Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wegfietsers-topic II
Collapse
X
-
titanium komt er precies nog iets beter uit
Comment
-
mja, je zou nog kunnen verschieten wie dit maakt. Zie maar naar die houten Audi fiets
The carbon frame is both light and stiff, absorbs shocks, and is absolutely corrosion-free. BMW says it doesn’t use any mass-produced elements in its fleet of bicycles, instead working only with frames it develops itself.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenmja, je zou nog kunnen verschieten wie dit maakt. Zie maar naar die houten Audi fiets
http://www.autoevolution.com/news/bm...ted-32673.html
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
En ik maar denken dat die alleen maar het duurste (carbon) kopen voor op hun fiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenIk gebruik dezelfde bidonhouders van de Decathlon
En ik maar denken dat die alleen maar het duurste (carbon) kopen voor op hun fiets.
Daar rijden veel profs mee, die drinkbus kan daar niet uit vliegenKheb ze ook steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenIk gebruik dezelfde bidonhouders van de Decathlon
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHet is niet heel duidelijk op de foto, maar zijn dat geen Elites?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
Het valt mij wel op hoe kort de zitpositie voor de stoker is. Zeker in vergelijking met de gestrekte positie voor de man vooraan.
Comment
-
Ik rijd sowieso op al mijn fietsen met MTB-schoenen. Heb een paar voor in de zomer en een paar voor in de winter. Die noppen zijn perfect. Loop je tenminste nooit op de plaatjes zelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk vind die ook mooi maar ik zet de stap niet omdat ik m'n SPD pedalen niet kwijt wil.
Ik eigenlijk ook niet. SPD heeft me nooit in de steek gelaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk rijd sowieso op al mijn fietsen met MTB-schoenen. Heb een paar voor in de zomer en een paar voor in de winter. Die noppen zijn perfect. Loop je tenminste nooit op de plaatjes zelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenErg hé!
Ik eigenlijk ook niet. SPD heeft me nooit in de steek gelaten.
Comment
Comment