Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Nu wil ik een gravelfiets. Zodra ik die heb wil ik weer een racefiets (erbij)
    IK vind het kleur mooi maar het is iets té. Gewoon de letters in het mosterd en dan is het

Offerte gekregen van 1850 voor die Pearl. Very tempting met 105. Enkel nog even checken welke wielen hij wil gebruiken, nu staat er gewoon Mavic 29'.
    Een merk zegt nooit veel. Mavic heeft ook verschillende reeksen. Ben eens benieuwd welke ze erop zetten. In die prijscategorie van fietsen, zijn dat meestal geen slechte wielen.

Comment

• De Pearl piste is afgevoerd om de Cannondale plots toch 3,5 maand vroeger geleverd kan worden.
      De communicatie was heel summier. Ik vroeg of hij een offert ekon maken met DT Swiss wielen en welke hij kan leveren.
      Het antwoord was: "Ok. For 2000 i an build it with DT Swiss wheels."
      geen typeaanduiding, dus daar ben je ook weinig mee.

Blijft wel een knappe fiets...
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Deze mogen ze hier ook afzetten... .
        Dat kleurtje alleen al... metallic oranje.

Comment

• Hier ook welkom. Oranje is ook altijd mooi. Mijne zoon zijn favoriete kleur.

Comment

• Mooi idd. En ik ben geen oranje fan. Maar hier zit er 'diepte 'in het kleur. Mooi mooi.
            Ik ben aan het kijken voor oranje fietsschoenen voor bij de groene gravelbike. Groen en oranje werken goed samen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
              Mooi idd. En ik ben geen oranje fan. Maar hier zit er 'diepte 'in het kleur. Mooi mooi.
              Ik ben aan het kijken voor oranje fietsschoenen voor bij de groene gravelbike. Groen en oranje werken goed samen.
              Ah, gij zijt zo ene waarbij de outfit moet passen bij de fiets Fietsen is geen modeshow hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ah, gij zijt zo ene waarbij de outfit moet passen bij de fiets Fietsen is geen modeshow hé
                Maar het mag wel een modeshow zijn hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Maar het mag wel een modeshow zijn hé.
                  Tuurlijk, maar we zwanzen er altijd mee als iemand daarmee af komt. Bij ons is het complete kakafonie. Maar ik ken mensen die de kleur van hun fiets bepalen aan de hand van hun outfits. Nu, vermits tegenwoordig al mijn fietsen blauw zijn, maakt het dat wel makkelijker

Daarnet bericht gekregen dat UPS mijne ingeruilde GPS heeft afgeleverd in de krantenwinkel. Geen zweetdruppels meer omwille de batterij

Comment

• Ik heb ook wel tenues die assorti zijn. Tenue voor 18 euro bij ali. Daar kan ik niet voor sukkelen om eens de patser uit te hangen.
                    .

Comment

Ik heb ook wel tenues die assorti zijn. Tenue voor 18 euro bij ali. Daar kan ik niet voor sukkelen om eens de patser uit te hangen.
                      .
                      Mijne helm was ne blauwe, die ik kocht toen ik een zwarte fiets had. Maar ik heb de nieuwe fietsen niet gebaseerd op de kleur van de helm Mijne MTB helm nu is ne volledige zwarte.
                      Ik heb allerlei outfiets. Die van de wielerclub zitten sowizo rare kleuren in dat ge wss alleen maar bij Orbea terug vindt. Dan heb ik een aantal outfiets van de BMX club in Vlijtingen die altijd zwart met zeer veel fel geel in zijn Zeer opvallend ook.

Schoenen zijn bij mij allemaal zwart, want ik wissel sneller van fiets, dan van schoenen

Comment

• Ik ga niet 5 verschillende kleuren door elkaar dragen, dat klopt.
                        M'n Sensa is matzwart dus dat gaat met alles. Ik heb nu witte en zwarte schoenen, draag altijd witte kousen,...
                        Maar ik ga op m'n groene fiets geen blauw truitje dragen, met een gele helm, rode bril en witte schoenen.

Maar ik ben helemaal geen fashionista Echt hoor

Ik kan ook geen geld uitgeven aan dure spullen.
                        Dit is m'n laatste Ali truitje, 20 euro, zit heerlijk. En oranje accenten die passen bij groen

Comment

• Comment

Doe die rooie maar weg

Comment

• Qua kleurstellingen zijn in mijn ogen de spanjaarden nauwelijks te kloppen. Orbea en Megamo hebben altijd schitterende kleurcombinaties en ook steeds veel keuze in kleuren. Veel merken hebben maar 1 à 2 kleuren per model, dat heb ik bij Orbea al gezien dat ze daar 5 tot 6 kleuren hadden voor 1 en hetzelfde model. Bij Megamo is dat 3 à 4 kleuren.

Comment

• Dat rood en blauw zijn retro Volvo Cannondale teamkleuren, heruitgebracht. Dateren uit de jaren '90. Ik vind dat rood heel dik!

Ik heb nog zo'n F2000 in 't rood gehad.

Comment

Dat rood en blauw zijn retro Volvo Cannondale teamkleuren, heruitgebracht. Dateren uit de jaren '90. Ik vind dat rood heel dik!

Ik heb nog zo'n F2000 in 't rood gehad.

En vroeger vonden we dat allemaal mooi. Als ik nu een 26" zie, is het alsof de verhoudingen al die jaren gewoon verkeerd hebben gezeten

Comment

• Ik weet nog toen ik voor de eerste keer een 29'er zag. Ongeveer zo'n tien jaar geleden. Dat trok op niets, zo'n megawielen. Was tijdens een uithoudingswedstrijd, toen was er zelfs nog discussie of die wel mocht meerijden wegens niet reglementair. Of hoe tijden kunnen veranderen.

Comment

• Mijne eerste MTB kreeg ik op mijn 11de. Dus zal in 1987 geweest zijn Een echte van het merk MTB kostte toen 18000fr wat veel geld was voor een fiets. Dat kwam hier pas op en die pé van de krantenwinkel was den eerste in het dorp met een echte MTB. Ik was den derde met een fake MTB uit de GB die toen 7500fr kostte Ideaal voor naar school te rijden. Na die heb ik er nog ene gehad en daarna gewoon allegaartjes om naar de bushalte te fietsen. 20 jaar terug dan 28000fr gegeven aan een fully die ik vandaag nog steeds heb ik ik aan twijfel of hij al 1000km heeft Enige dat er ooit aan vervangen is, zijn de remblokjes omdat ze verduurd waren en hij heeft 1 x een deftig onderhoud gehad. Gebruik ik nu nog om naar een fuif of op café te gaan en zelfs nog heel soms als reserve, al is dat weer een 2-tal jaar geleden. En dan in 2015 pas de smaak te pakken en een 29" Trek gekocht. Dus op 32 jaar tijd zit ik nog maar aan mijne 6de MTB

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Ik heb nog een Minerva MTB gehad, ergens in '94, dan een Trek in '97 en in '99 is het Cannondale tijdperk aangebroken.

F1000 in '99, kostte 78.000 Bfr.

In 2007 de Caffeine 4SL. Mee gereden tot 2013.

Dan de F29 carbon2. Tot 2019 mee gereden.

Dan nog twee Cannondales, enkel om eens te hebben en doorverkocht.
                                          F2000 uit '97 van hierboven en een F1 Flash uit 2010. Laatste jaar dat Cannondale z'n frames in the usa maakte.

En dan dit patserding....
                                          F600SL uit 2003 Sobe team color.

Comment

Working...
                                          X