Prachtige foto in een prachtige streek.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic III
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenIk snap nog steeds niet dat zo een lefty niet breekt.
Waarschijnlijk omdat ik nog nooit naar de techniek er achter gekregen heb.
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Comment
-
Tja, heb jaren met spd gereden (shimano xt/time atac). Het heeft zen voordelen, maar...
Rijd nu al goei 2 jaar met flats, voor m'n woon/werk is dat veel simpeler, en int veld geraak ik toch merkbaar overal beter door en op.
Ja, dat zit int koppeke, ook dat weet ik. Ben er tevreden mee.
Enkele jaren geleden ben ik zwaar ten val gekomen (mede door de klikpedalen), en was mijn arm/schouder op 5 plaatsen gebroken met als gevolg dat ik nu rondloop met een hoop metaal in mijn arm/schouder.
Dat was de druppel....
Groot/juist gepast/klein frame, kwestie van persoonlijke smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenIk zou ook niet meer zonder kunnen. Niet meer kunnen trekken met de benen en enkel maar duwen, ik zou niet meer vooruit geraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenMaar op het eerste zicht denk ik altijd dat die as gaat brengen omdat die enkel links vast hangt.
Comment
-
Ik persoonlijk nooit echt ne fietser geweest. 15 jaar geleden ne MTB gekocht en daar staan vandaag nog steeds geen 1000km op. December ne 29" bij gekocht en deze keer met SPD's en zou ze niet meer kunnen missen. Wat een verschil.
Tot nu toe wel nog niet mee gevallen en heb ze ook nog vrij los staan. Klik nooit per ongeluk uit, maar als ik ineens dreig te vallen, komen ze direct los. Op zich staan ze zo goed voor mij.
Gisteren heb ik mijne maat wel serieus zien vallen en door de klikpedalen nog een stuk erger. In de bossen hebt ge soms van die bankirai paadjes en ik waarschuwde hem nog dat die spekglad zijn deze tijd van het jaar. En het was idd zoals op het ijs. Mijn zijn gezicht op het hout, en zijn vingers staken tussen de spleet van de planken
Hij kon er achteraf toch mee lachen. Maar ben er zeker van dat hij toen beter flats had gehad
Comment
Comment