Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Ik daarstraks 65 km door de bossen en velden. Is wat warmer dan op de weg.

Zalig. Door de week nu ist enkel nog tacx. In de zomer regelmaig ‘s avonds rap 30 a 40km en op de race soms wa meer. Zondag voormiddag is vaste dag om te rijden, maar al 3 zondagen ni kunnen gaan

Maar aanstaande zondag moet alles wijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      Alez, op seniorennet weer eens een foto willen verkleinen om hier te plaatsen, maar wil deze keer niet lukken. Verschijnt geen foto
      Dat gedoe op seniorennet werkt dus niet meer. Dacht dat het aan mac lag, maar met de laptop van het werk lukt het nu ook al niet. Klikt en dan gaat hij door naar de pagina waar de foto zou moeten komen, maar dat blijft leeg.

Jocar : oplossingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dat gedoe op seniorennet werkt dus niet meer. Dacht dat het aan mac lag, maar met de laptop van het werk lukt het nu ook al niet. Klikt en dan gaat hij door naar de pagina waar de foto zou moeten komen, maar dat blijft leeg.

Jocar : oplossingen?
        Je zal wel iets verkeerd doen want hier in Polen werkt het zelfs perfect Lees mijn handleiding nog maar eens, maar in welk topic stond dat weer hé?

Anders kan je deze eens proberen, mogelijkheden genoeg

Imgur: The magic of the Internet

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Krijg het niet voor mekaar dat de foto direct verschijnt, maar zo staat de fiets nu met de stickers en voorlopig dient er niets aan te veranderen. De vorkbuis naar het stuur is ook een paar cm ingekort, want dat zag er ook niet uit. Maar die was nog lang voor eventueel nog wat te spelen met de instellingen.
          Last edited by ; 20/11/2018, 13:51.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Wat deed ik weer mis?

Comment

• Coole fiets wel.

Kan iemand mij als MTB leek eens uitleggen wat de functie van die middenste schokemper is?
                lijkt me toch alleen maar nuttig bij afdalingen, of vergis ik mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  Coole fiets wel.

Kan iemand mij als MTB leek eens uitleggen wat de functie van die middenste schokemper is?
                  lijkt me toch alleen maar nuttig bij afdalingen, of vergis ik mij?
                  Als die er niet zit, dan vangt uw lichaam elke schok op, dus nu hebt ge veel meer comfort. Voor in de Ardennen is het zeker geen must om een full suspension te hebben, maar ik beleef er meer plezier aan en mijne rug met hernia's vind het ook veel leuker. Is een persoonlijke voorkeur. Ik merk wel dat de meesten die overschakelen naar FS, meestal niet meer terug gaan naar HT, ofwel een HT als 2de bike erbij houden. Ik zou wel nog graag een HT met langere kader willen met 29+ wielen. Ideale HT trailbike dan. Maar dat krijg ik thuis niet meer verkocht.

Comment

• Kijk, ik heb weinig met MTB's maar voor deze zou ik toch even m'n hoofd draaien. Mooie fiets!
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Die externe kabels zo dicht bij je pedalen, dat kan in't heetst van de strijd toch eens stukken opleveren, lijkt mij.

Comment

Die externe kabels zo dicht bij je pedalen, dat kan in't heetst van de strijd toch eens stukken opleveren, lijkt mij.
                        Die kabels liggen ver genoeg van de pedalen af. Dat lijkt wel niet zo, maar in werkelijkheid vormen ze geen probleem. Enige minpuntje vind ik wel aan de fiets, maar laat m er niet voor staan.

Comment

• Als je het zo bekijkt zijn er ook maar weinig andere opties om die leidingen te leggen natuurlijk.

En wat weegt zoiets nu droog aan de haak?

Comment

Als je het zo bekijkt zijn er ook maar weinig andere opties om die leidingen te leggen natuurlijk.

En wat weegt zoiets nu droog aan de haak?
                            Bij veel merken gaat dat door de kader, en onder de BB gaat deze dan in de achterbrug. Bij mijne gaat enkel de kabel van de dropper door de kader.

Geen idee van wat hij weegt. LBS wilde hem wegen, maar toen kwamen klanten binnen en zijn we het vergeten. Zelf geen weegschaal voor, tenzij ik hem eens vast pak. Mss eens doen.

Maar verschoot ervan dat hij niet veel lichter was dan mijne alu spark, maar de reden daarvoor gaat wss al zitten in die dropper. Hij gaat vermoedelijk ergens rond de 11 à 11,5kg wegen, en in het slechtste geval tegen de 12kg. De Spark zat rond de 12,5kg.
                            Maar het is de dropper die wel wat weegt. Die is 800gr terwijl een gewone zadelpen een 300gr weegt. Dus is al nen halve kg extra. Maar het is toch zo leuk die dropper

Comment

• Ik denk dat ie wel 12 kg zal wegen

Comment

• Ik ga het eens moeten wegen. Altijd fijn om het zelf eens te weten. Maar kans is idd wel groot dat het in de buurt van die 12kg gaat liggen.

Zoals ik zei, toen ik thuis kwam en de spark en Niner tegelijk opnam, had ik het gevoel dat ze bijna hetzelfde weegden. Maar met rijden zelf, voelt hij wel lichter aan als de alu Spark. Maar dat zal wss te zien hebben met de carbonnen kader, vermoed ik.

Comment

• Ferme kleur, knappe bike, in de toekomst mss ook eens gaan voor een fully, denk er met mijn lage rugpijn toch wat voordeel aan te hebben.

Comment

• Deze morgen de MTB nog eens vanonder het stof gehaald, heeft zo'n maand of drie niet meer bewogen. Nu de vettigheid bevroren is, de ideale moment. 60 km's waarvan 50 offroad, toch weer aanpassen na de maanden van wegkilometers.

Comment

• Lekker MTB weer vandaag. Droog en zonnig!

Comment

• Deze zou ik nog wel in de collectie willen... .

Comment

• Dat is inderdaad een zeer vet kleurtje.

Comment

Working...
                                          X