Mountainbike route in De Panne beetje onderbroken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHayes, de 19de maart ben ik in Koksijde (onder lichte dwang)! Naar 't schijnt zou het een wreed zwaar parcours zijn. Ik zal al blij zijn met een top 20 plaats met deze (winter)conditie.
Heb toen ik die foto trok hierboven ook het Koksijde parcours gedaan en dat lag (zeker in de buurt van de basis) echt wel vettig. De grond is echt nog altijd verzadigd met water en dat zal er deze week niet beter op geworden zijn
Is dat een wedstrijd enkel voor militairen? Is dat open voor publiek? (I guess not?)Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenMountainbike route in De Panne beetje onderbroken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenEr was vorige week 'denk ik) MTB toertocht waar je ook op de single track op de basis mocht rijden. Kon jammer genoeg niet gaan.
Heb toen ik die foto trok hierboven ook het Koksijde parcours gedaan en dat lag (zeker in de buurt van de basis) echt wel vettig. De grond is echt nog altijd verzadigd met water en dat zal er deze week niet beter op geworden zijn
Is dat een wedstrijd enkel voor militairen? Is dat open voor publiek? (I guess not?)
Volgend jaar beter.
Wedstrijd was enkel voor militairen, BK MTB militairen.
Comment
-
Zolang die koude oostenwind aan blijft houden, maal ik m'n km's in 't bos af. Daar is 't warmer en ligt het nu supersnel en droog bij, zalig!
Een probeersel met de GoPro op de Lefty, wel mooi hoe je die vering en dat wiel op en neer ziet gaan:
+ YouTube Video Last edited by Jakkel; 02/04/2013, 15:05.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDas nog verrassend stabiel gefilmd eigenlijk.
Leuk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSublieme voorvork hé, filtert alles weg.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIk ging net zeggen, goede camera die gopro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenvind ik ook. Is het een silver, white or black?
Comment
-
omdat het lopen om in conditie te raken voor het boksen na al die jaren enorm saai geworden is en de enkels en knieen al eens tegenwerken ben ik sinds een maand of 6 aan het MTB rijden,in het begin was het totaal niet leuk,ging dan mee met ervaren mannen en op 5 km reed ik mezelf helemaal leeg ,nu de fiets conditie wat begint te komen en ik zo wat de truukjes leer van iedereen begint het al veel beter te gaan,in die mate dat ik nu zelfs zin heb om elke dag te rijden..
De huidige bike is een Granville team bike,carbon frame en alles XTR gemonteerd...super bike en super snel,ik mis wel wat ervaring en gestalte om hem op technische parkoers te rijden zoals ik bv met de 26er wel kon ..Tis wat wennen maar al bij al heel tevreden ,een echte top bike..
Omdat ik nu toch zo in to biking ben heb ik besloten om een 650b Granville bij nemen,het word terug een carbon frame waar alles xo of xtr op zal komen..ik ben heel benieuwd om de prestaties tussen de 29 en 27.5 te vergelijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenWat ga je met je oude bike doen? :-)
Comment
-
-
Bijna 2.000 km op de F29. Prachtige fiets, beste 'krosmasjien' da'k ooit gehad heb. 26" komt er bij mij niet meer in. Maar, wreed onderhoudsgevoelig blijkbaar. De lagers van die nieuwe hybrid Lefty dien ik toch elke 500 km's te resetten, niet veel werk, maar toch. Ook al vreemde tik- en kraakgeluidjes in het balhoofd gehad. Blijkbaar eigen aan de nieuwe OPI stuurpennen van Cannondale. Ik heb de boel al gans moeten demonteren en terug moeten invetten. Ook het aanhaalmoment van de stuurbuis in de stuurpen lijkt heel belangrijk te zijn om kraakjes en piepjes te vermijden. En dan die BB30 lagers, die durven bij aanzetten ook al wel eens kraken. Al enkele keren moeten bij regelen en invetten. En die remmen (SRAM Avid Elixir 9) vertonen héél gemakkelijk piep- en schuurgeluiden. Nooit geweten bij m'n Shimano LX schijfremmen op de vorige MTB. Enfin, momenteel is de fiets piep- en kraakvrij, hoop dat het even blijft zo. Eén ding is zeker, fragiele boel!
Comment
Comment