Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegfietsers-topic II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik probeer tijdens de wintermaanden één namiddag vrij te houden om 2 à 3u op de weg te rijden, daarnaast af en toe eens naar de fitness voor krachttraining, en dan uiteraard op zaterdag en zondag rijden, idealiter 1x koersfiets en 1x mtb.

Nu eerst een paar weken very easy, ik heb toch veel energie verbruikt om terug op niveau te komen na mijn gebroken heup, vorig weekend 39,6 gehaald op de 122km tijdrit, was lastig met zowat 5 Bft en niet het beste gevoel, alsof het beste er net af was...

Comment

• What's gebeurd met de heup? Klinkt niet gezond en blijkbaar zwaar afgezien? (Wat natuurlijk niet geheel onlogisch is )

Comment

• Op 26.2 onderuit gegleden en rechter heup en pols gebroken. Beiden gerepareerd met het nodige vijswerk. Lange revalidatie achter de rug (ga er nog altijd op vooruit, of anders gezegd : ben er nog altijd niet 100% bovenop) maar het fietsen gaat best goed hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Op 26.2 onderuit gegleden en rechter heup en pols gebroken. Beiden gerepareerd met het nodige vijswerk. Lange revalidatie achter de rug (ga er nog altijd op vooruit, of anders gezegd : ben er nog altijd niet 100% bovenop) maar het fietsen gaat best goed hoor.
          Gelukkig dat het beter is.
          Ik had dat wel nog niet gelezen. Heb ik dat gemist of wou je er niets over kwijt?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Gelukkig dat het beter is.
            Ik had dat wel nog niet gelezen. Heb ik dat gemist of wou je er niets over kwijt?
            Het zit niet in mijn aard om mezelf te beklagen, ik heb dat wellicht nooit gepost

Na anderhalve maand reed ik al terug buiten op mijn fiets, maar ik heb wel 3,5 maanden met krukken moeten lopen en heb nog geregeld eens last bij het stappen...

Comment

• Amai. Leuk is anders, maar idd je moet vooruit kijken. Tof om horen dat het beter is. De monstertijdrit met zo'n gemiddelde uitrijden bewijst dat je op de goede weg bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Het zit niet in mijn aard om mezelf te beklagen, ik heb dat wellicht nooit gepost

Na anderhalve maand reed ik al terug buiten op mijn fiets, maar ik heb wel 3,5 maanden met krukken moeten lopen en heb nog geregeld eens last bij het stappen...
                Klagen is dat niet hé. Maar goed, ik begrijp je wel. Ik voel ook niet de behoefte alles wat ik op training doe of zie hier neer te pennen.

Straf. Al lustig fietsen, maar wel nog 2 maand op krukken rondhuppelen. Ferm voorval alleszins.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Deze winter hoop ik via krachttraining de laatste verschillen weg te werken. Na de Monstertijdrit had ik toch vooral stijve spieren (en bijna krampen) in mijn goede been, wat betekent dat dit nog altijd overbelast wordt doordat het rechterbeen nog wat tekort schiet.

Comment

• Wist niet goed in welk topic te zetten. Maar dit is wel zalig!

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zot efkes wa die allemaal kan . Die fiets moet toch ook fameus afgezien hebben met al die jumps, kan niet goed zijn voor de velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                        Zot efkes wa die allemaal kan . Die fiets moet toch ook fameus afgezien hebben met al die jumps, kan niet goed zijn voor de velgen.
                        Je zou er van schrikken hoe hard dat meevalt. Je ziet dat die kerel heel goed weet hoe hij schokken moet opvangen.
                        Mooi is het wel.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Je zou er van schrikken hoe hard dat meevalt. Je ziet dat die kerel heel goed weet hoe hij schokken moet opvangen.
                          Mooi is het wel.
                          Zal inderdaad wel meevallen. En hij doet z'n stuntjes ook niet met 8 bar druk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Zal inderdaad wel meevallen. En hij doet z'n stuntjes ook niet met 8 bar druk.
                            Denk ik ook niet. Echter, moest een minder getraind persoon die trucs doen met die bandenspanning, dan zou het risico op een snakebite wel groter zijn. Nog een bewijs dat die kerel heel goed weet te landen.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Denk ik ook niet. Echter, moest een minder getraind persoon die trucs doen met die bandenspanning, dan zou het risico op een snakebite wel groter zijn. Nog een bewijs dat die kerel heel goed weet te landen.
                              Als je er wat op let zie je 't duidelijk, van die mindere druk. En misschien heeft 'm tijdens de opnames wel ne snakebite of 10 gehad, maar dat zullen we niet te zien krijgen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Als je er wat op let zie je 't duidelijk, van die mindere druk. En misschien heeft 'm tijdens de opnames wel ne snakebite of 10 gehad, maar dat zullen we niet te zien krijgen hé.
                                "Denk ik ook niet" sloeg op het feit dat jij denkt dat hij niet met 8 bar bolt. Een bevestiging dus.
                                Ik heb zo'n vermoeden dat het nog wel zal meevallen met die snakebites. Relatief natuurlijk. Absoluut is iets anders. Ik stel gewoon vast dat die kerel goed schokken weet te dempen.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Hij rijdt dan ook niet met Mavic wielen hé

Comment

• In de toekomst een andere productie die leidt tot esthetisch meer verantwoorde frames en onderdelen, staat er op het einde. Simpele gelaste buizen vind ik anders toch mooier dan geëxtrudeerde exemplaren en consoorten.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dat gaat best wel knap zijn, zo'n 3D geprint tita frame! Het ambachtelijke van een mooie lasrups ben je dan wel kwijt.

Comment

• Daar kon ik ook niet helemaal meer volgen. Maar het artikel was tot dan toe zeker de moeite waard.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

Working...
                                        X