Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En nog eentje van vanmorgen.

Comment

• Een large broertje van de mijne. Nog in compleet originele staat. Als het echt een nagenoeg nieuwe is (en zo te zien is dat), dan valt die prijs eigenlijk best wel mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Een large broertje van de mijne. Nog in compleet originele staat. Als het echt een nagenoeg nieuwe is (en zo te zien is dat), dan valt die prijs eigenlijk best wel mee.

http://nl.kapaza.be/antwerpen/cannon...w-60796204.htm
        , ziet er echt nog als nieuw uit.

Comment

• Ik heb de remblokjes die vooraan problemen gaven, en nu achteraan geinstalleerd zaten, er toch uitgegooid. Ze waren anders ingesleten dan op de achterrem en ik moest dus mijn achterrem gaan uitlijnen om ze te kunnen hergebruiken. Dat lukte dus niet helemaal. Ze remden perfect, maar sleepten wat. Dat was ik na zondag grondig beu en heb ze eruit gegooid. Dan toch maar nieuwe blokjes.
          Ik heb geen zin om voor ieder paar remblokjes de uitlijning aan te passen, de klauw staat echt perfect nu..

Comment

• afgelopen weekend een fiets gehaald voor papa zenne kerstmis

Nog een paar nieuwe XT remmen besteld voor 160 euro in duitsland en hij is klaar, enkel nog andere bandjes erop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
              afgelopen weekend een fiets gehaald voor papa zenne kerstmis

Nog een paar nieuwe XT remmen besteld voor 160 euro in duitsland en hij is klaar, enkel nog andere bandjes erop
              Pedalen zou hij er ook graag ophebben,geloof mij maar

Comment

• Die krijgt hij voor zen verjaardag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                  Die krijgt hij voor zen verjaardag
                  Haha

Wel hele mooie mtb ,hij zal een gelukkig man zijn!

Comment

• Finde dein MTB für Gelände, Trail oder Bikepark! ► XC, Enduro, Down-Country und mehr ✓ Carbon und Aluminium ✓ Superschnell und agil ✓ Hier entdecken!

Is dit iets?

Comment

• Is afhankelijk van wat je ermee wil doen. Elke week wat gaan MTB in de buurt voor het plezier, ja, dan voldoet deze bike zeker. Om ook Alpen te doen en chrono's, das een gans ander paar mouwen.
                      Zelf heb ik de 3.0 versie, nu al ongeveer 3j denk ik, de vering zit muurvast (is nooit op onderhoud geweest) maar afgezien daarvan werkt dat ding dus nog steeds pérfect. Voor dat geld heb je gewoon heel erg veel fiets.

Edit; de 5.0 is niet zoveel meer, maar is wel serieus meer fiets. Hangt beetje af van uw bedoelingen/budget..
                      Last edited by ; 27/11/2011, 23:50.

Comment

• Buiten een grindpaadje, veldweg en heel wat borduurranden gaat 'ie wsl nooit een Alpenpad of iets dergelijks zien. Wat is er in die prijscategorie nog te koop? Wil er toch een 4 jaar mee doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                          Buiten een grindpaadje, veldweg en heel wat borduurranden gaat 'ie wsl nooit een Alpenpad of iets dergelijks zien. Wat is er in die prijscategorie nog te koop? Wil er toch een 4 jaar mee doen.
                          Vooral bij Cube, Radon en Canyon heb je fietsen in die prijsklasse, mss ook Trek. In dat geval gaat die Yellowstone meer dan genoeg zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                            Buiten een grindpaadje, veldweg en heel wat borduurranden gaat 'ie wsl nooit een Alpenpad of iets dergelijks zien. Wat is er in die prijscategorie nog te koop? Wil er toch een 4 jaar mee doen.
                            Cannondale Trail SL3 model 2012

720 euro

Comment

• Vandaag gestolen in Leuven.

Moest iemand hem tegen komen straat/ internet, laat maar weten. (kans is bijna onbestaande)

Comment

• Da's balen.

Comment

• Is dat te betrouwen om een mountainbike tweedehands te kopen? Het lijkt mij dat een mountainbike nog beter onderhouden moet worden om hem in goeie conditie te houden.

Ik krijg zin om gaandeweg wat te mountainbiken. Maar 'k wil begot geen 600 euro geven aan een fiets waarvan ik eigenlijk niet weet of ik het zal volhouden. ga nu soms met m'n Bulls crossbike wat op onverhard rijden en dat bevalt me wel maar omdat er eigenlijk semi wegbanden opzitten moet ik heel erg opletten.

Waarom moet je meest letten bij een MTB? Tandwielen lijken me gevoelig voor zand en aarde die erop inwerken? Ketting?

Heb al zitten denken om na de zomer bij de verhuurders aan de kust te gaan kijken, maar dat zijn waarschijnlijk al geen straffe bikes om te beginnen.
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• tandwielen, remblokjes en ketting zijn zowiezo slijtmateriaal, dus dat is minder belangrijk.
                                    kijk of er sleet of speling zit op de derailleurs, of de remmen goed werken en of de vork, als die verend is, vlot werkt.
                                    ook het frame eens goed afkijken en zoeken naar barsten aan balhoofd, trapas en in de omgeving van de zadelpen

Comment

• Allez ik heb weer iets aan de hand,klein barstje in men carbon kader van ktm aan de waar de zadelpen inschuift.Ik kan dat laten maken zeker eh zone carbon kader?Ik heb toch is op mtb.be gelezen van ene dat zijn cube carbon kader laten maken heeft!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk Berichten
                                        Allez ik heb weer iets aan de hand,klein barstje in men carbon kader van ktm aan de waar de zadelpen inschuift.Ik kan dat laten maken zeker eh zone carbon kader?Ik heb toch is op mtb.be gelezen van ene dat zijn cube carbon kader laten maken heeft!
                                        Technisch gezien lijkt mij het wel haalbaar om dit te maken. Laat weten hoe ze dit doen als je wil. Ik denk dat ze een klein gaatje gaan boren om er voor te zorgen dat de spanningsconcentraties kleiner worden zodat de scheur zich niet verder zet.

Comment

• Comment

Working...
                                          X