Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
    Kwist het!

Kzag dat het laatste bericht van jou was en dat het nen Six zou zijn
    Spijtig dat de Headtube te lang is Zoals bij de meesten. Ik moet met mijn stuur lager kunnen gaan, mijn Massi was even hoog en ik zat volledig beneden. Alléja met een neerwaartse stuurpen kan ik wat compenseren maar is de marge voor in de toekomst weg.

Spijtig want het is echt een prachtig frame
    Dan moet je deze kopen.

Een SS Hi-Mod maat 52. Die heeft een balhoofdbuis van 12 cm. Die 52 six heeft er eentje van 14 cm. Een kortere balhoofdbuis voor een 52 ga je niet vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Dan moet je deze kopen.

Een SS Hi-Mod maat 52. Die heeft een balhoofdbuis van 12 cm. Die 52 six heeft er eentje van 14 cm. Een kortere balhoofdbuis voor een 52 ga je niet vinden.
      Knap, enkel nog effe sparen Staat al op het lijstje van mogelijke frames

Comment

Dan moet je deze kopen.

Dit zoekertje is helaas verwijderd.

Het gaat snel.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Allee, toch al iets van nieuws. Het frame van de Six13 wordt vervangen. Vraag is alleen door wat, ze twijfelen nog tussen een Supersix en Supersix Hi-Mod.. Bij twijfel, kies de beste zou ik zeggen Volgende week weet ik hopelijk eindelijk de details..
          Mtb staat klaar voor alweer een modderrit, met nieuwe lagers voor het voorwiel.

Comment

• De modder zal na vannacht wel wat opgesteven zijn vermoed ik. Ik hou het nog even bij wegritten. Hopelijk is de Zoenk dit jaar moddervrij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              De modder zal na vannacht wel wat opgesteven zijn vermoed ik. Ik hou het nog even bij wegritten. Hopelijk is de Zoenk dit jaar moddervrij
              Van 't weekend niet kunnen rijden. Spijtig want het was zalig weer!
              Voor morgen plan ik m'n eerste +100 km rit van 't jaar.

Comment

• Koud en open, maar ook veel stank van auto's en dergelijke. Ik heb liever een beetje wind (maar niet te veel )

Comment

Koud en open, maar ook veel stank van auto's en dergelijke. Ik heb liever een beetje wind (maar niet te veel )
                  Van die stank van koning auto mag je hier niks zeggen.

Comment

• Zalig fietsweertje! Zachte bries uit het noordoosten en volle bak zon. 118 km's gebold tegen 30,4 gemiddeld. Bijna vier uur op de fiets, dat was lang geleden, en dat voel je wel.

Comment

De modder zal na vannacht wel wat opgesteven zijn vermoed ik. Ik hou het nog even bij wegritten. Hopelijk is de Zoenk dit jaar moddervrij
                      Ik hou het voorlopig bij mtb, gezien de situatie met de racefiets ?? Gisteren was het perfect, maar een klein beetje modder meer, veel ijs, af en toe uitkijken waar je reed tussen de bevroren moddersporen..Dolle pret met 2 bar druk in de banden, afzien voor de mannen met 3 bar en meer in de bandjes..

Comment

Zalig fietsweertje! Zachte bries uit het noordoosten en volle bak zon. 118 km's gebold tegen 30,4 gemiddeld. Bijna vier uur op de fiets, dat was lang geleden, en dat voel je wel.
                        vlak parkoers durf ik hopen

Comment

vlak parkoers durf ik hopen
                          Nee hoor, vijf bruggen moeten oprijden.

Ja inderdaad, vlak parcours, waarvan ongeveer de helft op jaagpaden langs de talrijke waterlopen hier in de regio.

Comment

• Meer moet dat niet zijn rond deze tijd van het jaar. Dat is langs deze kanten veel moeilijker te doen, ik zit hier altijd met klimmen.

Comment

Meer moet dat niet zijn rond deze tijd van het jaar. Dat is langs deze kanten veel moeilijker te doen, ik zit hier altijd met klimmen.
                              Normaal kom ik deze tijd van 't jaar nog niet boven de 100 km ritten. Ik ben al blij dat ik midden januari op het vlakke zo'n afstand kan afleggen.

Neef van m'n vrouw belde net om morgen te gaan MTB'en aan de lilse bergen, dat gaat gene vette worden met m'n zware benen peins 'k.

Comment

Normaal kom ik deze tijd van 't jaar nog niet boven de 100 km ritten. Ik ben al blij dat ik midden januari op het vlakke zo'n afstand kan afleggen.

Neef van m'n vrouw belde net om morgen te gaan MTB'en aan de lilse bergen, dat gaat gene vette worden met m'n zware benen peins 'k.
                                Dat gaat wel jong, heb dat dit weekend ook gedaan.

Zaterdagvoormiddag met de koersfiets naar scherpenheuvel en terug (106km) en zondagochtend 60km TT in Goirle.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  Dat gaat wel jong, heb dat dit weekend ook gedaan.

Zaterdagvoormiddag met de koersfiets naar scherpenheuvel en terug (106km) en zondagochtend 60km TT in Goirle.
                                  Maar gij zijt dan ook een beest hé.

Comment

• Ik heb mijn 100 km wel trager gereden dan jij hoor.

Comment

Ik heb mijn 100 km wel trager gereden dan jij hoor.
                                      In Scherpenheuvel gaat het omhoog ook hé.

Comment

In Scherpenheuvel gaat het omhoog ook hé.
                                        das waar, heb de poggio ook nog meegepakt.

Distance 104,18 km | Time 3:49:58 | Speed 27,2 kph | Elevation 502 m

Comment

das waar, heb de poggio ook nog meegepakt.

http://connect.garmin.com/activity/141458813
                                          Prachtige klim hé! Die brug over 't spoor opknallen en dan begint het pas echt steil te worden, zeker na die haarspeldbocht is 't sterven tot boven. Nu, dat vind ik toch

Vandaag aan de lilse bergen een stukje gereden dat ik nog niet kende, mijne compagnon kende dat. Achter die parking aan de lilse bergen heb je daar allemaal heuveltjes kort achter mekaar liggen. Zalig om over te vlammen. Een beetje 'herentals achtig'.
                                          Enfin, 'k heb het nu wel gehad. Gisteren 118 en daarnet 65 met de MTB. Morgen rustdag.

Comment

Working...
                                          X