Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Ben je zeker dat die snelspanners van ti zijn?
    Het zijn deze van 46 gr., ik vermoed dat die assen niet van staal zijn?

Comment

• Petercycle.com

Beetje te mooi on waar te zijn?

Comment

Petercycle.com

Beetje te mooi on waar te zijn?
        Amai, bangelijke prijzen. Een SS Hi-Mod SRAM Red 2011 voor 2.070 euro.

Comment

• 't Is een winkel in Indonesië... Succes.

Comment

• Tenue besteld...

Comment

• ik heb anders nog een hoop vintage tenuekes van cannondale liggen

Comment

ik heb anders nog een hoop vintage tenuekes van cannondale liggen
                Deze is niet echt vintage Cannondale. Ik heb ook nog een Volvo Cannondale MTB truitje en een Saeco Cannondale racetruitje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Deze is niet echt vintage Cannondale. Ik heb ook nog een Volvo Cannondale MTB truitje en een Saeco Cannondale racetruitje.
                  Volvo Cannondale heb ik ook nog ergens liggen. Twee korte broeken en een truitje. Is wel de enige outfit van een wielerploeg die ik ooit gekocht heb.

Uit deze periode:
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Deze foto is duidelijker...

Comment

• Shit, ja.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ondertussen heb ik nog steeds geen nieuw frame, maar ik weet nu wel waarom.

Ze zijn bij Cannondale op hun beslissing teruggekomen en willen nu ongeveer 750 euro voor een Supersix in Crash replacement, en een 500 euro voor een CAAD10.
                        Terug naar af, en de goesting om nog een cent uit te geven aan Cannondale, zit ergens heel ver weg in een heel klein hoekske.

Ik heb de mails gezien, dit komt echt vanuit Oldenzaal. Ze spreken zichzelf tegen in de mails, maar willen van geen wijken weten. Dat frame staat dus nog steeds ergens apart in Oldenzaal.
                        Voor mij part mag het er blijven staan.

Cannondale garantie, dit was de druppel. Steek je levenslange garantie waar ze geen licht ziet en stop met de mensen voor te liegen.

Comment

• eerste onderdelen van mijn volgende fiets zijn binnen

Comment

Deze foto is duidelijker...

Zo heb ik er ook nog eentje..

Comment

• Adri is wel net iets meer afgetraind.

Comment

Adri is wel net iets meer afgetraind.
                                Ja, dat was tijdens de Coast to Coast.. Ik had een super conditie toen (en 12j jonger )

Comment

Ja, dat was tijdens de Coast to Coast.. Ik had een super conditie toen (en 12j jonger )
                                  En je reed met een Cannondale, dat heb je ook afgeleerd.

Comment

Kan 'k geloven. Perfect 'klimgeitlijfke'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                      Ondertussen heb ik nog steeds geen nieuw frame, maar ik weet nu wel waarom.

Ze zijn bij Cannondale op hun beslissing teruggekomen en willen nu ongeveer 750 euro voor een Supersix in Crash replacement, en een 500 euro voor een CAAD10.
                                      Terug naar af, en de goesting om nog een cent uit te geven aan Cannondale, zit ergens heel ver weg in een heel klein hoekske.

Ik heb de mails gezien, dit komt echt vanuit Oldenzaal. Ze spreken zichzelf tegen in de mails, maar willen van geen wijken weten. Dat frame staat dus nog steeds ergens apart in Oldenzaal.
                                      Voor mij part mag het er blijven staan.

Cannondale garantie, dit was de druppel. Steek je levenslange garantie waar ze geen licht ziet en stop met de mensen voor te liegen.

En vandaag bieden ze hun excuses aan, om de bovenstaande situatie recht te trekken.. Benieuwd hoe dit afloopt.
                                      Voor dit weekend heb ik mijn Merida Speeder terug in orde gezet om daar wat kilometers mee te maken..

Comment

• Ondertussen ook zelf telefoon gekregen vanuit Oldenzaal met de persoonlijke excuses van de afhandelaar. Ze doen er nu alles aan om dit frame zo snel mogelijk bij de dealer te krijgen.
                                        Eerst zien, dan geloven.
                                        Wat een toestand.

Comment

• Hoop dat het einde van de soap nabij is...

Daarnet m'n eerste ritje van het seizoen op de koersfiets. Der staat hier een ambetant windje, net ambetant genoeg om der es op te vloeken, niet ambetant genoeg om niet te gaan rijden.

Een 45,8 volgens m'n Samsung gps, 47,4 volgens m'n fietscomputerke. Is dat een normale afwijking voor de gps en/of de fietscomp?

Ik ga uit van 47,4
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X