Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Zal bij mij nog niet voor direct zijn. Heb nog een nieuwe Pro 2 Race (in verpakking) liggen.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Dat is idd wel versleten.
      Bij die Michelins zie je het niet echt als je band in die mate versleten is. Gaan ook wel lang mee in feite.
      Vroeger reed ik op de weg met Vittoria. Ben toen overgeschakeld naar Michelin Axial Pro (die zwart-groene bandjes). Sindsdien niets anders meer dan Michelin.
      Pics please...
      Ik plan om als volgende setje ook voor zwart-groene te opteren . Het type ik dan zal kiezen bepalen we dan wel, maar kwestie van de esthetiek al eens te zien
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
        Pics please...
        Ik plan om als volgende setje ook voor zwart-groene te opteren . Het type ik dan zal kiezen bepalen we dan wel, maar kwestie van de esthetiek al eens te zien
        Axial Pro bestaat niet meer hoor. De mijne zijn ook al lang versleten. Google er eens op, als je ze wil zien.
        Die waren bij mijn weten trouwens alleen in dat groen-zwart verkrijgbaar.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
          Pics please...
          BTW, check anders eens het 'M'n fietsen'-topic.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
            Litespeed
            alleen zo jammer dat ze zelfs 2e hands zo duur zijn.
            Thanks. Voor een 1000 a 1500€ moet je al een prima tweedehands Litespeed of Seven en andere Merlins kunnen vinden hoor.

Als je ziet dat dit Vortex frame nieuw 4000€ kostte (in 2001) en als je dat frame nu bekijkt, 10 jaar later, is het eigenlijk nog steeds 'nieuw'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Weeral dat gezever over die helmen...

Ik reed vorige weken in de Alpen bergop dikwijls ook zonder helm als 't vlammens heet was. Tegen 15 per uur rijden is net iets minder risicovol dan tegen 80 per uur ne col afvlammen hé...
              Jaja, vertel dat maar aan de nabestaanden van Kivilev Niet voor niets heeft de UCI nadien ook verplicht om de helm te blijven dragen tijdens een aankomst bergop.

Maar bon, elk zijn keuze. Ik ben een helm zodanig gewoon dat mij dat zelfs bij 50° in de zon niet meer stoort, ik merk amper dat ik een helm draag...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                Met helm (2 weken geleden) :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Jaja, vertel dat maar aan de nabestaanden van Kivilev Niet voor niets heeft de UCI nadien ook verplicht om de helm te blijven dragen tijdens een aankomst bergop.

Maar bon, elk zijn keuze. Ik ben een helm zodanig gewoon dat mij dat zelfs bij 50° in de zon niet meer stoort, ik merk amper dat ik een helm draag...
                  Jij gaat ook ooit lopen zeker? Dan veronderstel ik dat je ook een helm draagt tijdens het lopen?

Eén van m'n ritjes op Alpe d'Huez...
                  Net iets leuker om enkel met dat zweetvodje op mijne kop naar boven te rijden, iets mis mee? Denk het niet hé.

Een warme dag...

Een iets minder warme dag...
                  Last edited by Jakkel; 28/07/2011, 16:34.

Comment

Maakt geen bal verschil uit of je die helm nu draagt of niet, kwa warmte. Als je dat maar weet.

Comment

Potverdomme, een zoekertje gevonden uit Nederland met enkele tijdritfietsen en frames te koop. Ook mijn maat was erbij en kostte volgens de site 375 euro. Het was bij nen winkel dus ik eens getelefoneerd en ze gingen terug bellen. Nog 1 52 beschikbaar maar die werd alleen afgemonteerd verkocht.

Tijdritframes die prijselijk zijn in mijn maat zijn echt zeldzaam

Comment

Maakt geen bal verschil uit of je die helm nu draagt of niet, kwa warmte. Als je dat maar weet.
                        Adri, bij u misschien niet.
                        IK voel me comfortabeler om te klimmen in pokkeheet weer met enkel een zweetvod op mijne kop, dan dat daar nog een helm extra bij opzit. En... iets mis is daar niet mee denk ik.

Comment

Laat ons het daar op houden dan, ieder zijn meug. En dat we niet op ons hoofd mogen vallen hee, helm of niet

Comment

Op de koersfiets nooit zonder helm, op mewone fiets wel. Maar ook daarvoro ga ik nu een helmpje kopen omdat ik me zonder helm 'naakt' voel.

Biedt zoiets voldoende bescherming?

En lopen doe je meestal niet op de openbare weg maar op een fietspad, looppiste,...
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten

En lopen doe je meestal niet op de openbare weg maar op een fietspad, looppiste,...
                              Met de nadruk op 'meestal'.

Btw, fietsen doe je normaal ook op een fietspad, moest je 't niet weten. En lopen doe je dus ook gewoon op de openbare weg. Nadda, noppes verschil met het oprijden van een berg tegen 15 per uur dus.

Comment

Ah, mag je met een koersfiets op het fietspad rijden???
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Als je graag banden plakt moet je dat vooral doen. Ik rij toch liever op de weg, om die reden en ook omdat je meestal veel te snel gaat voor op een fietspad te fietsen.
                                  De meeste auto-bestuurders hebben er geen problemen mee, de uitgedroogde, rokende en gsm'ende anti-sportman macho in zijn jonnykarreke niet te na gesproken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                    Op de koersfiets nooit zonder helm, op mewone fiets wel.
                                    Awel, bij mij 't zelfde, en dat terwijl het stadsverkeer toch een pak gevaarlijker is dan - inderdaad Jakkel - l'Alpe d'Huez oprijden. Dus tja...

Comment

Als je graag banden plakt moet je dat vooral doen. Ik rij toch liever op de weg, om die reden en ook omdat je meestal veel te snel gaat voor op een fietspad te fietsen.
                                      De meeste auto-bestuurders hebben er geen problemen mee, de uitgedroogde, rokende en gsm'ende anti-sportman macho in zijn jonnykarreke niet te na gesproken.
                                      Kan dat fietspad er niet tegen misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                        Kan dat fietspad er niet tegen misschien?
                                        Nee. De staat van de meeste fietspaden al eens bekeken? Allemaal veroorzaakt door wielertoeristen.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik vind da met momenten nog plezant, die puttekes Veel springen en doen, zeker als het bergaf gaat is da leuk. Bv. den bosbeek naar beneden richting Bollebeek. Constant springen, sturen en doen. Goe voor den techniek

Comment

Working...
                                          X