Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tssss, en dan zetten ze dat knap machien al direct met 't zadel tegen een betonnen paal.
Veel (kuis)plezier ermee.
nen mtb is om te gebruiken hé, als je dat ding een seizoen gebruikt waar hij voor gemaakt is dan is de kans groot dat er meer dan een krasje in het zadel zal zijn zenne , althans bij mij toch
nen mtb is om te gebruiken hé, als je dat ding een seizoen gebruikt waar hij voor gemaakt is dan is de kans groot dat er meer dan een krasje in het zadel zal zijn zenne , althans bij mij toch
Idd, maar de eerste paar keren dat je ermee rijdt probeer je toch kost wat kost zo'n dingen te vermijden. Maar na een ritje over 2 besef je toch dat dat utopie is, en als dat je niet aanstaat moet je maar binnen op de rollen rijden
Nieuw kosten ze bij de Duitsers een kleine 80 euro, daar zijn dan wel plaatjes bij inbegrepen. Los kosten deze toch zo’n 17-18 euro zie ik… ik zou proberen voor 55 euro en zien wat het geeft.
Vandaag voor het eerst deze maand de mountainbike uitgehaald. Het was lekker koel in de bossen waardoor ik het niet te warm kreeg met m'n lange mouwen en broek..
Comment