Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
    laat hem gewoon eens goed maken.
    Ik heb dat in het begin ook eens gehad, laten maken door 88+ en nooit meer last van gehad
    Compleet cannondale afschrijven omdat jij één slechte ervaring hebt met het merk is een beetje kort door de bocht.
    Ontwerp van de fatty is ondertussen al 15 jaar oud en het zijn zeker geen slechte vorken.
    We weten niet ook wat er allemaal met die vork gebeurd is, misschien nooit onderhouden. En dan komen klagen dat Cannondale slecht is, dat is inderdaad een beetje onnozel

Comment

• Vreemde combo: storm met een MC1, en een downtube die de diameter van de eerste gen attitude lijkt te hebben. Ik gok een repaint?

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Een knappe Klein.

Comment

• Lijkt me een custom Klein Attitude. Full XTR eerste lichting. Super en duur fietsje. Zelfs nu nog een pak geld waard als verzamelobject.

Comment

• Hier is er nog 1 :

1991 Klein Attitude

Klein Attitude. Very light bike indeed: M900 xtr, Grafton Maglite cantis and levers, cnc shifter pods by Zero, titanium spoked carbon Nukeproof hubbed wheels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Lijkt me een custom Klein Attitude. Full XTR eerste lichting. Super en duur fietsje. Zelfs nu nog een pak geld waard als verzamelobject.
            Jaja, zeker een echte Attitude, maar tijdens de generatie met Mission Control 1 (zoals op de foto) was Storm denk ik nog niet beschikbaar als kleurenschema. Vandaar mijn vermoeden dat hij ooit bij Klein zelf herspoten is. Alhoewel, op Wundel.com staan er wel 2 Adroits uit 93 met MC1 in Storm, dus het kan origineel zijn. Ik zal maar zwijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk Berichten
              Ik begrijp dat niet hoor zo'n dure fietsen en die fatty's verliezen constant druk.Ik heb het zelf 2keer voorgehad op 7maand tijd wete wat ik gedaan heb hem verkocht.Ik koop nooit geen cannondale meer.
              Nu ook niet overdrijven. Zelf geen last van gehad. Cannondale heeft redelijk veel aanhangers. Wil ook wel iets zeggen. Al hoop ik wel dat het zo blijft.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Het internet sta vol van fatty met drukverlies,google maar eens.Ik vind het niet kunnen dat ne mtb van 1899€ 2 keer drukverlies heeft en ik heb al veel mtb's gehad en nooit een probleem met een vork gehad tot die c'dale.

Ik ben gewoon zo als ik ne auto heb en ik heb daar veel miserie me koop ik nooit nog een auto van dat merk.

Comment

Het internet sta vol van fatty met drukverlies,google maar eens.Ik vind het niet kunnen dat ne mtb van 1899€ 2 keer drukverlies heeft en ik heb al veel mtb's gehad en nooit een probleem met een vork gehad tot die c'dale.

Ik ben gewoon zo als ik ne auto heb en ik heb daar veel miserie me koop ik nooit nog een auto van dat merk.
                  Vol is relatief hé. Maar goed, het zou natuurlijk bij zo goed als niemand mogen gebeuren. Rest wel het feit dat Cannondale geen prutsmerkje is. Ik hoop dat het zo blijft, maar die discussie heb ik al gevoerd (er zijn er die wel weten waar ik het over heb) en ik ga er niet meer opnieuw over beginnen, want het zijn maar vragen die ik mij stel.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik weet wel dat goeie fietsen zijn en ze zijn mooi ook,maar ik wil het niet meer.

Comment

• @ AdriH

Lasne was af!
                      We hebben wel maar de 45km gereden aangezien mijn partner in crime Tilff-Bastogne-Tilff nog in zijn benen had.

We zijn een paar keer verloren gereden, maar dit kwam meer door onszelf/blindelings een voorganger volgen. Vooral het eerste deel was geweldig!
                      En op het einde nog een paar pittige hellingskes.

Nog een goede après en het zonnetje op onze bol maakte de TT nog meer neigen naar perfectie.

Ik heb wel striemen op mijn armen/benen van die singletracks tussen ongeschoren hagen en/of het bollen tussen de tarwevelden, maar dat nemen we er graag bij.

Volgend jaar ben ik terug!

Comment

• Deze ochtend ook naar Lasne afgezakt, na 7km heeft mijn compagnon zijn ketting in twee getrapt 40 min tot daar gekoetst voor niks. Een totaal onbekende omgeving om te biken en volgend jaar zal ik er opnieuw staan om hopelijk het volledige traject te kunnen afhaspelen

Merci AdriH voor de afterservice
                        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Ik ben pannekoek opt moment

benc.jpg

Comment

Ik begrijp dat niet hoor zo'n dure fietsen en die fatty's verliezen constant druk.Ik heb het zelf 2keer voorgehad op 7maand tijd wete wat ik gedaan heb hem verkocht.Ik koop nooit geen cannondale meer.
                            Da's nogal kort door de bocht hé.
                            Ik rij al 14 jaar Fatty. 9 jaar met een Fatty D, nooit problemen. Nu bijna 5 jaar met een Fatty Ultra. Ongeveer een 15.000 km op die 5 jaar gebold op allerlei terrein. Dit is de tweede keer dat 'm plat staat op die 5 jaar. Elke keer gaat het om een pakking. Totale kostprijs pakking + vervangen is gelijk aan 20 euro. Onderhoudskosten op die 5 jaar = 0 euro.

Comment

Het internet sta vol van fatty met drukverlies,google maar eens.
                              Het is dan ook een vork die al 20 jaar bestaat. Tuurlijk kom je dan veel drukverlies gevallen tegen op 't net. Slechte ervaringen worden altijd breed uitgesmeerd op het wereldwijde web, en die onthoudt men. De goede, daar hoor je veel minder van.

Comment

• Comment

• Dat kan me eigenlijk allemaal niet schelen,ne fiets van 1899€ dat nieuw is mag geen 2keer druk verliezen of 7maand das gewoon afgang.

Als ik ne mercedes koop van 35000€ en die staat ook dikwijls in de garage stamp ik hem ook buiten zo'n dure dingen moeten hun ding doen en daarmee gedaan.

Comment

• Denk dat het meer zegt over u garage/fietshersteller als van het merk...

Comment

Dat kan me eigenlijk allemaal niet schelen,ne fiets van 1899€ dat nieuw is mag geen 2keer druk verliezen of 7maand das gewoon afgang.

Als ik ne mercedes koop van 35000€ en die staat ook dikwijls in de garage stamp ik hem ook buiten zo'n dure dingen moeten hun ding doen en daarmee gedaan.
                                      Je kan altijd pech hebben, met alles. Het is algemeen bekend dat de Fatty best een goede vork is. Heeft 'ie ook al ruimschoots bewezen in 't verleden. Verder hoef je daar niet over te discussiëren.

Enfin, ik heb bijzonder veel zin in dit. Maar m'n dealer wilt me een 29'er verpatsen...

Comment

• Saiko, hoe heb je die gopro op je helm gemonteerd?

Comment

• Ik heb de outdoor edition gekocht, er zit daar een vented helmet mount bij.
                                          Soort van 2 spanbandjes door de gaten van de helm steken en vast klikken.

helm goed vast zetten anders trilt het beeld te fel.

Comment

Working...
                                          X