Nog altijd even vriendelijk? Goed bezig. Ik ben niet geheel objectief dat steek ik niet weg maar dat is op zich geen enkele merkfan. Cannondale is nu eenmaal een sterk marketingverhaal. Als zwaar fan (dat denk ik toch dat je bent) is het gewoon leuk dat jij net op een andere commentaar geeft over marketing. Draai of keer hoe je het wil Cannondale is jarenlang zonder veel miserie er in gelukt zware fouten te maken, te snel nieuwigheden in de markt te brengen met de bijhorende kwaliteitsproblemen. Etc........
Ik maakte dus een practical joke (enfin in mijn ogen).
En hierbij zeg ik niet dat Cannondale geen aantrekkingskracht heeft (integendeel) of alleen maar shit maakt (ook dat zeg ik niet) ik zeg wel dat het een product is dat alleen kon overleven door zware marketing, het is op een moment ook hun dood geweest en zit daardoor trouwens in een grote groep die verschillende merken produceert en waar elk merk zijn verhaal heeft, maar toch wat technische passie mist (imo).
We zijn geen vrienden, totaal niet, maar how makker, ik probeer hier geen vijandige taal te gebruiken, je doet maar op dat vlak. Ik smile omdat ik vriendelijk ben en dat doe ik wanneer ik wil. Man man man......
Ik maakte dus een practical joke (enfin in mijn ogen).
En hierbij zeg ik niet dat Cannondale geen aantrekkingskracht heeft (integendeel) of alleen maar shit maakt (ook dat zeg ik niet) ik zeg wel dat het een product is dat alleen kon overleven door zware marketing, het is op een moment ook hun dood geweest en zit daardoor trouwens in een grote groep die verschillende merken produceert en waar elk merk zijn verhaal heeft, maar toch wat technische passie mist (imo).
We zijn geen vrienden, totaal niet, maar how makker, ik probeer hier geen vijandige taal te gebruiken, je doet maar op dat vlak. Ik smile omdat ik vriendelijk ben en dat doe ik wanneer ik wil. Man man man......
Comment