Ik heb toch al problemen met het fatsoenlijk afstellen van mijne achterderailleur op de koersfiets...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenIk heb toch al problemen met het fatsoenlijk afstellen van mijne achterderailleur op de koersfiets...
Comment
-
Off-road sfeerbeelden vanop Alpe d'Huez... . Eerste gedeelte zijn XC trails, vanaf 2:57 is een blauwe downhill track (eentje van gemiddeld niveau). Zowel fietske (enkel vooraan een vering van 80 mm) als ventje kregen serieuze klappen te verwerken. Zeker op de kapot geremde stroken (korte putten dicht achter elkaar).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenIs er eigelijk veel verschil in rijden tussen een gewone voorvork en een lefty ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn opmerkelijk:
Flash 26 carbon 3. Carbon frame en Lefty voor 2.300 euro.
Flash 26 (F)1. Alu frame en Lefty voor ook 2.300 euro.
...Rare prijzen. Misschien de carbon versie goedkoper afgemonteerd?
Comment
-
Nieuwe KTM Lycan 650b voor 2013:
KTM-Lycan-650b-2013.jpg
Jammer dat het ne fully is, anders was het zeker mijne volgende!Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenEen "gewone" verende voorvork, bedoel je? De Lefty zal vooral stijver zijn dan de meeste andere vorken. Qua werking hangt veel af van met welke vork je hem vergelijkt hé. Een Rock Shox Recon is geen Fox F32, om maar iets te zeggen.
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZal allicht goedkoper afgemonteerd zijn. Meestal is de goedkoopste carbon op zich iets meer zijn geld waard dan de duurste aluminium (is met alles zo), maar dan is het idd wel héél opmerkelijk dat beiden een Lefty hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenNieuwe KTM Lycan 650b voor 2013:
[ATTACH=CONFIG]91220[/ATTACH]
Jammer dat het ne fully is, anders was het zeker mijne volgende!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk denk vooral dat hij zich afvraagt of het anders rijdt (...door die ene vorkpoot dus).
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVoilà, die Lefty, dat bedoel ik dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat typische oranje kleurtje van die KTM's vind ik altijd wel wreed knap. Ook bij hun moto's.
Ik heb ne zwart-oranje 990 SMT staan en sinds mei dus ook ne zwart-anthraciet-oranje koersvelo.
Ik mankeer enkel nog de MTB!Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenEn daar antwoord ik perfect op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenI know!
Ik heb ne zwart-oranje 990 SMT staan en sinds mei dus ook ne zwart-anthraciet-oranje koersvelo.
Ik mankeer enkel nog de MTB!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenRijgedrag. Zonder handen rijden, afwijken, raar gevoel in 't rijden,... door die ene vorkpoot dus... dat enzomeer. Ik zie u daar niks over zeggen.
Comment
-
Na maanden twijfelen heb ik mij ook een mtb aangeschaft. Vroeger heel graag en veel gefietst tot ik zo een jaar of 14 was. Daarna eigenlijk niet echt veel meer sport gedaan
Dikke 2 jaar geleden ben ik dan beginnen lopen (3-4x per week) en als alles goed gaat start ik volgende maand in m'n eerste marathon
Bedoeling is om voor wat afwisseling te zorgen tussen het lopen door en regelmatig eens te gaan mtb'en en hier en daar wat aan toertochten mee te doen. Verleden week een eerste toertje van 45km gedaan (streek de Moeren - de Panne - Koksijde) Morgen normaal de groene lus gaan doen rond Kemmel en volgend weekend gaan we naar Durbuy met natuurlijk de mtb in de koffer
Dees ist geworden (Stevens 7S):
Comment
-
Jokke, welke merken komen in de 2013 line-up met een 650b?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenJokke, welke merken komen in de 2013 line-up met een 650b?
Nogal wat merken zullen een 650B brengen in hun all mountain gamma maar dat is in België een zeer kleine markt.
In xc liggen de kaarten anders, daar zullen er weinig aanbieders zijn omdat de toeleveranciers nog niet genoeg met het lichte spul bezig zijn.
Scott Genius fully: keuze uit 650B of 29" (wordt niet meer in 26" aangeboden).
XC markt: Scale RC frame only in 650B
Granville: volledige line up in 650B
Ridley: alleen een alu 650B?
Het zal een klote seizoen worden voor de commercie ondanks dat er hier beweren dat 650B een marketing gegeven is om verkoop te genereren zie ik het TOTAAL OMGEKEERDE. Ik zie de bewijzen dat dat niet zo is, komt uit de markt zelf.
De markt, fabrikanten, toeleveranciers zijn eigenlijk gepakt in snelheid, zijn totaal niet klaar met alle nieuwe producten waardoor we verwachten dat heel wat mensen een aankoop zullen uitstellen tot er duidelijkheid komt en voldoende aanbod in 650B.
Ik spreek niet over persoon X of Y zijn gedacht maar een totale markt. Bovendien als handelaar: wat moet je nu juist in je voorraad zetten?
Nee crisis + onvoldoende aanbod van 650B gaat de verkoop van de MTB markt echt geen goed doen !
Vanaf 2014 volgt de totale ommekeer dan, ik verwacht dat 26" een kleine markt gaat worden..... de verhouding 29-650B is moeilijker in te schatten.
Comment
Comment