Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hell yeah

http://www.benl.ebay.be/itm/CANNONDA...item2ebca9fac0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
      Sommige onderdelen zijn er toch wat over.

Ik vraag me wel af hoeveel het frame nu weegt, want demper, frame en achtervork staan alledrie apart in het lijstje. Het gewicht van de achtervork apart, is ook nogal hoog. Typfout?
      Volgens de catalogus van Cannondale, weegt het frame (incl. achtervork en originele Fox-demper 2,1 kg). Deze zal daar dus iets onder zitten.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• gisteren een verhaal gehoord van ene die op zijn mtb een dubbele binnenband zou hebben liggen?
        ik heb er nog nooit van gehoord en het lijkt me een beetje vreemd, misschien hier iemand?
        ondertussen is mijn helm om zeep en het voelt raar om zonder te rijden.

Comment

• Netterug uit Houffalize; WOW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
            Netterug uit Houffalize; WOW
            Nys op een 29'er. De eerste twee (Absalon en Schurter) op een 'gewone'.

Comment

• De wedstrijd in Houffalize!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Nys op een 29'er. De eerste twee (Absalon en Schurter) op een 'gewone'.
                Indrukwekkend om die mannen/vrouwen hun materiaal te zien, maar tegelijk is het ook duidelijk dat het eigenlijk allemaal geen bal uitmaakt in vergelijking met hun kunde

Comment

• Is er een verschil tussen een zadelpen voor een mtb en ééntje voor een racefiets? Zo ja, welk?

Hoort het merk van deze zadelpen tot de betere merken of toch maar beter naar een ander merk uitkijken?

Last edited by ; 16/04/2012, 20:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                    Is er een verschil tussen een zadelpen voor een mtb en ééntje voor een racefiets? Zo ja, welk?
                    Neen.

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                    Hoort het merk van deze zadelpen tot de betere merken of toch maar beter naar een ander merk uitkijken?

Gewone alu zadelpen, kan niet veel mis mee zijn. Als ze u bevalt, kopen die handel.

Comment

• Thx voor de info.

Comment

• Wel opletten dat je de goeie lengte en (uiteraard) diameter koopt natuurlijk.

FSA en Ritchey zijn ook twee merken die witte zadelpennen maken. Mocht je willen vergelijken ...
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                          http://bcove.me/e098wfbr

De wedstrijd in Houffalize!!!
                          Ik heb er ook nog aan gedacht om zondag te gaan kijken, maar het is er niet van gekomen. Wel veel volk blijkbaar.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Wel opletten dat je de goeie lengte en (uiteraard) diameter koopt natuurlijk.

FSA en Ritchey zijn ook twee merken die witte zadelpennen maken. Mocht je willen vergelijken ...
                            Tuurlijk. Het is voor de lengte dat ik een andere zoek.
                            Heb momenteel de witte FSA.

Comment

• Ahja, juist. Ik dacht dat je van zwart naar wit wou.
                              Sent from my gun metal colored smart mobile device.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Idd, de kleurenwissel is reeds eerder gebeurd.

Comment

• Het is 'm vergeven, 't is voor een goed doel...

I am a bit behind with the race reports but when you have good riding weather it’s hard to stay in front of the pc. BikeRace Brasov was my first contest after the World Cup experience. I am not a marathon expert but this race was pretty short. I didn’t had a lot of expectations, […]

Comment

• Van Hoovels en Nys zweren bij de 29'er...

Comment

Het is 'm vergeven, 't is voor een goed doel...

I am a bit behind with the race reports but when you have good riding weather it’s hard to stay in front of the pc. BikeRace Brasov was my first contest after the World Cup experience. I am not a marathon expert but this race was pretty short. I didn’t had a lot of expectations, […]

Als antidiefstal maatregel kan dat tellen.

Comment

Van Hoovels en Nys zweren bij de 29'er...

http://www.sporza.be/permalink/1.1278061
                                        Is dit de opvolger ?

Comment

• I'm in love, als grote Cannondale liefhebber wil ik deze wel, iemand enig idee of de prijs redelijk is en of die ELO lefty grote problemen heeft opgeleverd?

Comment

Working...
                                          X