Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Nee, dan moet je een 800 nemen, een 500 heeft bij mijn weten geen kaarten. Zeer tevreden van de 800.
    Dat is de reden waarom ik ondertussen ook beslist heb om geen 500 aan te schaffen. Vind de broodkruimnavigatie maar niks.
    De 800 daarentegen vind ik te duur waarvoor ik 'm zou gebruiken. Jammer dat de 705 nog enkel 2dehands te vinden is.

Comment

• Niks mis met een goede tweedehands 705

Comment

• ik heb vorige week nog een nieuwe 705 aangeschaft, zijn allesinds nog te vinden in de winkels van cycle passion
        Ford Focus clipper 1.8 TDCi 2007

Ex: Toyota Corolla 2.0 D4-D 2002

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Niks mis met een goede tweedehands 705
          Idd maar bij een tweedehands kan je nooit 100% zeker weten of iets nog echt goed is. Tenzij je het kan kopen van iemand die je kent.

Had reeds volgende ad in de gaten:

Hartslagsensor, cadans/speedsensor en lader zouden ook inbegrepen zijn maar kan je bij dit toestel nog zeker zijn van oa. de staat van de batterij?

Comment

• ik heb de mijne van eind 2008 en die batterij gaat nog steeds 7u mee hoor.

Comment

• Die zijn uitleg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Knap frame.

Dat het een Hi Mod is, klopt evenwel niet. Hij is dan wel van de jaargang dat de Hi Mod geïntroduceerd werd, maar dit is een gewone carbon Taurine.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Schoon frame... alleen spijtig dat het gebroken is.

Comment

• Jakkel Jakkel... Je leest niet goed.
                    't Is niet kapot. Er zit enkel een kleeeein scheurtje in. En het scheurt nu al maanden niet verder.

Eigenlijk een koopje.
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      Jakkel Jakkel... Je leest niet goed.
                      't Is niet kapot. Er zit enkel een kleeeein scheurtje in. En het scheurt nu al maanden niet verder.

Eigenlijk een koopje.
                      Ik lees heel goed, beste Hayes. Sorry, een frame met een scheur in kan (heel) gemakkelijk leiden tot een breuk. Om zoiets te weten hoef je zelfs totaal geen technische achtergrond te hebben. Eneuh... als jij alles gelooft wat ze schrijven, dan ga je nog dikwijls op je bek gaan hoor, in dit geval misschien zelfs letterlijk.

Comment

• het was een grapje beste Jakkel.
                        Ironie.
                        De ontbrak, 'k geef het toe.

Van je paard, hup!

Comment

• In mijn zoektocht naar een garmin edge zie ik ff het bos door de bomen niet meer wat het kaartmateriaal betreft.
                          Ik heb tot nu toe steeds gedacht dat een bundel als extra de cadanssensor én de city navigator als kaartmateriaal heeft maar blijkbaar is er bij de bundel enkel de cadans- en snelheidssensor en de basiskaart als software voorzien.
                          Wat mag ik mij voorstellen bij de basiskaart?

Comment

• Het heeft wat geregend de laatste dagen...
                            Op m'n MTB ritje schoone (gsm) fotookes getrokkken aan de Ijzer. maar geen paniek. Het is de bedoeling dat die weides overlopen bij wateroverlast.

M'n vaste (na ja, derde keer dat ik ga rijden...) weggetje moet er ook aan geloven.

Comment

• mijne hof ziet er atm zo uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                het was een grapje beste Jakkel.
                                Ironie.
                                De ontbrak, 'k geef het toe.

Van je paard, hup!
                                Ook een manier om u eruit te lullen natuurlijk...

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                Het heeft wat geregend de laatste dagen...
                                Op m'n MTB ritje schoone (gsm) fotookes getrokkken aan de Ijzer. maar geen paniek. Het is de bedoeling dat die weides overlopen bij wateroverlast.

Zijn dat die twee windmolens aan Nieuwpoort/Lombarsijde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kennytuning Bekijk Berichten
                                  mijne hof ziet er atm zo uit
                                  Dan zult gij in overstromingsgebied wonen hé.
                                  Zoals zoveel Belgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                    In mijn zoektocht naar een garmin edge zie ik ff het bos door de bomen niet meer wat het kaartmateriaal betreft.
                                    Ik heb tot nu toe steeds gedacht dat een bundel als extra de cadanssensor én de city navigator als kaartmateriaal heeft maar blijkbaar is er bij de bundel enkel de cadans- en snelheidssensor en de basiskaart als software voorzien.
                                    Wat mag ik mij voorstellen bij de basiskaart?
                                    Niet te veel vrees ik. je hebt dus minimum een Topografische kaart van de Benelux nodig. En dat kost ook al snel 100€ .

Comment

• Ze beginnen het te leren bij Cannondale dat mega veerwegen op hardtails vrij overbodig zijn. De Lefty's op de hardtails hebben 100mm, op de 29'ers zelfs nog 'maar' 90mm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Niet te veel vrees ik. je hebt dus minimum een Topografische kaart van de Benelux nodig. En dat kost ook al snel 100€ .
                                        Dacht ik al, daarom ook mijn vraag.

Comment

• Inderdaad, basiskaart staan enkel de hoofdwegen zoals steenwegen en dergelijke op, nutteloos dus voor gebruik op de fiets.
                                          Ford Focus clipper 1.8 TDCi 2007

Ex: Toyota Corolla 2.0 D4-D 2002

Comment

Working...
                                          X