EN in de winkels langs hier ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenMTB-forum-meet @ saikoboarder
Comment
-
Nieuwe MTB
Hallo,
Ik heb deze advertentie gevonden:
Wat vinden jullie ervan?
Mountainbike 20" Cube SCR Elite LaserLine
- Vork: Fox rlc 80mm met lockout
- Wielen: Crossmax XL
- versnellingen: Shimano XT (rv)
- trapstel RaceFace (nieuwe trapas)
- componenten:
zadelpen: Thompson (40cm)
stuurpen, trapstel: Raceface
stuur: Ritchey WCS
banden: Schwalbe Jimmy Tubeless
Ikzelf ben 1m93 groot
Dikke merciBMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Vrij dringend vraagje. Ik heb volgende fiets hier thuis staan nu:
Merk: Minerva, Kleur: Blauw. Wielen: Spinergy, carbon spaken, Remmen met oliedruk: Magura Race Line, Versnellingen (21): Shimano Deore LX, Vering Vork + Zadel. Zeer goede staat. Weg wegens stopzetting hobby.
Is van m'n nonkel en ik moet hem laten weten wat hij in mijn ogen nog waard is om hem eventueel nog over te kopen.
Fiets is goed onderhouden, en hij heeft er veelal mee op de weg gereden. Moeten wel nieuwe banden op moeten omdat die vooral wegbanden zijn.
Ik had 300 euro in gedachte, is dat te veel of te weinig?Last edited by Geertt; 20/07/2011, 09:57.
Comment
-
Laat maar, 'k ga hem niet pakken. Heb me net een modelleke van Haibike gekocht (heb typenaam niet bij de hand). Vrijdag kan ik hem gaan afhalen.
edit: zoeentje
maar dan aan 500 euro, ook nieuw (incluis ossenkopstuur )
Hopelijk een goede basis om me een paar jaar mee zoet te houden.Last edited by Geertt; 20/07/2011, 16:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk BerichtenHallo,
Ik heb deze advertentie gevonden:
Wat vinden jullie ervan?
Mountainbike 20" Cube SCR Elite LaserLine
- Vork: Fox rlc 80mm met lockout
- Wielen: Crossmax XL
- versnellingen: Shimano XT (rv)
- trapstel RaceFace (nieuwe trapas)
- componenten:
zadelpen: Thompson (40cm)
stuurpen, trapstel: Raceface
stuur: Ritchey WCS
banden: Schwalbe Jimmy Tubeless
Ikzelf ben 1m93 groot
Dikke merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenLijkt me degelijk materiaal. Afwachten in welke staat de fiets is natuurlijk. 20" zal zo ongeveer wel lukken met je 1m93. Maar toch zeker eens op fietsen om te zien of hij niet te klein is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
superdolimiti
Comment
-
welk middenblad ?
Ik rijd dubble.
dat de ketting slap ligt heeft daar ook al mee te maken.
Ik had hem achteraan wel op de 36 liggen maar voor lag hij op de granny.
Normaal schakelijk ik wel groot-groot tijdens een afdaling, geen idee waarom hier niet.( te korte afdaling,vermoeidheid,....)
en mijn ketting is ook te lang. normaal rijd ik 26/38 vanvoor, maar voor bergen had ik vanvoor een 24 granny gezet om overal boven te komen met een redelijke HR. maar voor die 300km wat ik ging rijden met die granny heb ik mijn ketting niet ingekort.
Comment
-
Vandaag ongepland 100km in het bos gereden.
Vanmorgen (gepland) TT in Mol gaan rijden. 60km.
Deze avond telefoon van onze pa, gaan jullie rijden vanavond? 'K was vergeten hem te verwittigen dat we vanmorgen al gingen.
Voelde me wat schuldig dus ben maar meegereden met hem, nog eens 40km.
Comment
-
Maandag, dinsdag en woensdag in La Roche rondritten gedaan met onze MTB-groep. Ik was nog nooit gaan biken in deze streek, het was de moeite en voor herhaling vatbaar!
Wel 1 iemand moeten afvoeren die een afdaling verkeerd had ingeschat: zijn sleutelbeen stond niet meer op z'n oorspronkelijke plaats
Dit was onze constructie om alle bikes ter plaatse te krijgen:
Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
Het is een andere manier van rijden, toen ik marathons reed moest men mij niet vragen wat er onderweg passeerde, ik was enkel gefocust op de track en dat mannetje voor mij dat ik wilde inhalen. Nu ik op een andere manier geniet van het biken kijk ik ook veel meer rond naar de mooie landschappen
Comment
Comment