Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
Ik vraag me wel af hoeveel het frame nu weegt, want demper, frame en achtervork staan alledrie apart in het lijstje. Het gewicht van de achtervork apart, is ook nogal hoog. Typfout?
Volgens de catalogus van Cannondale, weegt het frame (incl. achtervork en originele Fox-demper 2,1 kg). Deze zal daar dus iets onder zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenNetterug uit Houffalize; WOW
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNys op een 29'er. De eerste twee (Absalon en Schurter) op een 'gewone'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIs er een verschil tussen een zadelpen voor een mtb en ééntje voor een racefiets? Zo ja, welk?
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenHoort het merk van deze zadelpen tot de betere merken of toch maar beter naar een ander merk uitkijken?
Comment
-
Wel opletten dat je de goeie lengte en (uiteraard) diameter koopt natuurlijk.
FSA en Ritchey zijn ook twee merken die witte zadelpennen maken. Mocht je willen vergelijken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWel opletten dat je de goeie lengte en (uiteraard) diameter koopt natuurlijk.
FSA en Ritchey zijn ook twee merken die witte zadelpennen maken. Mocht je willen vergelijken ...
Heb momenteel de witte FSA.
Comment
-
Ahja, juist. Ik dacht dat je van zwart naar wit wou.
Sent from my gun metal colored smart mobile device.
Comment
-
Het is 'm vergeven, 't is voor een goed doel...
I am a bit behind with the race reports but when you have good riding weather it’s hard to stay in front of the pc. BikeRace Brasov was my first contest after the World Cup experience. I am not a marathon expert but this race was pretty short. I didn’t had a lot of expectations, […]
Comment
-
Van Hoovels en Nys zweren bij de 29'er...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet is 'm vergeven, 't is voor een goed doel...
I am a bit behind with the race reports but when you have good riding weather it’s hard to stay in front of the pc. BikeRace Brasov was my first contest after the World Cup experience. I am not a marathon expert but this race was pretty short. I didn’t had a lot of expectations, […]
Comment
-
-
I'm in love, als grote Cannondale liefhebber wil ik deze wel, iemand enig idee of de prijs redelijk is en of die ELO lefty grote problemen heeft opgeleverd?
Comment
Comment