Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Heb eens het gemiddelde van al mijn gemiddelden genomen van de MTB tochten, op de kop 15km/h, af en toe stop ik wel om een foto te maken, het is geen tijdrit...
Mooie fiets van een knappe dame
En die van The Boss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenNice ! Als je dit vergelijkt met ons westvlaanderen toch
Ben jij je fiets vanuit Limburg bij Sportivo wezen halen dan ?
Ik denk dat ik krassen ga maken als ik het eraf haal, en zo erg stoort het nu ook weer niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenHeb eens het gemiddelde van al mijn gemiddelden genomen van de MTB tochten, op de kop 15km/h, af en toe stop ik wel om een foto te maken, het is geen tijdrit...
En die van The Boss
http://singletrack.competitor.com/20...gn=singletrack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenStopt jouw computertje niet als jij stopt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenTweedehands, dat zie je er niet aan hé?
Ik denk dat ik krassen ga maken als ik het eraf haal, en zo erg stoort het nu ook weer niet., proper ding trouwens, goeie smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenHeb eens het gemiddelde van al mijn gemiddelden genomen van de MTB tochten, op de kop 15km/h, af en toe stop ik wel om een foto te maken, het is geen tijdrit...
En die van The Boss
http://singletrack.competitor.com/20...gn=singletrack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIs dat allemaal in de ardenenn dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBij MTB toestanden kijk ik nooit naar gemiddeldes. Enkel bij m'n vertrouwde wegtrainingsomlopen hou ik het wel in de gaten, het is een beetje een leidraad van hoe het op die bepaalde moment gesteld is met m'n conditie.
Maar ik ga niet van start bij een TT om minstens 25 te rijden of zo, dat zeker niet.
Deze gem zijn ook op 0.5 min gemaakt door m'n trainingslog op wielertoerist te downloaden in excel en door te filteren op MTB alle ritten samen genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Welke streek?
Mooie routes?
Kostprijs logement?
Meer foto's?
Comment
-
Tuning: zadelpenklem met inbus ipv snelsluiting, omdat ze maar blééf zakken. En een nieuwe drinkbushouder omdat m'n vorige op het metaal zat en m'n bussen beschadigde.
Samen toch ook 50 à 100 g lichter
Comment
-
Dat zijn inderdaad goedkope en interessante mods...
Heb me nieuwe schoenen gekocht, Shimano's topmodel. Wel grappig : de schoenen gaan enkele minuten de oven in (!), dan aandoen waarna je voet in een plastic zak gaat die vacuüm wordt getrokken om de schoen perfect te doen aansluiten. Materiaal zet zich daardoor naar je voet. Ben eens benieuwd hoe 't voelt op de MTB, maar ze sluiten in elk geval perfect gelijkmatig aan.
Comment
-
mmmm gebakken voet
Dat heb ik nog nooit gehoord, schoenen in een oven...
Aan de andere kant, schoenen in de diepvries steken heb ik al vaak gehoord.
2 uitersten hé
Net 85 km gaan fietsen met de mountainbike (wel hoofdzakelijk op de weg) en een gemiddelde van 26,2.
Nu goed rusten voor zaterdag
Comment
-
Deze week al twee keer gegaan se. Wel telkens maar een uurtje; 's avonds.
Gisteren eigenlijk tot het licht bijna uit ging in de bossen, best gevaarlijk eigenlijk (stronken zijn quasi onherkenbaar dan).
Zalige bezigheid, en zalige bossen hier in de buurt (Opitter).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDat zijn inderdaad goedkope en interessante mods...
Heb me nieuwe schoenen gekocht, Shimano's topmodel. Wel grappig : de schoenen gaan enkele minuten de oven in (!), dan aandoen waarna je voet in een plastic zak gaat die vacuüm wordt getrokken om de schoen perfect te doen aansluiten. Materiaal zet zich daardoor naar je voet. Ben eens benieuwd hoe 't voelt op de MTB, maar ze sluiten in elk geval perfect gelijkmatig aan.
http://www.fashionforcycling.be/nl/s...wit-zwart.html
Comment
Comment