Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Cannondale blijft in 2015 blijkbaar voor de hardtails de 29'er toer op gaan. Tot op heden nog steeds geen signalen van een 27,5 hardtail dus.
Flash frame is wel gewijzigd. Eindelijk hebben ze die lange balhoofdbuis ingekort. Ook een nieuwe Lefty voor 2015 dus. Goed nieuws voor de kleinere 29'er rijders of diegenen die graag diep zitten. Geen geklooi meer met aftermarket (-20° en meer) negatieve stuurpennen dus.
Spijtig! Maar blijkbaar is het dan toch niet nodig volgens hun..
Vandaag eindelijk de nieuwe "noord-zuid" lus eens gaan testen in Kasterlee, klein luske maar minstens even plezant dan de druk bezochte rode lus in Herentals.
Na mijn val van een tijdje geleden heb ik wel van de kleinste boomwortel schrik , en rijd ik dus als nen bompa.
(Daarmee dat ik niet/nauwelijks nog in Herentals rijd, heb daar altijd het gevoel iedereen in de weg te rijden)
Vandaag eindelijk de nieuwe "noord-zuid" lus eens gaan testen in Kasterlee, klein luske maar minstens even plezant dan de druk bezochte rode lus in Herentals.
Na mijn val van een tijdje geleden heb ik wel van de kleinste boomwortel schrik , en rijd ik dus als nen bompa.
(Daarmee dat ik niet/nauwelijks nog in Herentals rijd, heb daar altijd het gevoel iedereen in de weg te rijden)
BLOSO parcours Herentals-Lichtaart-Kasterlee blijft wel goed. Ook al hebben ze 't mooiste stuk er een jaar terug uit gehaald (stuk aan 't zwart water). Ik ken m'n weg er wel goed en zoek dan dikwijls paadjes op buiten het parcours, en dan is 't echt wel super om daar te rijden.
Comment