Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• EN in de winkels langs hier ?

Comment

• Cube Analog Rabbit?

http://www.cubebike.be/product_info.php?pn=cube-analog-black-white-green-2011&$cPath=98_99&products_id=112855

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        MTB-forum-meet @ saikoboarder
        routes genoeg om iedereen bezig te houden hier

Comment

• @ Rabbit: ik zou voor Cube gaan kwestie van dit merk hier in een aantal winkels te kunnen kopen.

Comment

• Nieuwe MTB

Hallo,

Ik heb deze advertentie gevonden:
            Wat vinden jullie ervan?

Mountainbike 20" Cube SCR Elite LaserLine

- Vork: Fox rlc 80mm met lockout
            - Wielen: Crossmax XL
            - versnellingen: Shimano XT (rv)
            - trapstel RaceFace (nieuwe trapas)
            - componenten:
            zadelpen: Thompson (40cm)
            stuurpen, trapstel: Raceface
            stuur: Ritchey WCS
            banden: Schwalbe Jimmy Tubeless

Ikzelf ben 1m93 groot

Dikke merci
            BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Vrij dringend vraagje. Ik heb volgende fiets hier thuis staan nu:

Merk: Minerva, Kleur: Blauw. Wielen: Spinergy, carbon spaken, Remmen met oliedruk: Magura Race Line, Versnellingen (21): Shimano Deore LX, Vering Vork + Zadel. Zeer goede staat. Weg wegens stopzetting hobby.

Is van m'n nonkel en ik moet hem laten weten wat hij in mijn ogen nog waard is om hem eventueel nog over te kopen.

Fiets is goed onderhouden, en hij heeft er veelal mee op de weg gereden. Moeten wel nieuwe banden op moeten omdat die vooral wegbanden zijn.
              Ik had 300 euro in gedachte, is dat te veel of te weinig?
              Last edited by Geertt; 20/07/2011, 09:57.

Comment

• Laat maar, 'k ga hem niet pakken. Heb me net een modelleke van Haibike gekocht (heb typenaam niet bij de hand). Vrijdag kan ik hem gaan afhalen.

edit: zoeentje

maar dan aan 500 euro, ook nieuw (incluis ossenkopstuur )
                Hopelijk een goede basis om me een paar jaar mee zoet te houden.
                Last edited by Geertt; 20/07/2011, 16:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
                  Hallo,

Ik heb deze advertentie gevonden:
                  Wat vinden jullie ervan?

Mountainbike 20" Cube SCR Elite LaserLine

- Vork: Fox rlc 80mm met lockout
                  - Wielen: Crossmax XL
                  - versnellingen: Shimano XT (rv)
                  - trapstel RaceFace (nieuwe trapas)
                  - componenten:
                  zadelpen: Thompson (40cm)
                  stuurpen, trapstel: Raceface
                  stuur: Ritchey WCS
                  banden: Schwalbe Jimmy Tubeless

Ikzelf ben 1m93 groot

Dikke merci
                  Lijkt me degelijk materiaal. Afwachten in welke staat de fiets is natuurlijk. 20" zal zo ongeveer wel lukken met je 1m93. Maar toch zeker eens op fietsen om te zien of hij niet te klein is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Lijkt me degelijk materiaal. Afwachten in welke staat de fiets is natuurlijk. 20" zal zo ongeveer wel lukken met je 1m93. Maar toch zeker eens op fietsen om te zien of hij niet te klein is.
                    Dat denk ik er ook van. Een 20" zal alleszins redelijk compact aanvoelen, maar misschien wil je het wel zo.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• superdolimiti

Comment

• Netjes! Leer me binnenkort eens wat routes in Neeroeteren als ge wilt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten

superdolimiti
                          Knap, wat me opvalt is dat er zo weinig spanning op die achterderailleur staat.. vergeten op het middenblad te zetten?

Comment

• welk middenblad ?
                            Ik rijd dubble.

dat de ketting slap ligt heeft daar ook al mee te maken.
                            Ik had hem achteraan wel op de 36 liggen maar voor lag hij op de granny.
                            Normaal schakelijk ik wel groot-groot tijdens een afdaling, geen idee waarom hier niet.( te korte afdaling,vermoeidheid,....)

en mijn ketting is ook te lang. normaal rijd ik 26/38 vanvoor, maar voor bergen had ik vanvoor een 24 granny gezet om overal boven te komen met een redelijke HR. maar voor die 300km wat ik ging rijden met die granny heb ik mijn ketting niet ingekort.

Comment

• Vandaag ongepland 100km in het bos gereden.

Vanmorgen (gepland) TT in Mol gaan rijden. 60km.

Deze avond telefoon van onze pa, gaan jullie rijden vanavond? 'K was vergeten hem te verwittigen dat we vanmorgen al gingen.

Voelde me wat schuldig dus ben maar meegereden met hem, nog eens 40km.

Comment

• Maandag, dinsdag en woensdag in La Roche rondritten gedaan met onze MTB-groep. Ik was nog nooit gaan biken in deze streek, het was de moeite en voor herhaling vatbaar!
                                Wel 1 iemand moeten afvoeren die een afdaling verkeerd had ingeschat: zijn sleutelbeen stond niet meer op z'n oorspronkelijke plaats
                                Dit was onze constructie om alle bikes ter plaatse te krijgen:

Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Rofl, op mountainbike.be heeft iemand een verslag getypt van de TT die ik gisteren heb gereden.

Wel amusant om lezen, maar wat die allemaal ziet en onthoudt van onderweg.

Die vertrekt duidelijk met andere intenties als de rest precies.

Comment

• La Roche is inderdaad serieuze koek. Er zitten daar een paar klimmen - zelfs op de gepijlde routes - van 25% en meer in, afdalingen dito.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                      Rofl, op mountainbike.be heeft iemand een verslag getypt van de TT die ik gisteren heb gereden.

Wel amusant om lezen, maar wat die allemaal ziet en onthoudt van onderweg.

Die vertrekt duidelijk met andere intenties als de rest precies.
                                      Ik heb dat vroeger ook nog gedaan. je moet inderdaad goed opslaan wat je tegenkomt en als je thuis bent met kaart (of tegenwoordig GPS) een en ander op de juiste plaats situeren.
                                      Het is een andere manier van rijden, toen ik marathons reed moest men mij niet vragen wat er onderweg passeerde, ik was enkel gefocust op de track en dat mannetje voor mij dat ik wilde inhalen. Nu ik op een andere manier geniet van het biken kijk ik ook veel meer rond naar de mooie landschappen

Comment

• Ikke @ TT in Mol Millegem

Comment

• Show off!
                                          Spijtig dat ik er niet bij kon zijn, ik had graag de 62 gefietst.
                                          ik heb nog niet eens de kans gehad mijne MTB te kuisen van vorig weekend...

Comment

Working...
                                          X