Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic III

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geef nu toe, die 26" verhoudingen kloppen toch niet meer hé

Ik sinds gisteren een nieuwe Garmin Edge 820 (refurb) toegekregen en ben benieuwd of de batterij nu weer langer mee kan.

Comment

• Zo mooi als ik racefietsen kan vinden, zo weinig doen mtb's me. Zelden vind ik er ééntje mooi (sorry Jakkel).
      Idd, jaren geleden leken die 29'ers helemaal uit proportie. Nu zien 26'ers er net heel raar uit...

(gravelbike wordt dinsdag geleverd! olé!)
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Dat rood en blauw zijn retro Volvo Cannondale teamkleuren, heruitgebracht. Dateren uit de jaren '90. Ik vind dat rood heel dik!

Ik heb nog zo'n F2000 in 't rood gehad.

Heb nog even zo een koersfiets gehad. Dacht dat het toen met Saeco reclame was.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Heb 3 weken geleden mijn 26inch te koop gesteld en had meteen meer dan 10 kopers die meteen gingen komen.
          Vroeg 750€ voor een 9 jaar oude fiets en de eerste die gekomen is heeft hem meteen meegenomen.

De anderen verwittigd en alleen maar teleurgestelde reacties.

De koper kwam ook van een 29 maar vond het te lomp en wilde weer een 26.
          Twee oudere personen wilden ook terug liever een 26.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Heb 3 weken geleden mijn 26inch te koop gesteld en had meteen meer dan 10 kopers die meteen gingen komen.
            Vroeg 750€ voor een 9 jaar oude fiets en de eerste die gekomen is heeft hem meteen meegenomen.

De anderen verwittigd en alleen maar teleurgestelde reacties.

De koper kwam ook van een 29 maar vond het te lomp en wilde weer een 26.
            Twee oudere personen wilden ook terug liever een 26.
            Hebt ge chance gehad, want die 26'ers gaan thans niet zo heel hard. Maat van mij had zijne Trek 26" van destijds nieuwprijs €3500 ook direct kwijt voor €650. Ik had hem aangeraden hem op marktplaats.nl te zetten omdat nederlanders nog steeds wild zijn van 26" en de belgen in mindere mate. Dus ge ziet dat het nog kan hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Heb nog even zo een koersfiets gehad. Dacht dat het toen met Saeco reclame was.
              Ik ook, een R900, enkel de Saeco reclame ontbrak bij mij.

Comment

• En dat het weer goed was vandaag :-)

En dat na 17km. Na 43km zag ge nog nauwelijks dat hij blauw was. Heerlijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Last edited by ; 15/12/2019, 16:12.

Comment

• Je hoeft daar zelfs niet offroad voor te gaan... Ik begin naar de lente snakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                    Je hoeft daar zelfs niet offroad voor te gaan... Ik begin naar de lente snakken.

Dees heeft ook zijn charmes. Had 450hm op 43km. Dus voel in de benen dat er gefietst is

Comment

• IK kan ook genieten van het afzien soms. Van vuil, regen, wind,...
                      Maar sinds half oktober al iets te veel zeiknat geweest op de woonwerk ritjes.Ook continu iets te veel wind om leuk te zijn. En dan moet de échte vrieskou nog komen.
                      Ik ben echt fan van warmte, mag zelfs hitte zijn. Ergens moet er iets zuiders in m'n DNA zitten.
                      overal
                      Na het ritje van daarnet heel de fiets kuisen want ik hoorde overal van alles knarsen en kraken na 20 kilometer. Daarna even de tuinslang op mezelf om de ergste modder van de kleren te krijgen. Hup alles in de wasmachine en dan uiteindelijk zelf onder een warme douche.

Nee, geef mij maar ritjes waar ik in 2 minuten alle kleren aanhebt, fiets pakken, uren rijden, hup, fiets wee in de garage, korte frisse douche en klaar
                      #ennugenoeggeklaagd

Comment

IK kan ook genieten van het afzien soms. Van vuil, regen, wind,...
                        Maar sinds half oktober al iets te veel zeiknat geweest op de woonwerk ritjes.Ook continu iets te veel wind om leuk te zijn. En dan moet de échte vrieskou nog komen.
                        Ik ben echt fan van warmte, mag zelfs hitte zijn. Ergens moet er iets zuiders in m'n DNA zitten.
                        overal
                        Na het ritje van daarnet heel de fiets kuisen want ik hoorde overal van alles knarsen en kraken na 20 kilometer. Daarna even de tuinslang op mezelf om de ergste modder van de kleren te krijgen. Hup alles in de wasmachine en dan uiteindelijk zelf onder een warme douche.

Nee, geef mij maar ritjes waar ik in 2 minuten alle kleren aanhebt, fiets pakken, uren rijden, hup, fiets wee in de garage, korte frisse douche en klaar
                        #ennugenoeggeklaagd
                        Mooi weer is idd veel fijner, maar dit kan me niet stoppen. Enkel in de zeikende regen rij ik niet graag. En moet eerlijk toegeven dat ik een hekel heb aan lange lycra aantrekken

Comment

IK kan ook genieten van het afzien soms. Van vuil, regen, wind,...
                          overal

#ennugenoeggeklaagd
                          Helemaal mee eens, ben dat weer kotsbeu. Tegenwoordig ligt het wegdek haast altijd nat, ook met al die rotte bladeren die nat blijven = altijd smerige fiets en opspattende vuiligheid. Geef mij maar de warmere, drogere maanden, mag goed warm zijn, maar moet niet. Al die nattigheid, de laatste jaren moet ik er niets meer van weten.

Vandaag niks gereden, werkendag.

Comment

• 2020 model, schoon kleurtje en... skinwall banden...

Comment

• Mooi kleurtje inderdaad.
                              En ik heb medelijden met Ralph. HIj zal Ray nooit of te nooit kunnen inhelen...

Die namen van Schwalbes MTB banden vind ik wel leuk. Beter dan 10 verschillende banden onder dezelfde naam uitbrengen.

Comment

• Body plots vastgelopen. Een draad in verzeild geraakt. Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de boel terug wat proper te maken en... de tandjes van de ratchet te tellen. Het zijn er geen 18, wel 36t. Dus , we waren allebei fout.

Body bolt terug als voorheen.

Comment

• Ok, maar geweet als het kapot is, kunt ge er ook 56 steken hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                    Ok, maar geweet als het kapot is, kunt ge er ook 56 steken hé
                                    54 is het. Ik denk niet dat het snel kapot geraakt. Kost ook 70 euro voor zo'n twee wieltjes.... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

54 is het. Ik denk niet dat het snel kapot geraakt. Kost ook 70 euro voor zo'n twee wieltjes.... .
                                      Ah ja, 54.

Geen idee hoe lang het mee gaat. €70 is idd veel geld als ge dat zo ziet, maar als het bv 10000km mee gaat, valt dat nog goed mee

Comment

• Ge krijgt er wel een potteke vet bij.

Comment

• In de lente 2020 komt Continental met skinwall banden op de markt, ook m'n favoriete band, de RaceKing. Ik weet alvast welke m'n volgende banden worden.

Comment

Working...
                                          X