Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Dan nog, MTB is just goed om heel de winter door te kunnen doen IMO.
    Ja klopt, maar is een wielertoeristenmentaliteit (terwijl jij toch ook in de zomer rijdt). MTB is zomersport, zie bvb 't WK van vandaag.

Ik ben in maart in Gran Canaria geweest, klimaat is in elk geval ideaal, terrein zeer bergachtig en vereist dus een flinke basisconditie als je er plezier aan wil beleven. Niet zo geschikt als trainingsopbouw als je nog veel werk voor de boeg hebt.

Comment

• Iemand ervaring met http://www.probikekit.com/eu/ ?

Ben op zoek naar Prorace kledij, zowel online als gewone winkel en ik kwam daar uit...

Comment

• Vandaag mij nog eens laten verleiden tot een deelname aan een MTB wedstrijd, het militair kampioenschap MTB bij de veteranen. Zonder verwachtingen gestart, ik had immers het laatste half jaar geen meter meer in 't bos of het veld gereden en het parcours had ik ook niet verkend. Mooie omloop in Hechtel, heel veel keren en draaien, lekkere single tracks en talrijke kronkelende klimmetjes met technische afdalingen met mul zand. Snel gestart met de kopgroep (een 10-tal man), maar na een halve toer moest ik ze stilletjes laten rijden. Dat ging net te snel en ik wilde mij echt niet opblazen. Vanaf de 2de ronde (van de 4) mijn tempo gevonden en elke toer tegen ongeveer dezelfde tijd afgelegd. Uiteindelijk 13de geworden (van de 104 vertrekkers), eigenlijk best tevreden. Als het volgend jaar terug dezelfde mooie omloop is ga ik er mij eens op voorbereiden, een top 10 moet dan zeker haalbaar zijn!

Comment

• In Hechtel is het schitterend mountainbiken. Daar liggen mijn favoriete trainingsstukjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            In Hechtel is het schitterend mountainbiken. Daar liggen mijn favoriete trainingsstukjes
            Vertrek en aankomst was aan de sportvelden van AVT.

Comment

• Ik heb zaterdag ook een leuk MTB-dagje gehad.

Vriend van me ging vroeger altijd met de ouders op verlof
              in een dorpje in de buurt van Sankt Vith. Hij kent daar zowat alle wandelen en andere wegeltjes op z'n broekzak. Met hem als gids voor de middag 30 en na een bordje spaghetti in het zonnetje (met trappist) in de namiddag nog eens 40 km gefietst.

Zalig dagje zo, super weer ervoor ook.

Moeten we zeker nog eens doen.

71km
              4u01' gefietst
              17.6 gem
              1357 HM

Ook mijn recordsnelheid op MTB wat hoger gesteld, max staat nu op 78.79 km/u

Was wel twijfelachtig over mijn vorm, heb op het randje van een longontsteking gestaan en had daardoor 1.5 week rust ingelast, was de eerste rit terug maar al bij al wel meegevallen, 2 hellingen wel wat lastig gehad, longen voelden nog niet gans zuiver maar wel al veel beter dan een dikke week geleden.

Mijne maat had zijn GPS mee,

Rit voor de middag: http://connect.garmin.com/activity/1...brK6s.facebook

Na de middag: http://connect.garmin.com/activity/1...-OR14.facebook

Comment

• Cannondale Flash carbon 2 model 2012 ziet er wel héél lekker uit...

Comment

• Jammer dat die letters niet wat groter zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Cannondale Flash carbon 2 model 2012 ziet er wel héél lekker uit...

²²²²², al zou ik er misschien weer witte velgjes onder smijten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Jammer dat die letters niet wat groter zijn.
                      Je moet de foto gewoon wat vergroten.

Comment

• Komt iets te druk over, vind ik. Witte velgen zouden het erger maken. Just my opinion.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                          ²²²²², al zou ik er misschien weer witte velgjes onder smijten.
                          Witte velgjes zouden 'm best wel vet staan!

Comment

• en dan ook witte bandjes.. megageil

Comment

en dan ook witte bandjes.. megageil

Comment

en dan ook witte bandjes.. megageil
                                Jammer dat witte bandjes niet mooi wit blijven.
                                Ik zou er niet mee in de modder durven komen. (j/k, hé )

Comment

Jammer dat witte bandjes niet mooi wit blijven.
                                  Ik zou er niet mee in de modder durven komen. (j/k, hé )
                                  Gebroken wit.
                                  Zo erg is dat nu toch ook weer niet? Als je wit wil, koop dat dan gewoon. Verschil met een spierwit frame is er natuurlijk altijd, maar i.c.m. een niet-wit frame, is dat geen probleem.
                                  Teveel wit vind ik sowieso niet mooi.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Gebroken wit.
                                    Zo erg is dat nu toch ook weer niet? Als je wit wil, koop dat dan gewoon. Verschil met een spierwit frame is er natuurlijk altijd, maar i.c.m. een niet-wit frame, is dat geen probleem.
                                    Teveel wit vind ik sowieso niet mooi.
                                    Het was gewoon een reactie op de vorige posts en niet omdat ik met witte banden in mijn hoofd zit. Trouwens, het zou wel echt gek zijn om witte banden te kopen en er dan niet mee durven buiten te komen.

Comment

Het was gewoon een reactie op de vorige posts en niet omdat ik met witte banden in mijn hoofd zit. Trouwens, het zou wel echt gek zijn om witte banden te kopen en er dan niet mee durven buiten te komen.
                                      Ik bedoelde dat algemeen hoor. Naar iedereen toe die eventueel witte banden zou overwegen dus.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Bah gek. ik heb hier al 10 jaar een Morati stuur en een Moots zadelpen liggen, beiden zo stilaan van onschatbare waarde. Ze zitten nog in de verpakking

Comment

• Het middelste tandblad van mijn Speci is volledig gaar, het buitenste heeft wel nog wat te leven maar lang zal dat ook niet meer meegaan, het zijn gewone Rotor tandbladen ( geen Q's dus ) , er moeten dus nieuwe op, iemand ervaring hier met die Q-rings op een mtb ?

Comment

Working...
                                          X