Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarom ben ik een beetje "shuw" om de koersfiets boven te halen in zulk weer

De Cannondale staat trouwens al weer te koop...

Heb nieuw fietsje
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• En? Hoe bevalt hij tegenover de Cannondale? Qua positie beter, veronderstel ik, afgaande op wat je reeds zei. En van de vork zal je ook wel niet vies zijn allicht.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• 'k Heb hem nondedju nog niet deftig kunnen testen. Woensdag ga 'k misschien een gaatje vinden om eens een uurtje te gaan rijden.

Magura velgremmen zijn alleszins een stuk krachtiger. De rechtere zitpositie zal me ook wel bevallen. En de vork is een budgetmodelleke maar dat zal voor mij (toch voor een hele tijd) voldoende zijn.

Comment

• Ik merk net op dat het zadel vrij ver naar voor staat. Als je het gevoel hebt dat je toch ietsje te kort bij het stuur zit, zou ik om te beginnen het zadel een tikkeltje naar achteren schuiven.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Alleen spijtig dat er zo'n goedkoop veervorkje in zit. Ze werken meestal niet goed, zijn heel onderhoudsgevoelig en wegen (te) veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Alleen spijtig dat er zo'n goedkoop veervorkje in zit. Ze werken meestal niet goed, zijn heel onderhoudsgevoelig en wegen (te) veel.
              True. Ik zou investeren in een betere vork. En bij voorkeur zelfs in een betere fiets (SLX/Deore XT).

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                True. Ik zou investeren in een betere vork. En bij voorkeur zelfs in een betere fiets (SLX/Deore XT).

Kwaliteit van het materiaal is oké. Gewoon een goedkope vaste vork erin en die fiets is perfect.

Comment

Kwaliteit van het materiaal is oké. Gewoon een goedkope vaste vork erin en die fiets is perfect.
                  Ik zwansde maar. Bemerk de smileys.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik zwansde maar. Bemerk de smileys.
                    Ja oké, maar ge zegt wel iets hé, en ik antwoord daar gewoon op.

Comment

Ja oké, maar ge zegt wel iets hé, en ik antwoord daar gewoon op.
                      Om Hayes gerust te stellen?
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Om Hayes gerust te stellen?
                        Nee, omdat het zo is.

Comment

Nee, omdat het zo is.
                          No shit.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• De grootste beperking het eerste jaar zal niet de vork, fiets of onderdelen zijn maar 't manneke dat erop zit. En daar zijn dan ook nog eens kosten aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                              De grootste beperking het eerste jaar zal niet de vork, fiets of onderdelen zijn maar 't manneke dat erop zit. En daar zijn dan ook nog eens kosten aan

Maar je hebt gelijk, 't manneke is het belangrijkste.

Comment

• Ik ben wat aan het surfen en kom dit tegen:

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zot wat zo'n carbon buis kan verdragen en hoe ze steeds terugkeert naar haar oorspronkelijke vorm! Niet het soort impact waaraan je frame wordt blootgesteld tijdens het MTB-en zelf natuurlijk, maar toch best opmerkelijk.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik zou daar toch niet meer of fietsen hoor. Je ziet niet wat er onder de laklaag gebeurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    Ik zou daar toch niet meer of fietsen hoor. Je ziet niet wat er onder de laklaag gebeurd.
                                    Tuurlijk niet. Ik ga er van uit dat dat sowieso een frame is dat weggegooid moest worden. Mss ergens anders al gebarsten. Het staat toch in de titel dat het een kapot frame is.
                                    Nu, ik had verwacht dat die buis gewoon kapot zou springen, bij een dergelijke mate van indrukken.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• 't was leuk vandaag.

Comment

• Aah, 'k ga straks ook eens op m'n fiets kruipen. Hopelijk niet té veel gladde plekken in 't bos.

En misschien ga ik die verd*mde duin nu wel eens opraken

Comment

• Ben vandaag en gisteren sneeuwritjes gaan maken. Was vandaag wel 3 graden warmer al. -6 tegen -9 graden C.

Comment

Working...
                                          X