Welke lamp is dat wat je erop hebt?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Was daar een redelijk dicht stukje bos. Sneeuw is daar niet tot op de grond geraakt. De gevaarlijkste stukken waren op de asfalt, op het (niet gestrooide) fietspad. Daar ben ik bijna onderuit gegaan.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenHoly Crap! Daar ligt sneeuw...
Bij ons is amper 1 of 2 cm gevallen en daarvan is een serieus deel de dag nadien al weer gesmolten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenmooie afwerking van die foto's
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk BerichtenHayes, je bent precies wel enthousiast over je nieuwe aanwinst.
Mag ik vragen wat je er voor betaald heb? Mag via pm.
En gdvrmme, ook dat deed ik graag.
Goed voor de conditie én de lijn (101kg --> 83 kg )
Slecht voor de portefeuille.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Nadat mijn Scott perto is / was heb ik mij een Merida Matts TFS 500 gekocht
To do :
- Verende zadelpen vervangen door vaste (done)
- stuurpen van 11cm evt vervangen door 1 van 9cmBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenGoed voor de conditie én de lijn (101kg --> 83 kg )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenVignette for Android
.
Comment
-
Welke handschoenen dragen jullie eigenlijk? Voorlopig draag ik gewoon m'n koers-winterhandschoenen. Als ik wat rondsurf zie ik gewone, korte licht ehandschoenen maar ook met kevlar versterkte handschoenen, bijna als moto handschoenen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Gore Bike Wear.
Heb wel de indruk dat deze na een aantal jaar en bijhorende wasbeurten iets minder isoleren aan de vingertoppen, want sinds vorig jaar heb ik toch last van koude vingertoppen als het goed vriest.
Los daarvan heel goede handschoenen, zitten goed, nog geen slijtage aan te zien.
Voor deze handschoenen, had ik eens een paar gekocht in de Aldi voor 5 €. Die dingen heb ik twee jaar kunnen gebruiken. Waren ook wel hun geld waard. Ter info: die Gores hebben mij ongeveer 45 € gekost.
Comment
Comment