Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Lefty ELO staat idd bekend als een probleem-Lefty, maar daarom zijn nog niet al die vorken probleemgevallen. Gewoon testen dus.
    Ik zou wel nog wat afbieden al lijkt die prijs mij niet overdreven hoog. 999 € is alleen nog geen koopje. Veel hangt natuurlijk ook af van de staat van de fiets.
    Nog een opmerking: die zadelpen is nogal een goedkope. Zeker niet standaard op een fiets als deze.
    Dat soort STI's heeft ook niet echt lang bestaan, al heb ik er zelf geen ervaring mee. Mss zijn ze iets minder handig dan de gebruikelijke Shimano-schakelaars.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      De Lefty ELO staat idd bekend als een probleem-Lefty, maar daarom zijn nog niet al die vorken probleemgevallen. Gewoon testen dus.
      Ik zou wel nog wat afbieden al lijkt die prijs mij niet overdreven hoog. 999 € is alleen nog geen koopje. Veel hangt natuurlijk ook af van de staat van de fiets.
      Nog een opmerking: die zadelpen is nogal een goedkope. Zeker niet standaard op een fiets als deze.
      Dat soort STI's heeft ook niet echt lang bestaan, al heb ik er zelf geen ervaring mee. Mss zijn ze iets minder handig dan de gebruikelijke Shimano-schakelaars.

Die sti's zijn iets minder vind ik, maar dat is waarschijnlijk een gewoonte. Ik had die op m'n Rush ook en geef mij toch maar de gebruikelijke. Ik ga zowiezo eens kijken van de week, hij ziet er in ieder geval nog mooi uit op foto, maar dat kan natuurlijk lelijk tegenslagen in het echt . Ik meende mij ook te herinneren dat die elektronische blokkering van die vorken niet altijd geweldig bleek te werken.

Comment

• Kwam daarstraks dit ook nog tegen op ebay, spijtig dat het frame niet in het typische blauw is

Blijft wel een klassieker onder de frames

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
          Die sti's zijn iets minder vind ik, maar dat is waarschijnlijk een gewoonte. Ik had die op m'n Rush ook en geef mij toch maar de gebruikelijke. Ik ga zowiezo eens kijken van de week, hij ziet er in ieder geval nog mooi uit op foto, maar dat kan natuurlijk lelijk tegenslagen in het echt . Ik meende mij ook te herinneren dat die elektronische blokkering van die vorken niet altijd geweldig bleek te werken.
          Klopt, ik ken iemand met een ELO en die heeft daar in het begin veel problemen mee gehad. Nu blijkt die al een hele tijd goed te werken, rijdt daar toch al een jaar of 10 mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
            Kwam daarstraks dit ook nog tegen op ebay, spijtig dat het frame niet in het typische blauw is

Blijft wel een klassieker onder de frames
            Is ook een bekende kleur, maar het frame is er wel eentje van na de overname door Trek. Anders kon je idd van een echte classic spreken. Ik zou trouwens de rood-wit-groene verkiezen, maar die is dik 20 jaar oud. Meer een verzamelobject eigenlijk.
            Sent from my gun metal colored smart mobile device.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• gister met de mountainbike opt circuit in zolder geweest
              jammer dat de GPS niet af te lezen is

Comment

• Verdomme, daarstraks de Fatty vork van de Cannondale plots plat in 't bos. Met een naar voren gekantelde MTB in de gietende regen naar huis kunnen fietsen.
                Volgens de FM is het een pakking die stuk is, zal niet veel kosten, maar plezant is anders natuurlijk.

Comment

• Hier zie... dikke banden fever.

SandmanMetabief2.jpg

en nog een mooi filmpje van de Sandman is hier te bewonderen..

Superbe virée All Mountain dans les Pyrénées espagnoles en compagnie de Martin Campoy au guidon du très original Sandman Hoggar Ti

Comment

• Please help me doctor !

This is "Dr. Cannondale" by Bryan Ahn on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

Comment

• Na 8 jaar trouwe dienst vandaag een vervanger gekocht voor de Cannondale caad3 bad boy. Het is een Giant xtc composite geworden

Comment

• Comment

• Een knappe Klein.

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Afgelopen weekend 3 dagen van de 4 gereden van de LCMT
                              3de dag body van mijn sandman in frut gereden. Hopelijk krijg ik alles op tijd binnen om zaterdag terug te starten aan de BeMC.

Heb een filmpje gemaakt met de gopro, het is in full HD opgenomen en geupload. Je kan dat aanvinken bij youtube als je het bekijkt.
                              Op film lijkt alles veel makkelijker. Maar vanaf minuut 04.12 ongeveer kan je mijn snelheid (in de bergaf )een beetje vergelijken met de rest.
                              Sandman in de bergaf is een zaligheid, stijle technische klimmen ook, maar lange beklimmingen op brede paden.... loodzwaar.

Comment

• Knap, mag ik dat filmpje linken op m'n facebook pagina?

Comment

• het weer viel precies ook voor 1 keer goed mee

dat stukje op 2:10, is dat niet in luxemburg? Ik herken die boom en bank precies?

EDIT : neen, het was een andere in Luxemburg

DSC00444.jpg
                                  Last edited by ; 24/05/2012, 21:49.

Comment

• Die bank is net voor Houffalize. Ik weet toevallig dat de wandelroute die uit het centrum vertrekt daar langskomt. In de winter ga ik daar regelmatig wandelen met mijn vriendin. (Route met het blauwe kruis)
                                    Linken mag altijd

Weer was trouwens prachtig, iedere dag hadden ze onweders en buien voorspeld. Niks van gekregen.
                                    Last edited by ; 24/05/2012, 22:37.

Comment

• ja ik zag het ik herkende de rest van de afdaling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Verdomme, daarstraks de Fatty vork van de Cannondale plots plat in 't bos. Met een naar voren gekantelde MTB in de gietende regen naar huis kunnen fietsen.
                                        Volgens de FM is het een pakking die stuk is, zal niet veel kosten, maar plezant is anders natuurlijk.
                                        Ik begrijp dat niet hoor zo'n dure fietsen en die fatty's verliezen constant druk.Ik heb het zelf 2keer voorgehad op 7maand tijd wete wat ik gedaan heb hem verkocht.Ik koop nooit geen cannondale meer.

Comment

• laat hem gewoon eens goed maken.
                                          Ik heb dat in het begin ook eens gehad, laten maken door 88+ en nooit meer last van gehad
                                          Compleet cannondale afschrijven omdat jij één slechte ervaring hebt met het merk is een beetje kort door de bocht.
                                          Ontwerp van de fatty is ondertussen al 15 jaar oud en het zijn zeker geen slechte vorken.

Comment

Working...
                                          X