Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat helpt bij mensen die het nodig hebben
    Niet iedereen past op hetzelfde type zadel, sommige hebben platte planken nodig en anderen hebben zo van die kuipvormige nodig. En anderen hebben een zadel met een gat in nodig om goed te zitten.

Comment

• RondeVanGouda.jpg

Als ik bovenstaande foto zie krijg ik zin in een Pinarello.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        [ATTACH=CONFIG]89271[/ATTACH]

Als ik bovenstaande foto zie krijg ik zin in een Pinarello.
        Ik ook, maar dan enkel voor de fiets en niet voor dat kind dat erop zit.

Comment

• Zotte fiets voor een meisje van pakweg 14 jaar. Ouder lijkt ze toch niet.
          Mijn part mag Pina trouwens nog eens wat anders uitbrengen, qua design, maar het zijn wel goeie fietsen natuurlijk.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Die is ouder hoor De ronde van Gouda is er vanaf vrouwen juniors. Zelfs voor profs Ze lijkt mij 18 te zijn.

Comment

• 14 jaar. Den Beta heeft stillekes een brilleke nodig peins ik

Comment

• Ik verkoop een splinternieuwe stuurpen...

Model: SL-K OS-115 (white graphics!)
                Materiaal: Aluminium (AL7050) / carbon frontplaat
                Diameter stuur: 31.8mm
                Hoogte (stack): 40 mm
                Hoek: -6/+6 graden
                Lengte: 90 mm
                Effectief gewicht: 147 gr.

Prijs: 50 euro, nergens zo goedkoop.

Interesse? ==> PM!

Comment

• Ik zoek wel een andere (kortere) stuurpen, maar ik vrees dat het verschil met mijn huidige 130mm te groot gaat zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                    Ik zoek wel een andere (kortere) stuurpen, maar ik vrees dat het verschil met mijn huidige 130mm te groot gaat zijn.
                    5 cm hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      5 cm hé.
                      4 zal ook gaan. Is toch al een redelijk verschil.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                        4 zal ook gaan. Is toch al een redelijk verschil.
                        Eindelijk, je hebt me!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Eindelijk, je hebt me!
                          Alsof ik mij met dat soort onzin bezig houd. Ik verbeter je gewoon en zeg dat 4 cm een redelijk groot verschil is.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• 4cm is idd al heel wat,
                            ik wou 2cm korter gaan (110mm) in een poging mijn rug een beetje te ontlasten.

hier een foto'ke van de mijne.
                            2012-05-20 18.33.07.jpg
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kan je je zadel niet een beetje meer naar voor schuiven? Want het grootste verschil wordt gemaakt in de horizontale stand van het zadel en niet met de stuurpen
                              Dat komt omdat je zadelstand de buiging van je rug beïnvloedt

Comment

• Plaatsing van de loodlijn door het zadel tov de loodlijn door de trapas is wel belangrijker dan de lengte van de stuurpen denk ik.
                                Met dezelfde zadelpositie kom je met een kortere stuurpen iets rechter te zitten wat de rug zeker ten goede komt.

Comment

• Die eerste zin wat je zei, was hetgeen ik bedoelde, ik kon enkel der niet op komen dat het loodlijn was

Tgoh, toen mijn positie aangepast werd via de stuurpen merkte ik amper verschil op, via de zadelpositie voelde ik het wel, amai
                                  Het zal natuurlijk een verschil uit maken maar niet echt veel, als hij last van zijn rug heeft kan hij beter es naar de zadelpositie kijken.

Comment

• Merci voor de tip, mijn zadel kan nog wel een stuk naar voor, een dezer dagen eens uitvoeren.

Eigenlijk nooit last gehad tot ik mijn rug blesseerde op het werk.

Comment

• Photos of broken carbon fiber bicycle components.

Comment

• Ik heb een poging gedaan om enkel mijn zadel te verzetten, maar dat kwam mijn bekken niet ten goede.
                                        Nu een andere stuurpen geplaatst, en het verschil is groot, volledig andere houding en 'geen' last meer van het ruggetje.

Comment

• Gisteren en vandaag voor de eerste (en tweede ) keer van het jaar op de koersfiets.
                                          Wat een verschil met een mtb. Die snelheid, die nervoziteit.
                                          2 keer bijna tegen een auto gekwakt die m'n snelheid verkeerd inschatte en mijn voorrang aan zijn/haar laars lapte . 2 keer een vrouw, toeval of niet?
                                          2 keer goed de huid volgescholden en ze kregen een rood gezicht als resultaat.

Comment

Working...
                                          X