Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Een velg kan nog gerecht worden hoor.
    Idd. Als ze daarvoor een nieuwe velg zouden aansmeren, zijn het enorme afzetters. Eén gebroken spaak stelt op dat vlak niet veel voor.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• andere spaak, andere nippel, desnoods de spaken links en rechts van de gebroken spaak ook laten vervangen want die hebben ook stress gehad.

Comment

• Omdat elke fiets persoonlijk is doet iedereen lekker wat werkt, en dat is telkens anders...

f--- theoretische regeltjes

Comment

• strak fietsje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
            Omdat elke fiets persoonlijk is doet iedereen lekker wat werkt, en dat is telkens anders...

f--- theoretische regeltjes
            Ik weet niet wat de precieze reden achter dit is, maar vergeet maar dat hij zo dagelijks op z'n fiets zit.

Comment

• Uiteraard, bedoelde het ook als kwinkslag om duidelijk te maken dat je gewoon de dingen doet zoals je zelf wil. Fiets is ook iets persoonlijke, en wat voor de één werkt, werkt daarom niet voor de andere..

Comment

• blauwe kettingbladboutjes van KCNC gemonteerd op de fuji, veel mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                  blauwe kettingbladboutjes van KCNC gemonteerd op de fuji, veel mooier
                  Tjoening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Ik weet niet wat de precieze reden achter dit is, maar vergeet maar dat hij zo dagelijks op z'n fiets zit.
                    In de wedstrijden in alle geval wel , kijk maar eens naar wat foto's van Jaroslav Kulhavy. Die zit blijkbaar graag met z'n zadelpunt naar beneden.

jaroslav-kulhavy-sp-labresse-2012_02.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      In de wedstrijden in alle geval wel , kijk maar eens naar wat foto's van Jaroslav Kulhavy. Die zit blijkbaar graag met z'n zadelpunt naar beneden.

[ATTACH=CONFIG]99788[/ATTACH]
                      Zoals ik al zei dus...

Comment

• ik heb wel de indruk dat het zadel in de wedstrijden toch iets minder gekanteld is dan op die promo foto

Opzich moet dat kwa positie nog wel lukken, zeker als je ziet hoe laag z'n stuur staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Tjoening.
                          Zeg wel, heb ook nog van die blauwe gevallen gebruikt om de bidonhouders vast te zetten

Comment

• De stuurpen naar beneden is een gevolg van de grotere wielen.
                            Dat zadel staat toch niet heel veel naar beneden.
                            Volgens mij is het ook een beetje gezichtsbedrog omdat het ver naar achter gemonteerd staat.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Staat toch wel abnormaal naar onderen gericht hoor. Maar ik kan mij inbeelden dat het die zadelstand in competitie wel eens niet zo slecht kan zijn voor sommige mensen. Je zit dan immers constant op de limiet te rijden. Misschien dat hij wat naar achteren glijdt op een horizontaal zadel bij het kracht zetten??

Comment

• Ok, graag even jullie gedacht:
                                Ik stond op het punt deze te kopen

maar kwam toen deze tegen

voor ongeveer dezelfde prijs is die wel merkelijk beter uitgerust.
                                Mis ik iets?
                                Welke zouden jullie nemen?
                                Of iets anders in deze categorie?
                                thanks!
                                2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                1967 Volvo 123 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                                  Ok, graag even jullie gedacht:

Mis ik iets?
                                  thanks!
                                  Ik ben hier ver van de expert maar op het eerst egezicht zou ik zeggen dat je bij Cannondale een flinke cent betaald voor die verf die "Cannondale" spelt. Bij Cube is dat veel minder het geval.
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                                    Ok, graag even jullie gedacht:

Mis ik iets?
                                    thanks!
                                    Staar je niet blind op een crankstel of een derailleur die net uit een lager groepje komt. De Cannondale heeft een lefty vork, een opvallende verschijning dus. Interesseert het je allemaal niet die looks en de naam, koop gewoon die Cube dan. Biedt waarschijnlijk de beste prijs/kwaliteit van de twee.

Comment

• Als je een Cube overweegt, en dat zou ik in dit geval zeker doen, kijk dan ook eens naar Canyon.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                        Als je een Cube overweegt, en dat zou ik in dit geval zeker doen, kijk dan ook eens naar Canyon.
                                        Inderdaad. Ik heb even de 29'ers bekeken. Een Canyon CF SLX 9.9 kost 3.000 euro, de ongeveer gelijkwaardig afgemonteerde Cannondale f29 carbon 2 heb je voor zo'n 3.600 euro. En de canyon is nog lichter ook. Ook naar garantie toe zou Canyon niet (meer) de moeilijkste zijn. Ik heb onlangs nog een heel positief verhaal over de Canyon garantie gehoord van een collega wielerterrorist.

Comment

• De Cannondale zou ik enkel omwille van de Lefty overwegen, looks en naam interesseren me niet zo, al moet ik toegeven dat de Cannondale er wel veel cooler uitziet.
                                          Even Canyon bekijken...
                                          Trouwens: budget = ongeveer 2000 euro
                                          Wat ook leuk zou zijn (en hier gaan de échte mtb'ers me mee uitlachen) is dat ik de nieuwe ook kan gebruiken om mee op vakantie te gaan, en dat ik dus een bagagerek kan monteren. Op de duurdere fietsen zijn daar meestal geen bevestigingen meer voor voorzien, wat ik op zich wel begrijp, maar ik ga echt geen 2 fietsen kopen. Carbon is dan sowieso al uitgesloten vermoed ik? Maar eigenlijk liever een high end alu frame, dan een instap carbon.
                                          Tips nog steeds welkom!
                                          Bedankt!
                                          Last edited by 123GT; 25/10/2013, 10:51.
                                          2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                          2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                          2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                          1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                          1967 Volvo 123 GT

Comment

Working...
                                          X