Ik geloof toch ook niet dat XTR of Dura Ace zoveel beter zijn. Tuurlijk werken die dingen perfect, maar Deore XT of Ultegra gaan volgens mij toch goedkoper uitkomen op lange termijn. En je kan dan al eens een onderdeel voortijdig vervangen ook.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenJakkel nieuwe MTB?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk? Nee hoor, hoe kom je daar bij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenNieuwe schermafbeelding.
De vorige afbeelding was van de F2000, maar die heb ik vorige week verkocht... ik heb hier al zoveel fietsen staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenNieuwe schermafbeelding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenJakkel rijdt al een tijdje met Cannondales.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAh zo. Nee, da's van m'n oude F1000, is inmiddels al een jaar of vier de deur uit.
De vorige afbeelding was van de F2000, maar die heb ik vorige week verkocht... ik heb hier al zoveel fietsen staan.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVerkocht voor hoeveel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenOp dat vlak, heb je alleszins smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOp welk vlak niet dan?
Geen idee. Ik zever maar wat. Het is niet omdat ik soms lach met uw kleurboeken, dat ik die afkeur hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk geloof toch ook niet dat XTR of Dura Ace zoveel beter zijn. Tuurlijk werken die dingen perfect, maar Deore XT of Ultegra gaan volgens mij toch goedkoper uitkomen op lange termijn. En je kan dan al eens een onderdeel voortijdig vervangen ook.
Als een ander een paar euro's wil besparen heb ik daar geen problemen mee, maar ik wil het beste en ik baal ervan als duur materieel kapot gaat of niet naar behoren blijft functioneren. Gelukkig heb ik dat nog niet te veel meegemaakt, behalve dan met mavic wielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenEerlijk gezegd heb ik geen goesting om nu mindere groepen uit te proberen. De spullen die ik ooit had die minder waren (LX derailleurs en shifters) zijn al lang weggegooid en vergeten.
Als een ander een paar euro's wil besparen heb ik daar geen problemen mee, maar ik wil het beste en ik baal ervan als duur materieel kapot gaat of niet naar behoren blijft functioneren. Gelukkig heb ik dat nog niet te veel meegemaakt, behalve dan met mavic wielen.
Comment
-
Nog even opmerken dat ik niet wil zeggen dat een amateur niet met XTR mag rijden, verre van. Heb trouwens zelf ook een Dura Ace-groep zitten. Hobby's hoeven niet rationeel te zijn. Punt is gewoon dat XTR geen vereiste is.
Comment
-
Kheb wat problemen met mijn Fatty vork, maand geleden stond hij ineens zo plat als een vijg, hij was perfect gemaakt, maar dit weekend in de helft van mijn toer weer problemen. Hij veer nog, maar het eerste stuk van de veerweg schokt hij ergens hard tegen precies :s, dit weekend terug eens binnendoen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenKheb wat problemen met mijn Fatty vork, maand geleden stond hij ineens zo plat als een vijg, hij was perfect gemaakt, maar dit weekend in de helft van mijn toer weer problemen. Hij veer nog, maar het eerste stuk van de veerweg schokt hij ergens hard tegen precies :s, dit weekend terug eens binnendoen...
Comment
Comment