Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Morgen nieuw fietsje bestellen, twijfel nog tussen een Synapse of een supersix. Aangezien ik al wel eens last heb van m'n rug, misschien beter voor de synapse gaan wegens wat meer comfort?

Comment

• Na de matgelakte auto's, binnenkort matgelakte fietsen?

nago-opaco-560x746.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Na de matgelakte auto's, binnenkort matgelakte fietsen?

[ATTACH=CONFIG]91549[/ATTACH]
        Ik heb al 5 jaar een mat-zwarte stevens ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
          Morgen nieuw fietsje bestellen, twijfel nog tussen een Synapse of een supersix. Aangezien ik al wel eens last heb van m'n rug, misschien beter voor de synapse gaan wegens wat meer comfort?
          Misschien wel. De Synapse is wat langer en daardoor comfortabeler. Ook heeft 'ie een langere balhoofdbuis (+2,5 cm tegenover de SS), waardoor je meer rechtop zit.

Comment

Zouden zo fietskes voor de Italiaanse militaire ploeg kunnen zijn.

Comment

• Ik geloof dat het zo iets was ja. Zien er trouwens wel knap uit.

Comment

Ik geloof dat het zo iets was ja. Zien er trouwens wel knap uit.
                Inderdaad, heel mooi. Zoals alle Colnago frames.

Comment

• Wat ik me altijd afvraag is hoe je matte lak, niet alleen bij fietsen maar ook bij auto's, het beste onderhoud. Mag je dat zomaar in de wax zetten en opblinken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                    Wat ik me altijd afvraag is hoe je matte lak, niet alleen bij fietsen maar ook bij auto's, het beste onderhoud. Mag je dat zomaar in de wax zetten en opblinken ?
                    ik ontvet die fiets alleen maar...Proper is proper, blinken lukt niet met matte kleuren

Comment

• Matte lak opblinken. Da's een goeie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Misschien wel. De Synapse is wat langer en daardoor comfortabeler. Ook heeft 'ie een langere balhoofdbuis (+2,5 cm tegenover de SS), waardoor je meer rechtop zit.

Dan zal het idd de Synapse worden

Comment

[ATTACH=CONFIG]91549[/ATTACH]
                          20 jaar geleden waren er ook al fietsen in matte kleur. ;-) Een maat van mij had een Trek in matpaars. Dat matte vond ik niet bepaald mooi. Leek ook moeilijker te onderhouden dan blinkende lak.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            20 jaar geleden waren er ook al fietsen in matte kleur. ;-) Een maat van mij had een Trek in matpaars. Dat matte vond ik niet bepaald mooi. Leek ook moeilijker te onderhouden dan blinkende lak.
                            Inderdaad. Zelfs Decathlon bood een dikke 10 jaar terug nog een ganse collectie in het mat gespoten MTB's aan.

Comment

• Ik heb deze als daily in 't mat zwart... alhoewel, daily. 'k Fiets meer met de koersfiets naar 't werk tegenwoordig dan met deze daily.
                              Voor m'n koersfiets zou ik dat niet willen. Het ziet er nooit 100 % spic & span uit. Voor een dagelijkse fiets, die wat vuiler wordt is dat geen probleem. M'n racerke heb ik graag wat meer blinkend.

Bijgevoegde Bestanden
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Gisteravond met de koersfiets een mooie val gemaakt. Stuur met 1 hand vast, niet voor mij aan het kijken, een putje of zo en ik lag tegen de vlakte. Resultaat: schaafwonden, meerdere wonden aan mijn handen en een diepe open wonde thv mijn wenkbrauw die genaaid is. Mogelijks door de hoek van mijn helm. Gelukkig had ik die op.
                                Sent from my gun metal colored smart mobile device.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ouch!!!
                                  Da's ne mindere!!

Gisteren de korte route (97km) van Kes Géants des Ardennes gereden met drie kameraden.
                                  Tof dagske gehad maar behoorlijk blij dat we om 7u30 al op de fiets zaten.
                                  Tegen dat we rond waren gaf de GPS al 30°C aan!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• How, da's vette pech. Al een geluk dat je lichamelijk niks ernstigs hebt. En de fiets, stukken aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      How, da's vette pech. Al een geluk dat je lichamelijk niks ernstigs hebt. En de fiets, stukken aan?
                                      Niets ernstigs, denk ik. Hij staat nog bij mensen aan de plaats van het ongeval. Stuur is naar rechts geslagen en ik ben dus links gevallen. Aan de groep zal dus wel niets zijn. Stuurlint mss. Ik denk dat ik zelf de hardste klap gekregen heb. Vooral aan bovenlichaam dus. Niets aan mijn middel of benen, op een kleine wonde op de knie na.
                                      Het bloed kwam wel naar beneden gegutst, vlak na de val. Door de open wonde aan de wenkbrauw.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Da's minder. Snel herstel.
                                        Gisteren om 8u en vandaag om 7u vertrokken (101 en 110km) om de grote hitte vóor te zijn. Was plezant fietsen maar eens de koperen bol begint te branden zit ik toch liever in de schaduw hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                          Ouch!!!
                                          Da's ne mindere!!

Gisteren de korte route (97km) van Kes Géants des Ardennes gereden met drie kameraden.
                                          Tof dagske gehad maar behoorlijk blij dat we om 7u30 al op de fiets zaten.
                                          Tegen dat we rond waren gaf de GPS al 30°C aan!
                                          Heb daar gisteren de lange afstand gefietst, de laatste 2u waren echt niet meer te doen van de hitte.
                                          Distance 148,35 km | Time 6:03:54 | Speed 24,5 kph | Elevation 2.688 m

En je hebt een berg gemist hoor, die cote de Chevron, wtf is dat, met die hitte moordend.

De Roche au Faucons is ook een heel mooie klim maar ik was toen al zo choco van de hitte dat ik echt moeite heb gehad om boven te geraken.

Comment

Working...
                                          X