Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ondertussen heb ik nog steeds geen nieuw frame, maar ik weet nu wel waarom.
Ze zijn bij Cannondale op hun beslissing teruggekomen en willen nu ongeveer 750 euro voor een Supersix in Crash replacement, en een 500 euro voor een CAAD10.
Terug naar af, en de goesting om nog een cent uit te geven aan Cannondale, zit ergens heel ver weg in een heel klein hoekske.
Ik heb de mails gezien, dit komt echt vanuit Oldenzaal. Ze spreken zichzelf tegen in de mails, maar willen van geen wijken weten. Dat frame staat dus nog steeds ergens apart in Oldenzaal.
Voor mij part mag het er blijven staan.
Cannondale garantie, dit was de druppel. Steek je levenslange garantie waar ze geen licht ziet en stop met de mensen voor te liegen.
Ondertussen heb ik nog steeds geen nieuw frame, maar ik weet nu wel waarom.
Ze zijn bij Cannondale op hun beslissing teruggekomen en willen nu ongeveer 750 euro voor een Supersix in Crash replacement, en een 500 euro voor een CAAD10.
Terug naar af, en de goesting om nog een cent uit te geven aan Cannondale, zit ergens heel ver weg in een heel klein hoekske.
Ik heb de mails gezien, dit komt echt vanuit Oldenzaal. Ze spreken zichzelf tegen in de mails, maar willen van geen wijken weten. Dat frame staat dus nog steeds ergens apart in Oldenzaal.
Voor mij part mag het er blijven staan.
Cannondale garantie, dit was de druppel. Steek je levenslange garantie waar ze geen licht ziet en stop met de mensen voor te liegen.
En vandaag bieden ze hun excuses aan, om de bovenstaande situatie recht te trekken.. Benieuwd hoe dit afloopt.
Voor dit weekend heb ik mijn Merida Speeder terug in orde gezet om daar wat kilometers mee te maken..
Ondertussen ook zelf telefoon gekregen vanuit Oldenzaal met de persoonlijke excuses van de afhandelaar. Ze doen er nu alles aan om dit frame zo snel mogelijk bij de dealer te krijgen.
Eerst zien, dan geloven.
Wat een toestand.
Daarnet m'n eerste ritje van het seizoen op de koersfiets. Der staat hier een ambetant windje, net ambetant genoeg om der es op te vloeken, niet ambetant genoeg om niet te gaan rijden.
Een 45,8 volgens m'n Samsung gps, 47,4 volgens m'n fietscomputerke. Is dat een normale afwijking voor de gps en/of de fietscomp?
Ik ga uit van 47,4
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment