Hij beseft al vlug dat het eigenlijk meer een wandelpadje dan een fietspadje is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenVoor een wandelpadje is dit er voor mij al bijna over, laat staan op een fiets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Danyboy Bekijk BerichtenWil het hier toch effe plaatsen, vandaag de staande voetpomp van het merk Crivit gaan halen in de Lidl, voor nog geen 7 euro ziet het me toch degelijk uit met 3 jaar garantie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenIk begin al te zweten van naar da filmke te kijken ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichteniemand al op Gran Canaria gaan mtb'en???
'k zou daar mijn "jaar" willen beginnen, in maart of zo
tips???
Maar als ik kijk op Google Maps lijkt het daar mijn inziens nog meer de moeite qua reliëf!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenHet jaar begint volgens mij op 1 januari, niet in maart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDan nog, MTB is just goed om heel de winter door te kunnen doen IMO.
Serieus: in de winter MTB ik alleen als alles hardgevroren ligt. Dan wordt het leuk.
Comment
Comment