Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik geloof toch ook niet dat XTR of Dura Ace zoveel beter zijn. Tuurlijk werken die dingen perfect, maar Deore XT of Ultegra gaan volgens mij toch goedkoper uitkomen op lange termijn. En je kan dan al eens een onderdeel voortijdig vervangen ook.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Jakkel nieuwe MTB?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Jakkel nieuwe MTB?
        Ik? Nee hoor, hoe kom je daar bij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Ik? Nee hoor, hoe kom je daar bij?
          Nieuwe schermafbeelding.

Comment

Nieuwe schermafbeelding.
            Ah zo. Nee, da's van m'n oude F1000, is inmiddels al een jaar of vier de deur uit.
            De vorige afbeelding was van de F2000, maar die heb ik vorige week verkocht... ik heb hier al zoveel fietsen staan.

Comment

Nieuwe schermafbeelding.
              Jakkel rijdt al een tijdje met Cannondales.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                Jakkel rijdt al een tijdje met Cannondales.
                Voilà...

Comment

Ah zo. Nee, da's van m'n oude F1000, is inmiddels al een jaar of vier de deur uit.
                  De vorige afbeelding was van de F2000, maar die heb ik vorige week verkocht... ik heb hier al zoveel fietsen staan.
                  Verkocht voor hoeveel?
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Voilà...
                    Op dat vlak, heb je alleszins smaak.

120d Hatch Edition Sport

Comment

Verkocht voor hoeveel?
                      Voor meer dan ik 'm gekocht had.

Comment

Op dat vlak, heb je alleszins smaak.

Op welk vlak niet dan?

Comment

Op welk vlak niet dan?

Geen idee. Ik zever maar wat. Het is niet omdat ik soms lach met uw kleurboeken, dat ik die afkeur hé.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik geloof toch ook niet dat XTR of Dura Ace zoveel beter zijn. Tuurlijk werken die dingen perfect, maar Deore XT of Ultegra gaan volgens mij toch goedkoper uitkomen op lange termijn. En je kan dan al eens een onderdeel voortijdig vervangen ook.
                            Eerlijk gezegd heb ik geen goesting om nu mindere groepen uit te proberen. De spullen die ik ooit had die minder waren (LX derailleurs en shifters) zijn al lang weggegooid en vergeten.
                            Als een ander een paar euro's wil besparen heb ik daar geen problemen mee, maar ik wil het beste en ik baal ervan als duur materieel kapot gaat of niet naar behoren blijft functioneren. Gelukkig heb ik dat nog niet te veel meegemaakt, behalve dan met mavic wielen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              Eerlijk gezegd heb ik geen goesting om nu mindere groepen uit te proberen. De spullen die ik ooit had die minder waren (LX derailleurs en shifters) zijn al lang weggegooid en vergeten.
                              Als een ander een paar euro's wil besparen heb ik daar geen problemen mee, maar ik wil het beste en ik baal ervan als duur materieel kapot gaat of niet naar behoren blijft functioneren. Gelukkig heb ik dat nog niet te veel meegemaakt, behalve dan met mavic wielen.
                              Begrijp ik wel. Die groepen zijn ook uitstekend, maar of de meerprijs daarvan opweegt tegenover Deore XT of Ultegra ... Toch ook niet bepaald amateurgroepjes. Dat je geen SLX wil, begrijp ik.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• F1000

Comment

• Nog even opmerken dat ik niet wil zeggen dat een amateur niet met XTR mag rijden, verre van. Heb trouwens zelf ook een Dura Ace-groep zitten. Hobby's hoeven niet rationeel te zijn. Punt is gewoon dat XTR geen vereiste is.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik betaal graag de meerprijs. Heb ondertussen 4 fietsen met XTR spul. En ik mag wel zeggen dat ik daar nog geen problemen mee gehad heb, enkel de kabels vervangen en nu en dan de BB.

BTW: knap setje Cannondales Jakkel

Comment

• Kheb wat problemen met mijn Fatty vork, maand geleden stond hij ineens zo plat als een vijg, hij was perfect gemaakt, maar dit weekend in de helft van mijn toer weer problemen. Hij veer nog, maar het eerste stuk van de veerweg schokt hij ergens hard tegen precies :s, dit weekend terug eens binnendoen...

Comment

• Een naaldlager dat scheef staat denk ik. heb dat ook eens voorgehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                                          Kheb wat problemen met mijn Fatty vork, maand geleden stond hij ineens zo plat als een vijg, hij was perfect gemaakt, maar dit weekend in de helft van mijn toer weer problemen. Hij veer nog, maar het eerste stuk van de veerweg schokt hij ergens hard tegen precies :s, dit weekend terug eens binnendoen...
                                          Zeker dat 'ie perfect gemaakt is? Misschien hebben ze iets terug verkeerd in mekaar gezet. Enfin, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. In 13 jaar 'fattyrijden' heb ik één panne gehad, vorig jaar (net tijdens een aflossingswedstrijd) een luide knal en plots zo plat als een vijg. Dichting erdoor gevlamd, ik moet wel toegeven dat 'k er 8 bar had opgezet (aanbevolen: 5 bar). M'n dealer heeft dan in allerijl een vervangingsvork gestoken, zodat ik verder kon met de wedstrijd. Plaatsen vervangingsvork, originele vork herstellen en vervolgens ook terug monteren, en dat alles voor 20 euro. Da's het voordeel van een fiets bij de dealer te kopen natuurlijk...

Comment

Working...
                                          X