Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Dan gaan we eens werk maken van een ritje in den bos hé.
    Jazeker! Het zou na volgende week wat beter worden. Dus daar hoop ik dan maar op. Dan kunnen we een mooie tocht maken!

Comment

• Vala, tis nen 29"er geworden, Stevens applebee.
      Ik wilde eigenlijk zoveel niet besteden aan een fiets maar bon eens je dan in de winkel staat... En nu ben ik wel goed voor een lange tijd plus de gezondheid vaart er wel bij

Comment

• In dat zalige appelkleurtje?

Comment

• Vermits ik volgende week op vakantie vertrek, ga ik deze week zoveel mogelijk avondritjes doen om de calorieën eraf te halen die ik volgende week te veel binnen krijg.
          En de rest van de bende gaat uit sympathie mee

Comment

• Profiteer ervan en was samen de auto.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Een goede keuze naar mijn mening, de 29'er.

Comment

• Vandaag ineens de ingeving om na het werk nog eens te gaan mountainbiken.
                Eerste ritje van't jaar... Shame!

Deed deugd!

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

In dat zalige appelkleurtje?
                  Neeje, zwart met gele letters. Ergens wel getwijfeld maja. Kdenk dat da zwart minder rap zal tegensteken.

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De Kempense zandgronden, heerlijk. Het regent 'n paar dagen niet en er is nog nauwelijks modder te bespeuren. Alleen het stukje vanaf de Palingboer tot aan waar je rechts gaat richting het spoor is te mijden.

Comment

• Morgen ook nog eens in Lichtaart/Kasterlee gaan rijden. Heb de voorbije dagen alleen met de koesfiets gereden in afwachting tot dat de modder wat verdwijnt.
                        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Tijd voor een meet!!

Comment

• Zowel zaterdag als zondag wordt het prima fietsweer. Op beide dagen wil ik wel gaan MTB-en. Laat maar weten welke dag het beste past, dan gaan we dan eens een MTB-tochtje maken!

@Barie: er ligt nauwelijks modder nog. Er ligt alleen nog veel modder (en diepe plassen) op het stukje direct na de splitsing groen/rood richting en spoor en vermoedelijk op het altijd vettige laatste stukje van rood.

Comment

• Dat het nu maar droog blijft. Heb me voorgenomen om deze week elke dag te gaan MTB'en zodat ik meer plaats heb voor te eten volgende week
                              Afgelopen 3 dagen telkens 25km gaan MTB'en 's avonds, maar begin het nu wel te voelen. Vanavond en morgen avond moet ik babysitten en dan hangen we de aanhangfiets erachter en gaat we op hartslag rijden

Zaterdag nog eens alleen de bossen in en mss zondag VM ne toertocht.

Maar ergens zegt een stem dat ik een dagje pauze moet inlassen.

Comment

• Hoe leuk het ook is, overdaad schaadt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                  Dat het nu maar droog blijft. Heb me voorgenomen om deze week elke dag te gaan MTB'en zodat ik meer plaats heb voor te eten volgende week
                                  Afgelopen 3 dagen telkens 25km gaan MTB'en 's avonds, maar begin het nu wel te voelen. Vanavond en morgen avond moet ik babysitten en dan hangen we de aanhangfiets erachter en gaat we op hartslag rijden

Zaterdag nog eens alleen de bossen in en mss zondag VM ne toertocht.

Maar ergens zegt een stem dat ik een dagje pauze moet inlassen.
                                  Ik weet niet wat je gewoon bent.

Een wielrenner kan dit gemakkelijk aan. Als ik elke dag ga knallen op de MTB ben ik echter zo overtrained. Opbouwen en luisteren naar je lichaam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JackR Bekijk Berichten
                                    Zowel zaterdag als zondag wordt het prima fietsweer. Op beide dagen wil ik wel gaan MTB-en. Laat maar weten welke dag het beste past, dan gaan we dan eens een MTB-tochtje maken!

@Barie: er ligt nauwelijks modder nog. Er ligt alleen nog veel modder (en diepe plassen) op het stukje direct na de splitsing groen/rood richting en spoor en vermoedelijk op het altijd vettige laatste stukje van rood.
                                    Zondag 09:00u aan de parking van de kruisberg Herentals?

Hier ==> https://www.google.be/maps/@51.18984...2!8i6656?hl=nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JackR Bekijk Berichten
                                      Ik weet niet wat je gewoon bent.

Een wielrenner kan dit gemakkelijk aan. Als ik elke dag ga knallen op de MTB ben ik echter zo overtrained. Opbouwen en luisteren naar je lichaam.
                                      Idd. Ga vandaag overslaan. Vooral omdat de zoon ni mee wil en de mama is weg. Heb toch al 4 dagen gereden, warvan 2x MTB en 2 x gewoon op de baan met de mtb, waarvan gisteren met aanhangfiets. Dus morgen en zondag nog :-)
                                      Last edited by ; 09/07/2016, 16:00.

Comment

Zondag 09:00u aan de parking van de kruisberg Herentals?

Hier ==> https://www.google.be/maps/@51.18984...2!8i6656?hl=nl
                                        9 uur is wel erg vroeg voor mij, de Kruisberg is voor mij een uur fietsen. Tien uur haal ik gemakkelijk, is dat ook goed voor u? Heb een bericht gestuurd.

Comment

• PM terug.

Comment

Working...
                                          X