Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
idd, maar onderbuis+lakwerk is ronduit lelijk
nu ja, om te fietsen maakt dat niet uit hé
'k zou 750euro bieden en akkoord gaan over 800
door merk/uiterlijk zal die toch niet snel verkocht zijn
vraag wel foto's van de cassette/krankstel van VANDAAG
Ik twijfel over deze fiets, kben het wat beu om een fiets te delen...
Enige opmerkingen?
Kwalitatief zal het allemaal best ok zijn, zelf zou ik hem nooit kopen omdat ik het nu niet echt de mooiste van de stal ( die onderbuis) is maar soit, als ie plezant om rijden is en kwalitatief goed ineen zit... Een bodje uitbrengen zoals Flupke ook zegt, zal niet goed in de markt liggen en staat blijkbaar al een heel tijdje te koop...
Lijkt mij ook dat je met zo'n fiets niet veel kan misdoen. Goed afgemonteerd. En slechte frames, vind je niet meer.
Als je hem knap vindt, kan je hem overwegen.
Looks zijn natuurlijk belangrijk maar ik denk dat Flupke het bij het rechte eind had toen hij stelde dat je recente pics van de fiets moet vragen.
Deze zijn allemaal genomen bij aankoop. Ondertussen zit er al een winter tussen en is de mooie witte kleur misschien al veel minder mooi.
Ik vind looks toch ook enigszins belangrijk. Temeer daar je nooit moet kiezen tussen looks of kwaliteit als het om fietsen gaat. Voor de twee gaan, is echt een makkie in fietsenland. Tenzij je alles tot in de puntjes goed wil natuurlijk.
Gisteren de nieuwe maar is ingereden en een klein toerke gedaan. Fiets beviel me heel goed. Wel 1 nadeel. De kabel van de poploc hendel heeft al begeven. Ik heb de vijs aan de vering gecontroleerd en stond verre van vast. Dinsdag terug naar de verkoper gaan en het laten herstellen. Zou eig niet kunnen, maarja...
Voor de rest heel content van!
Vrijdag eerste tocht doen -> nachttocht in Vlezenbeek. Ga wel maar de 30km doen want ik moet daarna drect door naar men werk.
ben al een tijdje aan het denken om mijn dart3 te vervangen.
Nieuw kost deze rond de 400 euro, als ie technisch nog goed is kan ik voor 150 niet gekloot zijn, of wel?
ben al een tijdje aan het denken om mijn dart3 te vervangen.
Nieuw kost deze rond de 400 euro, als ie technisch nog goed is kan ik voor 150 niet gekloot zijn, of wel?
Deftig. Schijnt een goeie vork te zijn, maar ik spreek niet uit eigen ervaring.
In Oostenrijk gereden met veel lagere bandendruk dan gewoonlijk, onvoorstelbaar hoeveel beter dat rijdt.
Bergaf op steenslag veel meer zekerheid in de bochten, op asfalt nauwelijks snelheidsverschil, effectief extra verende werking voor en achter, ...
Ze zullen niet snel terug richting 3 bar gaan, zoveel is zeker.
Ik mis de bergen nu al. Ik ben verslaafd geraakt aan het klimmen, met een afdaling als beloning. Op een paar dagen voelde ik ginder m'n conditie erop vooruit gaan.
In Oostenrijk gereden met veel lagere bandendruk dan gewoonlijk, onvoorstelbaar hoeveel beter dat rijdt.
Bergaf op steenslag veel meer zekerheid in de bochten, op asfalt nauwelijks snelheidsverschil, effectief extra verende werking voor en achter, ...
Ze zullen niet snel terug richting 3 bar gaan, zoveel is zeker.
Ik mis de bergen nu al. Ik ben verslaafd geraakt aan het klimmen, met een afdaling als beloning. Op een paar dagen voelde ik ginder m'n conditie erop vooruit gaan.
Als je met 3 bar op baan bent kan je beter de koersvelo pakken hé . Lage druk is idd plezant, niet alleen voor de grip ( opletten in de bochten als je te laag wil gaan ! ) maar ook voor het comfort, je rug zal er blij mee zijn. Afhankelijk van het bandtype rij ik meestal zo ts de 1.3 en 1.8 bar, nooit meer ( ben wel geen zware en al m'n wielen zijn tubeless )
Comment