Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tja ik vind dat niet om de simpele reden dat de ontwikkelingen in het mountainbiken altijd gestuurd zijn door de gebruikers itt het racefiets gebeuren waar marketing belangrijker is.

Een goed product draait niet om commerce maar biedt dat wat de consument vraagt en de renner helpt winnen.

Maar ik begrijp je wel want net jij bent fan van het merk dat het meer dan anderen moet hebben van "commerce".

Kan je me bv ook zeggen waarom zij nog altijd 26 en 29 aanbieden en pas volgend jaar met 27.5 komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Tja ik vind dat niet om de simpele reden dat de ontwikkelingen in het mountainbiken altijd gestuurd zijn door de gebruikers itt het racefiets gebeuren waar marketing belangrijker is.

Een goed product draait niet om commerce maar biedt dat wat de consument vraagt en de renner helpt winnen.

Maar ik begrijp je wel want net jij bent fan van het merk dat het meer dan anderen moet hebben van "commerce".

Kan je me bv ook zeggen waarom zij nog altijd 26 en 29 aanbieden en pas volgend jaar met 27.5 komen?
      Euhm, ik weet niet. Omdat ze te laat op de trein gestapt zijn? Interesseert me ook geen bal hoor.

Btw, heb ik mijn favoriete merkje al met alles wat ze doen en maken de hemel ingeprezen?

Comment

• Mountainbikers-topic III

Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by Jokke_vlo; 10/03/2014, 11:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
          Iemand ervaring met de Thule ProRide 591?
          Gemakkelijk te hanteren?
          Is dit wat stabiel tijdens het rijden?

Sent from my iPad using Tapatalk.

Ik heb deze ook, maar ben voor de zomervakantie toch aan het uitkijken naar een alternatief. Ik zie er mij niet mee naar het zuiden bollen.
          Op dit moment met het idee aan het spelen om de mtb in de dakkoffer te vervoeren, iemand ervaring mee?
          2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
          2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
          2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
          1999 Volvo V70 classic 2.5d
          1967 Volvo 123 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
            Ik heb deze ook, maar ben voor de zomervakantie toch aan het uitkijken naar een alternatief. Ik zie er mij niet mee naar het zuiden bollen.
            Op dit moment met het idee aan het spelen om de mtb in de dakkoffer te vervoeren, iemand ervaring mee?
            Zou hem dan nog liever op het dak plaatsen met dat rek, lijkt mij veel beter qua schade aan de fiets tenzij je je mtb kan knellen in de dankoffer dat hij niet iedere keer naar voor of achter vliegt bij het remmen of optrekken.

De proride zal het bij mij ook niet worden denk ik, be aan het zoeken achter den tweedehands fietsenrek voor op de trekhaak, veel eenvoudiger en sneller lijkt mij.

Sent from my car (while driving) using Tapatalk..
            2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
              Zou hem dan nog liever op het dak plaatsen met dat rek, lijkt mij veel beter qua schade aan de fiets tenzij je je mtb kan knellen in de dankoffer dat hij niet iedere keer naar voor of achter vliegt bij het remmen of optrekken.

De proride zal het bij mij ook niet worden denk ik, be aan het zoeken achter den tweedehands fietsenrek voor op de trekhaak, veel eenvoudiger en sneller lijkt mij.

Het is dat ik geen zin meer heb om nog een trekhaak op de huidige auto te laten zetten, en toch nog een nieuwe dakkoffer moet kopen
              Maar ik weet niet of het wel goed te doen is, vandaar de vraag.
              De proride is wel goed spul hoor, maar niet voor lange afstanden (hoogte bij peage, extra verbruik, weinig bescherming, ...)
              2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
              2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
              2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
              1999 Volvo V70 classic 2.5d
              1967 Volvo 123 GT

Comment

En per toeval weer een link naar Scott. Begrijp je nu wat ik bedoel met die commerciële bijklanken in uw posts?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                  Ja ik. Ik heb ooit naar 't zuiden gereden met een koersfiets in de dakkoffer. Wielen uit de fiets en in de wielzakken en fiets in de dakkoffer. Wat bagage erbij en een oud deken en de boel blijft strak liggen.

Comment

De vrouwmensjes zullen wel massaal van de 29 naar de 27.5 afzakken, grote knapen als een Geoff blijven op de 29. Maar de rest zie ik binnen de kortste keren naar de 27.5 evolueren, wat mij een ideale maat lijkt voor iedereen behalve de allegrootsen en de allerkleinsten.
                    Soit, ik ben uitgekocht, blijf bij m'n 26 en heb geen zin om mijn ganse park te verkopen en 27.5 te kopen. Zijn ook een paar museumstukken bij die ik niet wil verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Commerce hé man! Verkoopsaantallen.

Geen probleem.

Strakke Bimmer trouwens. Ben geen fan - behalve van de M modellen - maar deze ligt lekker in het oog

Comment

• Bij de vrouwen toch nog veel 29'ers heb ik de indruk, seizoen is eindelijk begonnen, ben eens curieus hoe het allemaal gaat evolueren.

Ik denk niet dat er zoiets bestaat als "beter." zonder meer.

Wel "beter voor…dit/dat"

Als een 29'er snellere rondetijden zet dan een 27,5 dan is hij tegen de klok beter. Goed voor mensen die prioriteit bij tijden/gemiddeldes leggen bv. competitie. Voor iemand die puur fun wil, is 27,5 mss beter. Voor iemand die in Azie een jaar wil biken is een 26 mss beter (wisselstukken etc). Ga zo maar verder.

Je kiest zelf prioriteiten, en afhankelijk daarvan zal een bepaald type beter/minder geschikt zijn. Maar bon, just my 2 cents..

Comment

• dubbelpost, excuses

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten

Ik denk niet dat er zoiets bestaat als "beter." zonder meer.

Wel "beter voor…dit/dat"
                            Ben ik het volledig mee eens. Da's eigenlijk gans de discussie samengevat in twee zinnen.

Comment

• Vandaag tourtocht in Heverlee meegedaan, prachtige bepijling vond ik! Was zeker de moeite!

Heb spijtig genoeg iets opgevangen over een reanimatie bij één van de mede-mountainbikers. Vertrek je thuis voor een tocht te gaan fietsen en dan gebeurd dit.. Niet te vatten.

Bekijk

Comment

• Oooh, wat zijn we toch lief voor mekaar.

Comment

• Sjans dat de pollies af en toe zijn werk nog doet!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• [/quote]

Comment

• dit is gewoon een moordpoging. Welke zieke geest bedenkt er zoiets ? In het bos heb je zoveel schaduwen dat je dit heel moeilijk zult opmerken, tot het te laat is.
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                        dit is gewoon een moordpoging. Welke zieke geest bedenkt er zoiets ? In het bos heb je zoveel schaduwen dat je dit heel moeilijk zult opmerken, tot het te laat is.
                                        Geen unicum helaas.
                                        Gebeurt ook bij plaatsen waar quads en motorcrossers passeren.
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Dit is werkelijk ziekmakend...
                                          Zoals A160 al zei.. tijdens een afdaling tegen 20-30km/u is dit helemaal niet te zien. Wanneer je het ziet is het waarschijnlijk als te laat om nog af te remmen.

Eén of andere boze eigenaar of domme jongeren die niets beters te doen hebben?

Bekijk

Comment

Working...
                                          X