Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oh, die shifters van de STI's waren eigenlijk Rapid Fires. Ik kon niet direct op die term komen.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Altijd leuk die weerberichten van Frank Deboosere.

"We komen stilaan onder de invloed van een hogedruk gebied, de grote neerslag hoeveelheden behoren daarbij tot het verleden...".

Ik ben godverdomme compleet uitgeregend op mijne vélo.
      Al een geluk dat het nog vrij warm is.

Comment

• Burry Stander, top mountain biker, is overleden na aangereden geweest te zijn door een taxi op training .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Burry Stander, top mountain biker, is overleden na aangereden geweest te zijn door een taxi op training .

http://velonews.competitor.com/2013/...llision_270422
          Echt tragisch

Jammer voor het MTB, maar vooral een ramp voor vrienden en familie.
          RIP Burry !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
            Echt tragisch

Jammer voor het MTB, maar vooral een ramp voor vrienden en familie.
            RIP Burry !
            Inderdaad.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Comment

• 'k heb me geamuseerd vandaag.

Comment

• Je bent niet de enige
                  Was wel glad op sommige plaatsen en diepe tractor sporen zie je nu dus niet meer, haha

Comment

• Ah leuk een mtb topic, wel dit is de mijne toen hij nog nieuw was:

rijd super

IMG_0108.jpg
                    IMG_0112.jpg
                    IMG_0118.jpg
                    IMG_0122.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk Berichten
                      Ah leuk een mtb topic, wel dit is de mijne toen hij nog nieuw was:

rijd super

Weeral een Cannondale.

Bloedmooi! Die Marta Magnesium SL remmetjes, ik heb die onlangs ook nog gehad op een F1 die ik verkocht heb. Dat zijn echt propere dingen! SLR wieltjes maken het helemaal af!

Comment

• Dan heb je eens een wielsetje van een 1.600 euro van een goed merk....

Comment

• Cannondale = superfietsen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk Berichten
                            Cannondale = superfietsen !
                            Dat zou ik niet meteen zeggen. Maar mooi zijn ze wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Dat zou ik niet meteen zeggen. Maar mooi zijn ze wel!
                              Wat is er niet goed aan een Cannondale ? Welk merk zou je me dan adviseren op dit prijsniveau ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk Berichten
                                Wat is er niet goed aan een Cannondale ? Welk merk zou je me dan adviseren op dit prijsniveau ?
                                Ik zeg niet dat Cannondale een slecht merk is hé. Ik ben zelfs een superfan van het merk. En m'n fietsen zijn allemaal Cannondales. Maar ik zal ze nooit als superieur beschouwen. In die dingen ben ik heel nuchter hoor. Ik vind ze zalig omdat ze uniek zijn in fietsenland. De Si toestanden, BB30, hun Headshok vorken,... .
                                Je betaalt ook wel wat voor de merknaam, maar dat valt de laatste jaren eigenlijk vrij goed mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Ik zeg niet dat Cannondale een slecht merk is hé. Ik ben zelfs een superfan van het merk. En m'n fietsen zijn allemaal Cannondales. Maar ik zal ze nooit als superieur beschouwen. In die dingen ben ik heel nuchter hoor. Ik vind ze zalig omdat ze uniek zijn in fietsenland. De Si toestanden, BB30, hun Headshok vorken,... .
                                  Je betaalt ook wel wat voor de merknaam, maar dat valt de laatste jaren eigenlijk vrij goed mee.
                                  Cannondale is helemaal niet zo duur niet meer. Logisch: ze produceren zowat niets meer in de V.S. (of toch?).

Voor de anderen: ik ben ook al lang Cannondale-fan.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Cannondale is helemaal niet zo duur niet meer. Logisch: ze produceren zowat niets meer in de V.S. (of toch?).

Voor de anderen: ik ben ook al lang Cannondale-fan.
                                    De assemblagelijn is nog in Bedford dacht ik. En ook de Lefty's worden daar nog gemaakt. Het is enkel de productielijn van de frames die integraal naar Azië is verhuisd.

Comment

• Ah, OK, enkel de Lefty's nog.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Ah, OK, enkel de Lefty's nog.
                                        Mmm... njammie!

Comment

• 80 lefty's, een fortuin

Comment

Working...
                                          X