is.
De klik was er ook wanneer ik vóór montage heb getest of de sensor reageerde op de magneet.
Comment
Comment