Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten
    Nieuwe machine gekocht.
    vant weekend directe vuurdoop.

[ATTACH=CONFIG]92336[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92337[/ATTACH]
    Direct met een fiets die je niet kent zoiets rijden? Zou ik niet durven.
    Laat me weten hoe het was, want deze staat ook op mijn planning voor 2013 al vind ik hem al redelijk laat op het jaar vallen.
    2-3 weken geleden al sneeuw gehad daar in de buurt ...

Comment

• En de molen blijft draaien... http://www.2dehands.be/fietsen/fiets...l=&pc_id=&afd=

"Weg wegens eventuele overgang naar 650B"

Comment

• Knap fietske maar redelijk duur vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Knap fietske maar redelijk duur vind ik.
          Te duur eigenlijk. Voor 3 à 400 euro extra heb je een splinternieuwe, met echte garantie, service van de dealer,... . Kan zelfs zijn dat je nog ergens een splinternieuwe 2012 (want de 2013 modellen zijn al uit) voor dezelfde prijs op de kop kunt tikken door de extra korting.

Comment

• Interessante stuurpen, om de stuurhoogte te verlagen bij een 29'er Cannondale met Lefty, tot -20° blijkbaar. En ze ziet er ook nog eens goed uit met die gefreesde toestanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              U heeft smaak
              Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Collega van me verkoopt er zo eentje.

http://nl.kapaza.be/vi/67490158.htm

Helaas
              Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• 12345

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Interessante stuurpen, om de stuurhoogte te verlagen bij een 29'er Cannondale met Lefty, tot -20° blijkbaar. En ze ziet er ook nog eens goed uit met die gefreesde toestanden.

Fotootje van een geïnstalleerd exemplaar? Lijkt me er nogal vreemd gaan uit te zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                    Fotootje van een geïnstalleerd exemplaar? Lijkt me er nogal vreemd gaan uit te zien...
                    Dat is het hem net, ziet er uniek uit! Ik vind het super geslaagd.

Comment

• Interessante vergelijking tussen 26" , 27.5" en 29" in de nieuwste Mountainbike Plus. Met een paar objectieve testen.

Comment

Interessante vergelijking tussen 26" , 27.5" en 29" in de nieuwste Mountainbike Plus. Met een paar objectieve testen.
                        En, wat is is nu 't beste?

Comment

Interessante vergelijking tussen 26" , 27.5" en 29" in de nieuwste Mountainbike Plus. Met een paar objectieve testen.
                          Ook net gelezen

Toch best fier dat we als kleine Belg iets niet onaardig hebben kunnen verwezenlijken. Natuurlijk is dat een Belgisch prutsmerkske vergeleken met de "grote" jongens, maar toch zeg ik: doe het maar na. De markt juist inschatten, weten wat er leeft en dan, met het beschikbare materiaal, een goed produkt maken terwijl veel mensen je gek verklaren.....ook de grote jongens.

Als je nu mensen van Sram en Shimano over de vloer krijgt die hun ongelijk komen toegeven, het doet toch iets......(zoals ik altijd heel duidelijk gezegd heb is de ontwikkeling van de 650B niet echt gesteund door de industrie om weer maar eens met iets nieuws te komen, deze beweging komt van onderuit. Ergens spijtig dat dit HIER steeds op ongeloof wordt of werd onthaald, terwijl je er letterlijk midden in zit).
                          Last edited by Jokke_vlo; 26/09/2012, 18:32.

Comment

• Zoals de mannen van Mountainbike Plus terecht opmerken. Je moet eerst eens met alle maten gereden hebben, om echt een idee te krijgen van wat eigenlijk de verschillen zijn.
                            Ik vind hun testen zeer netjes en ik moet zeggen, ik was verrast door sommige van de resultaten. Positief verrast.

Comment

Zoals de mannen van Mountainbike Plus terecht opmerken. Je moet eerst eens met alle maten gereden hebben, om echt een idee te krijgen van wat eigenlijk de verschillen zijn.
                              Ik vind hun testen zeer netjes en ik moet zeggen, ik was verrast door sommige van de resultaten. Positief verrast.
                              Dan is alles goed hé.

Comment

• Valt dat ergens online te lezen?

Comment

• Dat kan, maar ik koop gewoon het magazine.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

Dat is het hem net, ziet er uniek uit! Ik vind het super geslaagd.
                                    Ik vind hem ook geslaagd, maar op die foto is dat toch geen -20°. Vanaf de knik wel natuurlijk, maar dat klopt niet helemaal. Lijkt me eerder overeen te komen met een andere stuurpen in -10°.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                      Ik vind hem ook geslaagd, maar op die foto is dat toch geen -20°. Vanaf de knik wel natuurlijk, maar dat klopt niet helemaal. Lijkt me eerder overeen te komen met een andere stuurpen in -10°.
                                      Nee, die op de foto is duidelijk geen -20°. Ik zeg gewoon dat ze volgens die site die stuurpennen ook in -20° aanbieden.

Comment

En, wat is is nu 't beste?
                                        Als ik dat zo lees gaan we naar 27.5/650B en 29" en gaat de 26" er uit. Niet direct maar zeker binnen een jaar of 4-5.
                                        Dus maar zien dat we genoeg wisselstukskes hebben voor 26"-specific bits

Comment

Als ik dat zo lees gaan we naar 27.5/650B en 29" en gaat de 26" er uit. Niet direct maar zeker binnen een jaar of 4-5.
                                          Dus maar zien dat we genoeg wisselstukskes hebben voor 26"-specific bits
                                          Dat 26" gaat verdwijnen lag al een tijdje in de lijn der verwachting.

Deze advertenties gaan we in de toekomst veel gaan tegenkomen.
                                          "26' MTB te koop wegens aanschaf 29'er"
                                          "26' MTB te koop wegens aanschaf 650B"
                                          "29'er te koop wegens aanschaf 650B"

...en binnen enkele jaren
                                          "650B te koop wegens terug overstap naar 29'er"

enz....

En zo blijft de commerce lekker draaien hé!

Comment

Working...
                                          X