Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke lamp is dat wat je erop hebt?

Comment

• Lupine Tesla..

Comment

• Alé, 't was fun in the forest daarnet. Niet op m'n bek gegaan en 4 keer de duin opgeraakt

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Waar is de sneeuw?

Comment

• Was daar een redelijk dicht stukje bos. Sneeuw is daar niet tot op de grond geraakt. De gevaarlijkste stukken waren op de asfalt, op het (niet gestrooide) fietspad. Daar ben ik bijna onderuit gegaan.

Comment

• Als je op deze goed kijkt, kan je hier en daar een stukje wit zien

Comment

• Idd. De vork, de stuurpen en het zadel vooral.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Comment

• Holy Crap! Daar ligt sneeuw...
                    Bij ons is amper 1 of 2 cm gevallen en daarvan is een serieus deel de dag nadien al weer gesmolten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      Holy Crap! Daar ligt sneeuw...
                      Bij ons is amper 1 of 2 cm gevallen en daarvan is een serieus deel de dag nadien al weer gesmolten.
                      Aan 't zeitje' is 't altijd warmer hé.

Comment

• 'k Heb sneeuw gevonden!

Comment

• mooie afwerking van die foto's

Comment

• Hayes, je bent precies wel enthousiast over je nieuwe aanwinst.
                            Mag ik vragen wat je er voor betaald heb? Mag via pm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                              mooie afwerking van die foto's
                              Vignette for Android

Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                              Hayes, je bent precies wel enthousiast over je nieuwe aanwinst.
                              Mag ik vragen wat je er voor betaald heb? Mag via pm.
                              Tot voor een jaar of drie deed ik geen sport. Nu fiets ik al een jaar of drie met m'n koersfiets. Nu net één jaar geleden ben ik beginnen joggen zodat ik nu enkele malen per week m'n 5km doe. En na een collega heel de tijd over z'n mountainbike te horen praten, besloot ik van dat toch ook even te proberen.

En gdvrmme, ook dat deed ik graag.
                              Goed voor de conditie én de lijn (101kg --> 83 kg )
                              Slecht voor de portefeuille.

Comment

• Nadat mijn Scott perto is / was heb ik mij een Merida Matts TFS 500 gekocht
                                To do :
                                - Verende zadelpen vervangen door vaste (done)
                                - stuurpen van 11cm evt vervangen door 1 van 9cm
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Goed voor de conditie én de lijn (101kg --> 83 kg )
                                  Respect!

Comment

• Grazie

Comment

Vignette for Android

.
                                      Zal eens kijken, ik heb ook een android

Comment

• Welke handschoenen dragen jullie eigenlijk? Voorlopig draag ik gewoon m'n koers-winterhandschoenen. Als ik wat rondsurf zie ik gewone, korte licht ehandschoenen maar ook met kevlar versterkte handschoenen, bijna als moto handschoenen.

Comment

• Gore Bike Wear.

Heb wel de indruk dat deze na een aantal jaar en bijhorende wasbeurten iets minder isoleren aan de vingertoppen, want sinds vorig jaar heb ik toch last van koude vingertoppen als het goed vriest.
                                          Los daarvan heel goede handschoenen, zitten goed, nog geen slijtage aan te zien.
                                          Voor deze handschoenen, had ik eens een paar gekocht in de Aldi voor 5 €. Die dingen heb ik twee jaar kunnen gebruiken. Waren ook wel hun geld waard. Ter info: die Gores hebben mij ongeveer 45 € gekost.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X