Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij beseft al vlug dat het eigenlijk meer een wandelpadje dan een fietspadje is.

Comment

• Voor een wandelpadje is dit er voor mij al bijna over, laat staan op een fiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
        Voor een wandelpadje is dit er voor mij al bijna over, laat staan op een fiets
        Op m'n handen en m'n knieën zou het nog wel lukken.

Comment

• Wil het hier toch effe plaatsen, vandaag de staande voetpomp van het merk Crivit gaan halen in de Lidl, voor nog geen 7 euro ziet het me toch degelijk uit met 3 jaar garantie!

Comment

• Zondag toertochtje in eigen dorp (Haasrode) meepakken. Normaal gezien de 57km, afhankelijk van de avond voordien
            Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Vandaag in Kasterlee 100km gaan biken, met heen en weer van thuis uit op 134 km uitgekomen.

Beetje hevig vertrokken en toch wat moeten bekopen, al bij al wel meegevallen maar toen ik thuis van mijn fiets stapte was ik echt leeg.

Nu, moe maar voldaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danyboy Bekijk Berichten
                Wil het hier toch effe plaatsen, vandaag de staande voetpomp van het merk Crivit gaan halen in de Lidl, voor nog geen 7 euro ziet het me toch degelijk uit met 3 jaar garantie!
                Als je daar 3 jaar mee doet, is het al een koopje.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• OK, dit wil ik ook wel eens proberen... (wel niet goed voor mijn hoogtevrees)

This is "Untitled" by Roel Paulissen on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

Comment

• Moet zo zalig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik begin al te zweten van naar da filmke te kijken ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                        Ik begin al te zweten van naar da filmke te kijken ...
                        Men zou van minder.

Comment

• rondje op WK track

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                            rondje op WK track

http://youtu.be/HdriQTJzPuA
                            Pfieuw voor parcours en de snelheid en het gemak waarmee dit wordt afgelegd. Zoveel steile afdalingen bomvol boomwortels !

Comment

• iemand al op Gran Canaria gaan mtb'en???
                              'k zou daar mijn "jaar" willen beginnen, in maart of zo

tips???

Comment

• Knap van Kevin Van Hoovels !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  iemand al op Gran Canaria gaan mtb'en???
                                  'k zou daar mijn "jaar" willen beginnen, in maart of zo

tips???
                                  Specifiek met Gran Canaria niet, maar wel met Lanzarote (ben daar in juli geweest met de koersfiets) en daar heb je toch wel schitterende MTB-routes waar je je gerust 1 week mee kan bezig houden (en die tevens de moeite waard zijn ook)...

Maar als ik kijk op Google Maps lijkt het daar mijn inziens nog meer de moeite qua reliëf!

Comment

• Het jaar begint volgens mij op 1 januari, niet in maart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                      Het jaar begint volgens mij op 1 januari, niet in maart.
                                      Het stond tussen aanhalingstekens, "moeilijkdoender" (!).

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dan nog, MTB is just goed om heel de winter door te kunnen doen IMO.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                          Dan nog, MTB is just goed om heel de winter door te kunnen doen IMO.
                                          Zot. MTB is een zomersport.

Serieus: in de winter MTB ik alleen als alles hardgevroren ligt. Dan wordt het leuk.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X