Ofwel deze , is wel een 2011 model, dus nog moeilijk te vinden misschien, maar wel met korting eventueel wegens nieuw model?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk BerichtenAllez ik heb weer iets aan de hand,klein barstje in men carbon kader van ktm aan de waar de zadelpen inschuift.Ik kan dat laten maken zeker eh zone carbon kader?Ik heb toch is op mtb.be gelezen van ene dat zijn cube carbon kader laten maken heeft!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWel mooi, is nog wat voor W3n denk ik
KTM fietsen zijn dus niet van hetzelfde kwaliteitslabel als hun moto's?? Kan je bij de importeur niet terecht met garantie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWel mooi, is nog wat voor W3n denk ik
Die giant zie ik ook wel zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenOfwel deze , is wel een 2011 model, dus nog moeilijk te vinden misschien, maar wel met korting eventueel wegens nieuw model?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk BerichtenJawel,maar carbon kan als is barstje geven,gebeurt regelmatig bij carbon fietsen,heb die kader 2dehands gekocht,maar er zijn speciale bedrijven dat carbon kunnen maken en zal iets laten weten hoe ze dat maken,heb gelukkig nog ne specialized alu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichtenhttp://www.chaos-carbon.com/ Deze maken dat, ik heb indertijd daar ook een offerte gevraagd voor mijne Massi maar kheb het zo gelaten.
Ahja zou dat heel veel kosten of valt dat me?
Comment
-
Heb van een collega-mtbfreak een Cannondale bike gekregen om te testen. Staat min of meer te koop. Hijzelf heeft een nieuwe gekocht. Is wel al 12 jaar oud maar een jaar of drie geleden helemaal vernieuwd. Ziet er op het eerste gezicht goed uit. Shimano Deore LX shifters. Zie niet direct eens modelnaam staan. Zal morgen eens wat beter kijken (en toerke doen)
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Wat heet "helemaal vernieuwd"? De shifters, zoals je zei. En voorts?
Een vreemd zicht wel, die twee verschillende wielen, maar ze zijn wel beiden nieuwer dan de originele wielen.
Het komt er nog op neer te zien of er speling op de lagers zit en in welke staat ketting en tandwielen verkeren. Idem voor de banden. Voor de rest kan daar niet veel mis aan zijn.
Oh, dat frame is een CAAD2. Er staat idd geen type op (toch niet aan deze kant), maar in feite is dat niet van belang.
Comment
-
Yep, dat staat er idd op CAAD2. Voor de rest morgen eens kijken, ik heb die op 't werk vlug in de auto gestoken. Dat er twee verschillende wielen opzitten, kan me niet zo veel schelen. Al sik dat niet voel tijdenshet rijden... Looks zijn niet zo belangrijk voor mij. Zo lang het geen fluo oranje is...
Ga ook eens wat meer uitleg vragen volgende week. Vond het wel een heel lichte fiets. Weegt niet veel meer dan m'n koersfiets denk ik.
Soit, bedoeling is gewoon een goedkope MTB te kopen om te zien of het "mijn ding" is.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWauw, die is knap!
Yep, heb al wat rondgebeld en gemaild, maar nergens in stock, enkel een small gevonden. Voor de rest enkel het 2012 model en dat vind ik iets minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenYep, dat staat er idd op CAAD2. Voor de rest morgen eens kijken, ik heb die op 't werk vlug in de auto gestoken. Dat er twee verschillende wielen opzitten, kan me niet zo veel schelen. Al sik dat niet voel tijdenshet rijden... Looks zijn niet zo belangrijk voor mij. Zo lang het geen fluo oranje is...
Ga ook eens wat meer uitleg vragen volgende week. Vond het wel een heel lichte fiets. Weegt niet veel meer dan m'n koersfiets denk ik.
Soit, bedoeling is gewoon een goedkope MTB te kopen om te zien of het "mijn ding" is.
Comment
-
Bij nadere inspectie zijn het twee dezelfde wielen, alleen zijn de stickers verwijderd bij de voorste velg. 't Zijn Mavic Cross Rides.
Verder zit alles goed stevig, nergens geen speling, tandwielen in goede staat. Testritje zal voor morgenochtend zijn.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenBij nadere inspectie zijn het twee dezelfde wielen, alleen zijn de stickers verwijderd bij de voorste velg. 't Zijn Mavic Cross Rides.
Verder zit alles goed stevig, nergens geen speling, tandwielen in goede staat. Testritje zal voor morgenochtend zijn.
Ik vond al dat die er precies hetzelfde uitzagen, maar omdat je zelf al wist te zeggen dat het twee verschillende waren, heb ik er niet aan gedacht om het te zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenBij nadere inspectie zijn het twee dezelfde wielen, alleen zijn de stickers verwijderd bij de voorste velg. 't Zijn Mavic Cross Rides.
Verder zit alles goed stevig, nergens geen speling, tandwielen in goede staat. Testritje zal voor morgenochtend zijn.
Is het voorwiel herspaakt geweest of zo? Een Cross Ride met gekruiste spaken vooraan is meer iets voor een voorwiel voor schijfremmen.
Nu, ik zou hem er ook niet om laten staan, zeker niet, maar het zijn gewoon dingen die mij direct opvallen. Ik denk dat ik die dingen sneller opmerk dan de meeste mensen. Ik zie ook altijd in één oogopslag hoeveel spaken een wiel telt, louter aan het patroon (nu ja, als ze gekruist zijn dan).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk BerichtenDank u!!
Ahja zou dat heel veel kosten of valt dat me?
Comment
-
Testritje was leuk
Een 30 km waar een kleine 20 offroad. Nu ja, kiezelbaantjes vol modder, putten,... Fietsje beviel goed. Het stuur staat wel wat laag, ik kreeg na een uurtje echt wel pijn aan de handen. Hij geeft ook geen kreuntje als je hem wat mishandelt. Heel af en toe had ik de indruk dat de ketting een tandje oversloeg, maar dat lijkt me door de modder te komen?
Die collega z'n zoon verkoopt ook z'n MTB, maar die zou iets minder "sportief" zijn. Ga misschien die ook eens testen...
Ik had wel het probleem dat m'n voeten nat werden en dus heel snel koud werden. Voor de rest wel eens leuk om onder de modder te zitten
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment